
Lokální instruktorem vedené Soft Skills školení České republice.
Reference
Odráží své vlastní já, abych se naučil ostatní
Roy Dekker - Axway GmbH
Kurz: People and Team Management
Machine Translated
Sekce cvičení skládačky
Cindy Liu - IRU Beijing
Kurz: Public Speaking 101
Machine Translated
Eviny věcné znalosti a jak je prezentovat
Marta Jakubowicz - Schaeffler Global Services Europe
Kurz: Train the Trainer
Machine Translated
Důvěra trenéra.
Schaeffler Global Services Europe
Kurz: Train the Trainer
Machine Translated
Péče o posluchače
Adam Komorowski - Akademia Morska w Szczecinie
Kurz: Advanced MS PowerPoint
Machine Translated
Soft Skills Návrh Školení
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Staff who need to be fully prepared to deliver high quality Coaching sessions
- To individual members of their own staff
- To their teams
- To individuals who are not directly connected to their own teams but who would value their independent – and non-judgemental - input
Format of the course
A combination of:
- Facilitated Discussions
- Delegate Coaching sessions – with full feedback
By the end of the course, delegates will be able to:
- Define “Coaching” and explain in detail the use of Coaching to improve individual and team performance – particularly relating its use to understanding the reasons behind (and rectifying) under-performance
- Deliver meaningful Coaching Sessions
Cíle
Rozvoj kompetencí v oblasti profesionální péče o zákazníky Zvýšení efektivity komunikace s klienty Získání znalostí o tom, jak dosáhnout základních potřeb a očekávání zákazníků Budování silných a udržitelných vztahů s klienty Rozšiřování pozitivního obrazu společnosti na trhu Identifikace, snižování a překonávání námitek a překážek Naučte se osobnosti a komunikační preference při jednání s klienty schopnost vytvářet otevřené prostředí pro komunikaci Rozvíjet dovednosti pro jasnou a efektivní komunikaci Identifikace překážek pro efektivní komunikaci Znalost tělesného jazyka a neverbalní komunikace
Metody
Hrací role Testy sebehodnocení Cvičení v skupinách Individuální práce Praktické setkání Čtení Diskuse
Učení outcomes
Po dokončení tohoto kurzu budou účastníci schopni:
Přijmout zaměřenou strategii péče o zákazníky Identifikace klíčových záležitostí zákazníků Vytvořte profesionální image společnosti Přizpůsobte se konkrétním způsobům chování zákazníků Zvýšení loajality zákazníků prostřednictvím výjimečné služby zákazníkům Rozvíjet komunikační schopnosti s klienty Použijte techniky pro budování vztahů Vývoj osobního akčního plánu pro zlepšení dovedností v oblasti služeb zákazníkům Ukázat gesty velkorysosti a kvalitní péče o zákazníky Použijte techniky pro řešení obtížných situací Rozpoznání překážek pro poskytování vynikající služby zákazníkům
Delegates learn the different negotiating styles and how to maximise their personal power while protecting important relationships. The course is highly participative with a combination of lecture, discussion, coaching and exercises.
Assertiveness, self-confidence, negotiation ability, interpersonal and other skills are pivotal in supporting conflict resolution. In our everyday life, we encounter many occasions where we consciously or unconsciously (with family members, friends, clients, business partners) manage conflicts. Mastering conflict resolution helps to resolve conflicts effectively, as well as helping us to communicate better, persuade efficiently, improve business results as well as enhancing organisational and personal behavior and performance.
This course offers a mix of theories and concepts, combined with group exercises and individual activities to enable delegates to share ideas and develop their skills.
Objectives:
- To understand the fundamentals and nuances of conflicts in organizations
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in conflict resolution
- To discover the personality types, leadership styles supporting negotiation skills
- To learn the art of assertiveness and self-confidence
- To experiment, experience and practice conflict resolutions
Following the course, a mentor will be assigned for a period of 6 months whereby upto 6 meetings will take place (via phone, skype, etc) on a 1-2-1 basis. The purpose of these meetings will be defined between the mentor and the mentee ahead of each session and will be focused on the issues that are most important to the mentee at the time.
Existuje pět fází v procesu Design Thinking (DT) (empathize, definovat problém, nápad, prototyp, test).
V stále složitějším světě řešíme problémy, které mohou vyžadovat zvláštní přístupy. Design Thinking Pomáhá řešit složité problémy. Mastering design-myšlení pomáhá efektivně řešit složité problémy, lépe komunikovat, přesvědčit efektivně, zlepšit obchodní výsledky a zlepšuje organizační a osobní chování a výkon.
Jak DT funguje: učit se od lidí a problémů, najít vzory, designový model (model drift), testovat model, posoudit model a re-inženýr. Vztah mezi DT, inovací a podnikání. Metody a nástroje DT: persona, mapa zúčastněných stran, mapa cestujících zákazníků, plán služeb, inovace obchodního modelu. Aplikace DT: design myšlení, narušující inovace, iterativní přístup, agilní odhadu techniky, kritické myšlení, řešení problémů, týmová práce, vedení připravenost, komunikační dovednosti, technologické vědomí, přední myšlení, mezikulturní a etické kompetence, emocionální inteligence, sebevědomí, vyjednávací dovednosti, řešení konfliktů.
cílů :
Pochopit základy a nuance DT Prozkoumat klíčové koncepty, faktory, teorie, typy a modely v DT K experimentu, zkušenosti a praxi DT
Doručení :
Jedná se o 1 den (4 hodiny) školení a zahrnuje:
přednášky (40% - prezentace teorií, konceptů, modelů a interakcí), skupinové cvičení (30% - skupinová dynamika, hry, skupinová diskuse a cvičení pro řešení konfliktů), individuální aktivity (15% - psaní, navrhování a společná diskuse) a další (15% - videa, čtení).
Poznámka: Vzhledem k povaze tohoto kurzu existuje minimální skupinová velikost 3
•
INTRODUCTION
International Business Etiquette is not about rules & regulations but is particularly important for personal working or traveling for business.
Knowledge of international business etiquette is relevant for conducting meetings, building relationships with others and demonstrating respect for local culture.
In the business world, good business etiquette means that you act professionally and exercise proper manners when engaging with others in your profession.
OBJECTIVE
This course is design to enhance and Benefits Professional on the following .
- Enhanced Personal & Professional image.
- Mastering International Protocol & personal diplomacy.
- Proficiency and competence in various forms of corporate and diplomatic communication.
- Increased self-confidence in official, formal and informal contacts.
- Sharpened professional communication skills.
- Increased confidence in public relations.
- Perfected understanding of formal and informal dress, including evening attire.
- Enhanced ability to work in international environment, understanding key elements of cross-cultural communication and refined competence in contacts with partners’ from all over the world.
China: a developing country and the world’s second largest economy. China’s rapid market transformation and economic expansion supported by a series of government reforms is now an attractive destination to do business and seek jobs opporrtunites. .
Chinese business culture and etiquette can be a little different than Western business practices. As you start to seek jobs opportunities or expand your business in China, it is important to have at least a basic understanding of Chinese business culture and etiquette. Knowing and practicing common customs will also help you relax, avoid embarrassment, and focus on building success.
When it comes to Chinese business etiquette, there is just one overarching rule:
When in China, do as the Chinese do!
The main learning and development objectives is to lean and gain new skills knowledge in Chinese Business Culture and Social etiquette that helps Corporate Representatives, Professionals to do a job well in China.
- Have you ever felt unsure of yourself in social situations?
- Are you concerned about how to address people or how to propose a toast?
- Where to seat your VIP or even which fork to use?
- Although having proper protocol and etiquette may go by unnoticed, its absence will be duly noted
In this course you will learn
- How to handle social situations with grace and ease.
- You will also experience and learn the art of dining etiquette,
- In a real restaurant setting.
You will learn how to handle all types of crockery and cutlery at casual and formal gatherings and experience special foods without embarrassment.
Whether you are in charge of a social occasion or attending one, you can be a gracious host and appreciative guest!
Objectives.
• Developing competencies in the area of organizational of Press Conference
• Increasing the efficiency of Managing Press Conference and Media Enquiries
• Attaining the knowledge of how to get to the underlying needs and expectations of journalist
• Building strong and sustainable relationships with members of the press or media
• Expanding the positive image of the company in the market
• Identifying, reducing, and overcoming objections and barriers
• Developing skills to communicate clearly and effectively
Training Benefits.
• Those who are interested in harnessing the power of public relations to better achieve organizational
goals
• Managers/Executives who need to establish and maintain effective media relations
• Those who need to gain a better understanding of PR tools like press releases, press kits and press
conferences
• Those who wish to learn how to handle media interviews to achieve positive results
Rozvíjet silnější představu o různých přístupech k současnému dodání učení. Schopnost spojit aktuální doručení s novými a čerstvými přístupy v poskytování učení. Vytvořte adaptivní a proaktivní učební plán, který by maximalizoval digitalizace a všechny její výhody. Vedení organizace v aplikaci digitální transformace k učení
•
Formát kurzu
Instructor Led Training prostřednictvím on-line dodání Interaktivní plánování s výstupy Digitální ledovce Kurzy pracují
•
Tento výcvik vedený instruktorem (online nebo on-site) je zaměřen na manažery HR, obchodní týmy a jednotlivce organizace, kteří chtějí pracovat prostřednictvím své rozmanitosti a dosáhnout efektivity na osobní a profesionální úrovni.
Po ukončení tohoto tréninku budou účastníci schopni:
Pochopte základní psychologické koncepty za nástrojem MBTI. Vnímejte svůj vlastní typ osobnosti a její dopad na pracoviště. Řízení osobnostních slabin a předních sil. Identifikovat jiné typy osobnosti MBTI na pracovišti a spolupracovat v souladu s tím. Řízení rozdílů mezi týmy a budování lepších spojení.
Formát kurzu
Interaktivní přednáška a diskuse. Mnoho cvičení a praxe. Hands-on implementace v živém laboratoři prostředí.
Možnosti personalizace kurzu
Chcete-li požádat o přizpůsobené školení pro tento kurz, kontaktujte nás, abyste uspořádali.
Tento trénink vedený instruktorem (online nebo on-site) je zaměřen na nově najaté zaměstnance a organizační týmy, kteří se chtějí spojit s identitou společnosti, vytvořit zdravé pracovní prostředí a posílit jejich spolupracovní duch.
Po ukončení tohoto tréninku budou účastníci schopni:
Pochopte hodnoty společnosti a uznejte je jako ústřední kameny organizační kultury. Vytvořte pozitivní atmosféru mezi spolupracovníky, zaměstnavateli a klienty. Použijte základní hodnoty, které jste se naučili pro dosažení cílů projektu. Hodnotit roli firemních cílů pro celkový rozvoj charakteru.
Formát kurzu
Interaktivní přednáška a diskuse. Mnoho cvičení a praxe. Hands-on implementace v živém laboratoři prostředí.
Možnosti personalizace kurzu
Chcete-li požádat o přizpůsobené školení pro tento kurz, kontaktujte nás, abyste uspořádali.
Tento trénink vedený instruktorem (online nebo on-site) je zaměřen na týmy, které chtějí posoudit, řídit a hodnotit individuální a týmové EQ.
Po ukončení tohoto tréninku budou účastníci schopni:
Měření individuální EQ pochopit, jak lépe interagovat se svými kolegy. Pochopte emoce a behaviorální styly ostatních lidí, abyste zlepšili vztahy s týmovými kolegy. Použijte emoční inteligenci k vytvoření pozitivního a produktivního pracovního prostředí. Použijte emocionální inteligenci k řešení změn a konfliktů na pracovišti.
Formát kurzu
Interaktivní přednáška a diskuse. Mnoho cvičení a praxe. Hands-on implementace v živém laboratoři prostředí.
Možnosti personalizace kurzu
Chcete-li požádat o přizpůsobené školení pro tento kurz, kontaktujte nás, abyste uspořádali.
Tento trénink vedený instruktorem (online nebo on-site) je zaměřen na manažery a manažery, kteří chtějí implementovat správné nástroje, dovednosti a metodiky pro řízení vzdálených týmů.
Po ukončení tohoto tréninku budou účastníci schopni:
Prozkoumejte vzdálené vedení, struktury a komponenty, abyste úspěšně přizpůsobili nastavení vzdálené práce. Rozvíjejte důvěru, cíle, kulturu a týmovou práci, abyste vytvořili efektivní a produktivní tým na dálku. Použijte stávající nástroje a technologie ke zlepšení virtuální komunikace a spolupráce. Provádění cílů a metody řízení projektů pro měření výkonu vzdáleného týmu.
Formát kurzu
Interaktivní přednáška a diskuse. Mnoho cvičení a praxe. Hands-on implementace v živém laboratoři prostředí.
Možnosti personalizace kurzu
Chcete-li požádat o přizpůsobené školení pro tento kurz, kontaktujte nás, abyste uspořádali.
Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
- Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Influencing and Avoiding Conflict with :
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
Course Objectives
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
Format
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
Staff who need to be fully aware of the issues surrounding People and Team Management for:
- Themselves
- Their colleagues (peers)
- Their bosses
- Their team members
- Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Appreciate how to manage, motivate and develop their team members
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
Mediation skills are subtly yet meaningfully different. Excellent communication is a pre-requisite but more important is the ability to listen and take note of what is being said. The role of the mediator is to help parties reach a solution to their problem and to arrive at an outcome that both parties are happy to accept. Mediators avoid taking sides, making judgements or giving guidance. They are simply responsible for developing effective communications and building consensus between the parties. This course also covers the wider range of skills, in addition to communication, that are required to be an effective mediator.
By the end of this training, participants will be able to:
- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
Tento výcvik vedený instruktorem (online nebo on-site) je zaměřen na vedoucí týmu a členy týmu, kteří chtějí zlepšit způsob, jakým komunikují, spolupracují a vzájemně komunikují. Sledováním řady postupů mohou týmy tyto dovednosti zlepšit, což vede k produktivnější práci a šťastnějšímu pracovnímu životu.
Po ukončení tohoto tréninku budou účastníci schopni:
Identifikovat a řešit společné problémy v tom, jak komunikují a reagují na ostatní v práci. Zlepšit efektivitu práce, se kterou se provádí jako tým. Pochopte jednotlivce, jakož i kolektivní potřeby týmu tak, aby lépe řídili a řídili jejich úsilí. Pochopte smysl a význam emocionální inteligence jako ukazatele a průvodce ke zlepšení lidských vztahů na pracovišti.
Formát kurzu
Interaktivní přednáška a diskuse. Mnoho cvičení a praxe. Hands-on implementace v živém laboratoři prostředí.
Možnosti personalizace kurzu
Chcete-li požádat o přizpůsobené školení pro tento kurz, kontaktujte nás, abyste uspořádali.
Managers, Team Leaders and staff members who feel that:
- They are attending too many meetings
- Their time is being “stolen” by other people
- They cannot get to the bottom of their day’s work because of a lack of planning, foresight or prioritisation
Format of the course
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage meetings effectively – respecting the time pressures of those whom they invite to meetings
- Follow the standard processes for calling, managing and preparing the output of meetings
- Appreciate more widely some of the ways of managing themselves and their time more efficiently: to work smarter not harder…
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the concepts, methods, and mindset behind Art of Hosting or Participatory Leadership.
- Learn how to facilitate effective online meetings for remote participants by applying the Art of Hosting techniques.
- Create a safe and engaging virtual environment for Art of Hosting by setting the right tone and mindset.
- Manage the online Art of Hosting sessions more efficiently by choosing a suitable platform and getting comfortable with the technology.
- Keep participants engaged by stimulating online conversations through interactive tools (live chat, whiteboard, breakout rooms, etc.)
- Build deeper connections with participants and other practitioners in order to learn collectively and gain valuable insights.
Staff who need to be fully prepared to deliver presentations:
- To their teams
- To clients
- To other audiences internal to the company
- To other audiences external to the company
Format of the course
A combination of:
- Facilitated Discussions
- Delegate Presentations – with full feedback
By the end of the course, delegates will be able to:
- Prepare and structure an effective presentation
- Prepare themselves properly for that presentation
- Deliver that presentation with confidence
- Use the various visual aids that a presenter might choose to employ in creating a stimulating presentation
- Deal with the different types of people who they will encounter in their presentations
It's designed for everyone, mostly conference speakers and team-meeting presenters.
Last Updated: