Návrh Školení

Školení dovedností

    Předání předem připraveného školení na delegátem zvolené téma související s jeho prací.

Poznámka: Délka každého školení delegáta bude záviset na délce kurzu a počtu účastníků. Osm je ideální počet účastníků

    Kompletní individuální a skupinová zpětná vazba

Příprava školení

    Otázky, které musí trenér položit předem Proč já? Logistika čeho, kde, kdy, jak – a jak dlouho? Pochopení toho, jak odpovědi na tyto otázky ovlivňují strukturu tréninku
Strukturování obsahu: Výzkum – znát téma
  • Uvedení obsahu do pořádku
  • Tvorba a používání doplňkových vizuálních pomůcek
  • Příprava trenéra
  • Tři základní komunikační nástroje školitele: Verbální – používaná slova a vyhýbající se slangu a žargonu Vokální – zvuk slov bez rušivých verbálních tiků a interpunkcí Vizuální – vzhled přednášejícího: šaty; manýry; přítomnost

      Nácvik tréninku – a získání upřímné zpětné vazby z důvěryhodného zdroje
    Vyrovnat se s nervy
  • Příprava prostředí
  • Rozvržení místností – a jak sdělují základní sdělení účastníkům kurzu Používání místnosti ke zlepšení zážitku ze školení …a úklid po kurzu
  • Hodnocení

      Význam hodnocení Procesy pro získání a využití hodnocení delegátů

    Tréninkové dovednosti – znovu přezkoumáno

      Dodání dalšího školení (po vhodné době přípravy).

    Pozn.: Může se jednat o stejnou prezentaci jako v modulu 1, ale upravenou na základě podrobné zpětné vazby

      Kompletní individuální a skupinová zpětná vazba

    Tréninkové dovednosti – znovu přezkoumáno

      Pokud to čas dovolí: poskytnutí dalšího tréninku (po vhodné době na přípravu) Kompletní individuální a skupinová zpětná vazba
      21 hodiny

    Počet účastníků


    Začátek

    Konec


    Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

    Price per participant

    Související kurzy

    Customer Care Strategy

      21 hodiny

    Související kategorie