Návrh Školení
Den první
Efektivní vyjednávání a vyjednavači:
- Definování vyjednávání a určení, kdy vyjednávat
- Co dělá skvělého vyjednavače?
- Video případové studie
- Kroky přípravy
Typy osobností:
- Výhody znalosti stylů
-Porozumět každému stylu personality
-Identifikujte svůj vlastní styl personality
-Vědět, jak efektivněji pracovat s každým stylem
vyjednávání
-Vědět, jakou strategii vyjednávání zvolit na základě vztahu a výsledků
-Definovat poziční vyjednávání
- Znát rozdíly mezi "měkkým" a "tvrdým" vyjednáváním
-Porozumět principiálnímu vyjednávání
- Znát čtyři kroky v procesu vyjednávání
Typy vyjednávání:
- Kupující-prodávající
- Rozdělení
Příprava na vyjednávání:
- Horká tlačítka
- Zacházení s emocemi
- Identifikujte strachy a naučte se, jak je překonat
- Pochopte, co řídí vašeho partnera při vyjednávání
-Definujte svou BATNA (nejlepší alternativa k dohodě o vyjednávání), WAP (bod chůze) a ZOPA (zóna možné dohody)
-Připravte se na vaši personal vyjednávací situaci
Zahájení vyjednávání:
- Vytváření pozitivního prvního dojmu
-Význam společného základu
- Líbost
- Ovlivňování dovedností
- Základní pravidla vyjednávání
Den druhý
Výměna informací a vyjednávání:
- Jak si vyměňovat informace
- Jaký je váš pohotovostní plán?
- Techniky vyjednávání
Mluvíme o podmínkách a kompromisech:
- Souhlas a nesouhlas
- Identifikace potřeb
- Přijímání, dávání a odmítání návrhů
- Diskuse a prolomení patových situací
- Typy konfliktů
- Řízení konfliktu
Strategie vyjednávání
- Úvod do pozic
- Jak zvládat emoce
- Smlouvání a ústupky
- Vypořádat se s tlakem
- Triky a pasti
Zvládání opozice
- Dostávám se k ano
Ukončení vyjednávání
- Přejděte od vyjednávání k uzavření
Účast na cvičném vyjednávání:
- Příprava sebe, svého týmu a své pozice
- Záložní plány
- Strategie
- Reflexe, zpětná vazba a plánování akcí
Řešení konfliktů
- Někdy mohou příliš horlivá jednání způsobit vnitřní třenice na pracovišti
- Techniky řešení konfliktů PUGSS
Požadavky
Publikum
Střední a starší Management
Nejsou vyžadovány žádné předchozí znalosti – předpokládáme, že účastníci budou mít předchozí zkušenosti. Účast v tomto kurzu však může mít velký prospěch i úplní začátečníci
Reference (5)
Hostitelova otevřenost, smysl pro humor, přístup a znalosti
Justyna - e-file
Kurz - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Byla to užitečná zkušenost jak z profesionálního, tak personal hlediska. Školitel byl velmi dobře informovaný a dal nám důležité informace, které můžeme využít na pracovišti, ale i v soukromém životě. Mohl jsem reflektovat své vlastní charakterové vlastnosti a vlastnosti lidí kolem mě a jejich prostřednictvím prospívat nebo zlepšovat sám sebe. Cvičení zvládání stresu byla jednoduchá a užitečná při aplikaci.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Kurz - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Rád bych poděkoval trenérce Abhi za tento plodný trénink. Oceňujte, že se snaží poznat všechny účastníky, aby mohl lépe vyhovět našim potřebám. Líbí se mi, jak existuje rovnováha mezi teorií a aktivitami, které nás udržují v zapojení. A jak byl obsah přímo k věci a stručný.
Rainey Clarecia - Talentvis
Kurz - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Kurz - Leadership 101
diskutovat témata na konkrétních příkladech týkajících se naší společnosti
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Kurz - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated