Návrh Školení

Porozumění sobě a druhým

    Pochopení, že když požádáme ostatní, aby se zúčastnili schůzky, vnucujeme jim náš seznam priorit Co nás nutí chovat se tak, jak se chováme? Uvědomujeme si, jak naše chování ovlivňuje ostatní: reagují vždy tak, jak chceme, a tak, jak by měli? Pokud ne, proč ne…?

Proces řízení schůzek

    Proč je schůzka nezbytná; jaké jsou alternativy; je některá z alternativ výhodnější? Proces svolávání, řízení a přípravy na schůzky: Vytváření smysluplného programu zahrnujícího cíle schůzky, témata, která mají být probrána, a navrhované načasování Pozvání pouze správných lidí – a nikoho jiného Řízení schůzky: povolení pouze relevantních příspěvků (ale pozor na rozlišení mezi relevantním a nepodstatným); dodržování agendy; dodržování času Vytváření výstupů: nemusí to být nutně podrobné zápisy, ale alespoň body akcí Uspořádání následných schůzek

Účast na schůzkách

    Musím se zúčastnit všech schůzí, na které jsem pozván? Jak se rozhodnu, zda se (či ne) zúčastnit schůzí? Jaké mám důvody pro odmítnutí účasti? Co dalšího mohu během schůzky dělat v souvislosti s účastníky, projednávaným tématem a načasováním?

Další otázky osobní efektivity a času Management

    Stanovení cílů – personal a profesních – a jejich dodržování Stanovení priorit práce Jak se rozhodnu, co je třeba udělat? Jak upřednostním tyto činnosti?
Čas vnucený zaměstnanci: pracují moji zaměstnanci a kolegové pro mě nebo já pro ně…?
  • Time Bandits: co mi ještě krade čas a co s tím mohu dělat? e-maily
  • Telefonní hovory
  • Neplánovaná přerušení
  • Vysídlovací aktivity: prokrastinace…
  • Jiné věci…
  • Efektivní delegování
  • Assertiveness: hledání kompromisu; naučit se efektivně říkat „ne“.
      7 hodiny

    Počet účastníků



    Price per participant

    Reference (6)

    Související kurzy

    Související kategorie