Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Otevřenost vůči ostatním: 5 generací na spotřebitelském trhu, 4 generace na trhu práce
- Otevřenost vůči ostatním – pět generací na trhu: Generace Z, Generace Y, Generace X, Generace Baby Boomers, Generace tradicionalistů.
- Jakou generaci zastupuji?
- Charakteristika 4 generací působících na trhu práce: Z, Y, X a Baby Boomers
Generační rozdíly mezi zaměstnanci:
- Definování a řízení rozvojového potenciálu zaměstnance s přihlédnutím ke specifickým potřebám a životním příležitostem vyplývajícím z věku – klíčové kompetence
- Techniky a dovednosti v motivování a řízení zaměstnanců různého věku.
Age management – jak jsme se připravovali na nejmladší generace Y a Z?
- jaký je zaměstnanec generace Y a Z?
- Co motivuje zaměstnance z generace Y a Z?
- Jak komunikovat se zaměstnancem z generace Y a Z?
- Jak řídit zaměstnance z generace Y a Z?
X,Y,Z komunikace
- Jak navrhnout vhodnou komunikaci pro generace X, Y, Z
- Proč musím svou zprávu upravit?
- Společné komunikační nástroje – Zpětná vazba
- Jak komunikovat, abychom motivovali generace?
- Otevřená komunikace – autorita v komunikaci
- Obchodní komunikace, rozvoj spolupráce
Řízení a motivace XYZ
- Stanovení cílů a realizace úkolů
- Vedení týmu, koordinace činností, projektové řízení - mezigenerační spolupráce
- Co motivuje každou generaci? – klíč ke generaci
- Jak navrhnout spolupráci?
- Jak se vzájemně doplňovat v podnikání?
- Jak efektivně rozdělit úkoly v týmu - kompetenční tabulka
- Jak vybudovat přirozenou autoritu a sebeúctu v XYZ?
- Je těžké řídit generaci Z a co je skutečně motivuje?
- Budeme mít brzy nedostatek zaměstnanců?
- XYZ recruitment – na čem záleží každé generaci?
Obtížné XYZ situace – asertivita v komunikaci
- Zvládání konfliktů – obtížné situace mezi generacemi
- Jak předvídat konflikty v práci?
- Úrovně komunikace – postoje partnera (šéfa, zaměstnance, dodavatele, příjemce)
- Jak mluvit se zaměstnancem, nadřízeným atd.?
- Empatie v komunikaci
- Co ode mě v komunikaci očekávají různé generace?
- Jak snížit stres transparentní komunikací?
Požadavky
There are no specific requirements needed to attend this course.
14 hodiny
Reference (3)
Trainer has extensive Knowledge and would benefit anyone to get training from such qualified People.
DURGA KODALI - Strata Manufacturing
Kurz - Advanced Product Quality Planning (APQP)
Info about RPA, AI and IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Kurz - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
I liked the alistair's knowledge and presentation style.