Prozkoumáte naše kurzy
Formální etiketa v hostelském sektoru
14 hodinyStrategie zákaznické péče
21 hodinyAkademie zákaznické péče
28 hodinyVliv v Pracovní Praxi
14 hodinyNaposledy aktualizováno:
Reference(2)
Způsob, jakým byly informace prezentovány.
TAIATU CRISTI IONUT
Kurz - Customer Care Academy
Přeloženo strojem
tempo, poskytované informace, způsob výuky s teorií a praktickými případovými studiemi, podklady, cvičeními atd.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Kurz - Influence in Action
Přeloženo strojem
Nadcházející kurzy
Konzultace
Person To Person Skills Konzultace
Víkendové Person To Person Skills kurzy, Večerní Person To Person Skills školení, Person To Person Skills přijímač, Person To Person Skills vedené školitelem, Víkendové Person To Person Skills školení, Večerní Person To Person Skills kurzy, Person To Person Skills koučování, Person To Person Skills lektor, Person To Person Skills školitel, Person To Person Skills počítačová školení, Person To Person Skills počítačové kurzy , Person To Person Skills kurzy, Person To Person Skills školení, Person To Person Skills on-site, Person To Person Skills uzavřená školení, Person To Person Skills individuální školení