Návrh Školení
Vstup
Fáze 1: Představa o Sám sobě
Aby jste porozuměli ostatním, musíte mít dobré pochopení svého já, svých chování a svých potřeb.
- Členové týmu dokončí průzkum PRISM BRAIN MAPPING.
- Jednotlivá setkání pro členy týmu: jednání s certifikovaným instruktorem PRISM na diskuzi o zprávě.
Během setkání každý osoba objeví:
- Jaké jsou jejich silné stránky, potenciální slabiny a obtíže v akci a spolupráci s ostatními
- V jakém měřítku plně využívají svůj potenciál
- Jaké akce mohou být stresující
- V jakém pracovním prostředí se cítí nejlépe
- Co potřebují pro efektivní spolupráci a komunikaci s ostatními
Dvě setkání pro vedení:
- Diskuze o zprávě, jako uvedeno vyšetření stýle vedení, jeho sil a potenciálních výzv a obtížích následujících tímto přístupem.
- Srovnání preferenčního profilu vedoucího s výsledky týmových preferencí. Během setkání se vedoucí lépe porozumí, jak jejich styl vedení může ovlivnit tým.
Fáze 2: Představa o Týmu
Chcete-li pochopit ostatní, je hodnotné objevit podobnosti a rozdíly mezi sebou a dalšími členy týmu. Podobnosti budují porozumění, zatímco rozdíly pomáhají objevovat jiné pohledy na stejné problémy a být vynalézavější a inovativnější v přístupu.
- Vzdělávání s prvky workshopů o charakteristických charetristikách různých preferencí chování, jejich vzájemné závislosti a jakými způsoby ovlivňují naše komunikaci a spolupráci se svými kolegy. Během tohoto části budou účastníci vytvářet základ pro porozumění původů lidských chování a postoje, což jim pomůže otevírat různé přístupy.
- Diskuze o jednotlivých preferencích, silách, motivátocích, potřebách a obtížích spolupráce. Nalezení podobností a významných rozdílů ve týmu.
- Diskuse o výzvách v spolupráci a nalezení řešení pro tyto problémy.
- Začlenění a analyza profilu týmu podle PRISM, sil týmu a potenciálních slabin, komunikačních a spolupracovních potřeb.
- Vytváření oblastí, ve kterých tým chce zlepšit svou efektivitu a analyza toho, jak může tým využít svoje silné stránky k dosažení této cíle.
Fáze 3: Efektivní Komunikace s Klientem
Dobré pochopení svých sil, potřeb a výzv a lepší porozumění různorodostem pohledů uvnitř týmu poskytují pevnou základnu pro lépe porozumění klientovi a přizpůsobení komunikačních metod. To umožňuje efektivněji řešit jejich potřeby a nabízet nejlepší služby a produkty, které řeší jejich největší problémy.
Během vzdělávacího programu budou účastníci:
- Diskutovat o výzvách při spolupráci s klienty a jejich zdrojích
- Seznámení se s identifikací různých preferencí chování klientů a přizpůsobení komunikačních metod jim
- Zjistit, jaké zprávy použít tak, aby klienti otevřeli svou specifickou preferenci a které je vyhýbat se protože mohou zabránit spolupráci
- Praxe různých form komunikací věnovaných různým typům klientů, naučte se lépe přizpůsobovat komunikační metody klientovi
- Práce na příkladech interakcí s klienty z jejich skutečných zkušeností a vytváření nových strategií pro podobné situace na základě poznatků získaných během školení
Souhrn a Další Kroky
Požadavky
- Nic není požadováno
Cílová skupina
- Vedoucí týmů
- Členové týmu
Reference (4)
Style of trainer although at time very fast and leaving littel rom for thinking. (not all can follow at his pace)
Paul - GEA Refrigeration Netherlands N.V. IT
Kurz - Communication and Teamwork
all topics from list were addressed but trainer adapt it to the question from the group
Iwona - LKQ Polska Sp. z o. o.
Kurz - Team Building and Management
Reflecting own my self to learn others
Roy Dekker - Axway GmbH
Kurz - People and Team Management
the pace, the information provided. the way it as taught with theory and practice cases, handouts, exercises, etc.