Návrh Školení

Sekce 1: Strategické myšlení

    Význam 'strategického' tří hlavních oblastí procesu podnikové strategie, procesu kontextu obsahu spojujícího tři hlavní oblasti

Sezení 2: Výzvy Leadership

    Management & vedení Teorie vedení Očekávání vůdců a jejich zaměstnanců Identifikace vůdcovských rysů Co dělá dobrého vůdce Inspirace, dopad a charisma ve vedení versus „samotář“ Transformační vedení

Případová studie/cvičení

Sezení 3: Stanovení vize

    „Mise“ vs. „Vize“ Proč strategické plány selhávají a jak se selhání vyvarovat Dohodnutí se na robustní vizi Potřeba jasnosti a měřitelnosti Vstup do vize

Případová studie/cvičení

Sezení 4: Stát se strategickým

    Strategické plánování a myšlení Rozvíjení technik strategického myšlení Communication Identifikace kritických dovedností potřebných k úspěchu

Případová studie/Cvičení

Workshop s hlavní případovou studií: Delegáti budou požádáni, aby se v malých skupinách dohodli na plánu zahájení nového podnikání nebo obchodní strategie po provedení analýzy aktuálního Business prostředí a vlivů. Plán by měl posoudit zdroje Současné Business Prostředí a vlivy proti vizi.

Sekce 5: Analýza současného Business prostředí a vlivů

    Vnější prostředí Obecné prostředí Jaké jsou klíčové vlivy ovlivňující Business Cykly produktu/služby Zákaznická analýza

Případová studie/cvičení

Sekce 6: Analýza zdrojů

Analýza organizace

    Holistický přístup Záležitosti Silo Křížové organizační hodnocení Hodnocení: finanční, Human Resources, provoz, systémy, styl

Případová studie/cvičení

Sezení 7: Motivace a změna Management

    Motivační teorie Praktická motivace Peníze jako motivátor Agenti změny Odpor ke změně Křivka DREC Přístupy k řízení změn

Případová studie/cvičení

Sezení 8: Stanovení strategie

    Přeměna „vize na realitu“ Vytvoření strategického hnutí Rozvoj strategických možností Strategické implikace Identifikace zainteresovaných stran Křížový organizační přínos Potenciální konfliktní oblasti Boj proti námitkám

Případová studie/cvičení

Sekce 9: Projekty a měřítka úspěchu

    Nové projekty vs Business jako obvykle Potřeba přístupů KPM k měření Používání přístupu Scorecard Klíčové faktory podnikání a sledovatelnost Hard & Soft Measures Vytvoření rámce metrik Sledování projektu Hlášení rizik

Případová studie/cvičení

Sezení 10: Proces implementace

    Alokace zdrojů, strategické plánování a kontrola Nástroje plánování Cíle Úkoly Communications Alokace zdrojů Charakteristika zdrojů Budování týmu Projekty vs.

Případová studie/cvičení

Sekce 11: Řízení strategické změny včetně konfliktu Management

    Potřeba konfliktu – je to zdravé Konflikt jako problém Příčiny konfliktu Zvládání, zmírňování a/nebo vyhýbání se konfliktu Dopad změny a zvládání efektů Prodávat organizaci výhody plynoucí ze změny Minimalizace nevýhod Udržování plánu na správné cestě

Případová studie/cvičení

Sezení 12: Hodnocení vašeho týmu

    Přípravné práce Personální spisy Pracovní záznamy Ostatní kolegové Schůzky Diskusní skupiny a fóra

Případová studie/cvičení: Dva delegáti budou při prvním setkání hrát roli manažera/člena týmu. Skupina se přátelsky odebere a prodiskutuje.

Sezení 13: Jednání s lidmi

    Styly chování Styly chování Kulturní styl banky Styl politiky banky a managementu Váš styl personal Setkání osobní setkání Překonávání odporu Jednání s vlastními šéfy Prodej problémů a výzev svému týmu

Případová studie/cvičení: Váš šéf chce, abyste přerozdělili některé povinnosti. ~dotyčným zaměstnancům se to nebude líbit – jsou nervózní ze změny. Jak to budete řešit?

Sezení 14: Communication Dovednosti

    Různé styly Firemní/Management styl Ústní, písemný, elektronický Podpora obousměrné komunikace Podpora esprit de corps Používání směrnic „shora dolů“ Zacházení s odporem

Případová studie/cvičení: Váš předchůdce pořádal týdenní týmové schůzky, ale rozhodl se jim nepředsedat a místo toho si vybral vedoucího zaměstnance. souhlasíte s tím? Změnili byste to? Pokud ano, jak?

Relace 15: Management stylů

    Definice z učebnice Váš preferovaný styl Váš styl institucí, styl vašeho šéfa Co funguje nejlépe pro vaše oddělení Co funguje nejlépe pro tým

Případová studie/cvičení: Myslíte si, že kolegiální styl řízení preferovaný většinou manažerských guru je nejlepší?

Seminář 16: Role manažera

    Přesun z člena týmu na supervizora Role při zajišťování toho, aby můj tým dosáhl cílů týmu Zajištění neustálého zlepšování týmu Řízení celé role – time management & efektivní stanovení cílů Leadership „Přítomnost“ – vypadat jako vůdce Vliv chování supervizora – na tým, na každého člena týmu Zaměření efektivního supervizora

Případová studie: Byl jste povýšen před kolegou a přítelem, který je zjevně zklamán. Jak byste to měli řešit?

Sezení 17: Řízení problémů

    Neformální, poloformální a formální jednání Metody řešení problémů Získání pomoci a vedení Řešení Doporučení

Případová studie/cvičení: Vaši zaměstnanci nepodávají výkon, protože mají příliš mnoho práce. Váš šéf nesouhlasí a říká vám, abyste to zvládli. Jak zvládnete tento zdánlivě nemožný úkol?

Sezení 18: Motivace

    Základní motivační faktory Vytváření správného prostředí Přístup mrkve/klacíku Péče o patronát

Případová studie/cvičení: Jak byste přesvědčil svůj tým, aby pracoval o víkendu bez extra odměny?

Zasedání 19: Delegace

    Umění delegování Kdy delegovat Dohled Předcházení přehnanému úsilí Monitorování Co je obchodní financování

Případová studie: Požádali jste svého zástupce, aby připravil předběžný rozpočet vašeho oddělení. Jak monitorujete proces, aniž byste šlapali na prsty? V jakém okamžiku byste to převzali a jak byste to řešili?

Sezení 20: Konflikt a řešení

    Hlavní příčiny Metody řešení Zapojení managementu Řešení problémů vašeho úřadu Formální postupy

Případová studie: Požádáte juniora, aby provedl úkol. Říkají, že jsou příliš zaneprázdněni, ale vy na tom trváte. Znovu říkají ne, veřejně. Jak byste měli zvládnout tuto přímou výzvu vaší autoritě?

Sekce 21: Hodnocení zaměstnanců

    Důležitost Cíl Úvahy o odměňování Hodnocení Povzbuzení a poradenství Řešení slabých stránek

Případová studie: Byli jste požádáni, abyste vybrali jednu osobu pro povýšení ze dvou kandidátů a sdělili výsledek oběma. Jak zacházíte s neúspěšným jedincem?.

  35 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Reference (6)

Související kurzy

Související kategorie