Návrh Školení

Porozumění sobě a druhým

  • Pochopení, že když požádáme ostatní, aby se zúčastnili shromáždění, vnucujeme jim náš seznam priorit
  • Co nás nutí chovat se tak, jak se chováme?
  • Uvědomujeme si, jak naše chování ovlivňuje ostatní: reagují vždy tak, jak chceme, a tak, jak by měli? Pokud ne, proč ne…?

Proces řízení schůzek

  • Proč je schůzka nezbytná; jaké jsou alternativy; je některá z alternativ výhodnější?
  • Proces volání, řízení a přípravy na schůzky:
    • Vytváření smysluplného programu zahrnujícího cíle schůzky, předmět (předměty) a navrhované načasování
    • Pozvěte jen ty správné lidi – a nikoho jiného
    • Řízení schůze: povolování pouze relevantních příspěvků (ale pozor na rozlišení mezi relevantními a nepodstatnými); dodržování agendy; dodržování času
    • Vytváření výstupů: ne nutně podrobné minuty, ale alespoň body akcí
    • Domlouvání následných schůzek

Účast na schůzkách

  • Musím se zúčastnit všech schůzí, na které jsem pozván?
  • Jak se rozhodnu, zda se (či ne) zúčastnit schůzí?
  • Jaké mám důvody pro odmítnutí účasti?
  • Co dalšího mohu během schůzky dělat v souvislosti s účastníky, projednávaným tématem a načasováním?

Další otázky osobní efektivity a času Management

  • Stanovení cílů – osobních i profesních – a jejich dodržování
  • Upřednostňování práce
    • Jak se rozhodnu, co je třeba udělat?
    • Jak upřednostním tyto činnosti?
  • Čas vnucený zaměstnanci: pracují moji zaměstnanci a kolegové pro mě nebo já pro ně…?
  • Time Bandits: co mi ještě krade čas a co s tím mohu dělat?
    • e-maily
    • Telefonní hovory
    • Neplánovaná přerušení
    • Vysídlovací aktivity: prokrastinace…
    • Další věci…
  • Efektivní delegování
  • Assertiveness: hledání kompromisu; naučit se efektivně říkat „ne“.
 7 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Upcoming Courses

Související kategorie