Návrh Školení

Vstup

Fáze 1: Představa o Sám sobě

Aby jste porozuměli ostatním, musíte mít dobré pochopení svého já, svých chování a svých potřeb.

  1. Členové týmu dokončí průzkum PRISM BRAIN MAPPING.
  2. Jednotlivá setkání pro členy týmu: jednání s certifikovaným instruktorem PRISM na diskuzi o zprávě.

Během setkání každý osoba objeví:

  • Jaké jsou jejich silné stránky, potenciální slabiny a obtíže v akci a spolupráci s ostatními
  • V jakém měřítku plně využívají svůj potenciál
  • Jaké akce mohou být stresující
  • V jakém pracovním prostředí se cítí nejlépe
  • Co potřebují pro efektivní spolupráci a komunikaci s ostatními

Dvě setkání pro vedení:

  1. Diskuze o zprávě, jako uvedeno vyšetření stýle vedení, jeho sil a potenciálních výzv a obtížích následujících tímto přístupem.
  2. Srovnání preferenčního profilu vedoucího s výsledky týmových preferencí. Během setkání se vedoucí lépe porozumí, jak jejich styl vedení může ovlivnit tým.

Fáze 2: Představa o Týmu

Chcete-li pochopit ostatní, je hodnotné objevit podobnosti a rozdíly mezi sebou a dalšími členy týmu. Podobnosti budují porozumění, zatímco rozdíly pomáhají objevovat jiné pohledy na stejné problémy a být vynalézavější a inovativnější v přístupu.

  1. Vzdělávání s prvky workshopů o charakteristických charetristikách různých preferencí chování, jejich vzájemné závislosti a jakými způsoby ovlivňují naše komunikaci a spolupráci se svými kolegy. Během tohoto části budou účastníci vytvářet základ pro porozumění původů lidských chování a postoje, což jim pomůže otevírat různé přístupy.
  2. Diskuze o jednotlivých preferencích, silách, motivátocích, potřebách a obtížích spolupráce. Nalezení podobností a významných rozdílů ve týmu.
  3. Diskuse o výzvách v spolupráci a nalezení řešení pro tyto problémy.
  4. Začlenění a analyza profilu týmu podle PRISM, sil týmu a potenciálních slabin, komunikačních a spolupracovních potřeb.
  5. Vytváření oblastí, ve kterých tým chce zlepšit svou efektivitu a analyza toho, jak může tým využít svoje silné stránky k dosažení této cíle.

Fáze 3: Efektivní Komunikace s Klientem

Dobré pochopení svých sil, potřeb a výzv a lepší porozumění různorodostem pohledů uvnitř týmu poskytují pevnou základnu pro lépe porozumění klientovi a přizpůsobení komunikačních metod. To umožňuje efektivněji řešit jejich potřeby a nabízet nejlepší služby a produkty, které řeší jejich největší problémy.
Během vzdělávacího programu budou účastníci:

  • Diskutovat o výzvách při spolupráci s klienty a jejich zdrojích
  • Seznámení se s identifikací různých preferencí chování klientů a přizpůsobení komunikačních metod jim
  • Zjistit, jaké zprávy použít tak, aby klienti otevřeli svou specifickou preferenci a které je vyhýbat se protože mohou zabránit spolupráci
  • Praxe různých form komunikací věnovaných různým typům klientů, naučte se lépe přizpůsobovat komunikační metody klientovi
  • Práce na příkladech interakcí s klienty z jejich skutečných zkušeností a vytváření nových strategií pro podobné situace na základě poznatků získaných během školení

Souhrn a Další Kroky

Požadavky

  • Nic není požadováno

Cílová skupina

  • Vedoucí týmů
  • Členové týmu
 21 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (4)

Upcoming Courses

Související kategorie