Návrh Školení

Komunikace a spolupráce

  • Komunikace – co je styl komunikace a proč je důležitý v efektivní komunikaci cílů, motivování a interakci s týmem a kolegy
  • Složky úspěšné komunikace
  • Efektivní komunikát – nástroje a techniky


Moderní "vedoucí" – modely spolupráce s týmem a samoodpovědnosti týmu

  • Pokud lidem "chce se chtít", celý tým má šanci dobře fungovat
  • "chtění" samostatně rozhodovat
  • Cílem je jedna branka
  • aby lidé chtěli to jedno a dokázali to druhé
  • podpora efektivní samostatné organizace týmu jako systému
  • učit se z zkušeností


Komunikace – základy:

  • pravidla efektivní komunikace,
  • styl vedení a reakce,
  • pro-aktivní komunikace
  • překážky a rušení,
  • feedback
  • nástroje a techniky efektivní komunikace.


Role a styly komunikace:

  • diagnostika a identifikace preferovaných rolí a stylů komunikace
  • efektivní komunikace mezi rolemi a styly komunikace,
  • barvy v komunikaci – základ pro efektivní spolupráci


Konflikty:

  • problémy a konflikty – charakteristika a potenciální příčiny,
  • "Spirála konfliktu",
  • efektivní řešení problémů a konfliktů


Komunikace s okolím:

  • proces komunikace,
  • komunikační plán,
  • řízení informací,
  • komunikace s okolím,
  • Partnerství a spolupráce v organizaci - SRMM® model
    - Úrovně modelu maturity
  • Spontánnost (Ad hoc)
  • Procedury (Procedural)
  • Relací (Relational)
  • Integrální spolupráce (Intergated)
  • Předvídatelnost a prognózy (Predictive)
  • S kým spolupracuji?
    - Identifikace partnerů
    - Mapování interakcí s partnery
    - Plány pro vylepšení

Podávání – dobré a špatné praktiky v komunikaci a řízení týmu

Požadavky

Školení je navrženo jako interaktivní, kde účastníci zaujímají více než 80% času. Každá sekce probíhá podobným dynamismem: cvičení otevřené na nové dovednosti (budující se vědomí), minilékce o technikách ( znalost), cvičení nových taktik a technik (schopnost). Po uzavření každé sekce získávají účastníci doprovodné materiály týkající se probrané sekce. Prax je shrnut minilékci, které poskytují teoretickou bázi a vysvětlují základní psychologické mechanismy, kterými účastníci procházejí při práci na školení.

 14 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (5)

Upcoming Courses

Související kategorie