Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Porozumění sobě a druhým
- Pochopení, že když požádáme ostatní, aby se zúčastnili shromáždění, vnucujeme jim náš seznam priorit
- Co nás nutí chovat se tak, jak se chováme?
- Uvědomujeme si, jak naše chování ovlivňuje ostatní: reagují vždy tak, jak chceme, a tak, jak by měli? Pokud ne, proč ne…?
Proces řízení schůzek
- Proč je schůzka nezbytná; jaké jsou alternativy; je některá z alternativ výhodnější?
- Proces volání, řízení a přípravy na schůzky:
- Vytváření smysluplného programu zahrnujícího cíle schůzky, předmět (předměty) a navrhované načasování
- Pozvěte jen ty správné lidi – a nikoho jiného
- Řízení schůze: povolování pouze relevantních příspěvků (ale pozor na rozlišení mezi relevantními a nepodstatnými); dodržování agendy; dodržování času
- Vytváření výstupů: ne nutně podrobné minuty, ale alespoň body akcí
- Domlouvání následných schůzek
Účast na schůzkách
- Musím se zúčastnit všech schůzí, na které jsem pozván?
- Jak se rozhodnu, zda se (či ne) zúčastnit schůzí?
- Jaké mám důvody pro odmítnutí účasti?
- Co dalšího mohu během schůzky dělat v souvislosti s účastníky, projednávaným tématem a načasováním?
Další otázky osobní efektivity a času Management
- Stanovení cílů – osobních i profesních – a jejich dodržování
- Upřednostňování práce
- Jak se rozhodnu, co je třeba udělat?
- Jak upřednostním tyto činnosti?
- Čas vnucený zaměstnanci: pracují moji zaměstnanci a kolegové pro mě nebo já pro ně…?
- Time Bandits: co mi ještě krade čas a co s tím mohu dělat?
- e-maily
- Telefonní hovory
- Neplánovaná přerušení
- Vysídlovací aktivity: prokrastinace…
- Další věci…
- Efektivní delegování
- Assertiveness: hledání kompromisu; naučit se efektivně říkat „ne“.
7 hodiny