Návrh Školení

Úvod

Přehled Team Collaboration

    Základy týmové spolupráce Efektivní spolupráce Zdravá spolupráce

Porozumění Collaboration Principům

    Výzvy a výhody Definování rolí a odpovědností Operacionalizace spolupráce

Budování vysoce výkonného týmu

    Charakteristika vysoce výkonného týmu Stanovení sdíleného směru (vize, mise, cíle) Definování klíčových kompetencí Diverzita a chemie týmu

Zlepšení týmové dynamiky

    Překonání obranyschopnosti Pravdivost Aktivní naslouchání Sebeuvědomění a uvědomění si druhých

Vytvoření kultury Collaboration

    Motivace týmů Sdílení práce Motivace zaměstnanců Sdílená odpovědnost

Vedení a práce v týmech

    Týmy a týmová práce Podstupování rizika a bezpečnost Práce přes hranice Budování konsenzu

Vedení kolaborativního týmového prostředí

    Spolupráce vůdčí schopnosti Spolupráce napříč organizací Vedení efektivních schůzek

Zvyšování Collaboration v týmech

    Týmová práce Aktivity v oblasti budování týmu Podpora inovací Řešení konfliktů a překážek Použití stávajících technologií

Měření týmové práce a Collaboration

    Kvantitativní a kvalitativní metriky Nastavení benchmarků a KPI Nejlepší postupy týmové spolupráce

Shrnutí a závěr

Požadavky

  • Práce v týmu v rámci organizace

Publikum

  • Členové týmu
  • Vedoucí týmů
  7 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Reference (4)

Související kurzy

Customer Care Strategy

  21 hodiny

Související kategorie