Návrh Školení

Otevřenost vůči ostatním: 5 generací na spotřebitelském trhu, 4 generace na trhu práce

    Otevřenost vůči ostatním – pět generací na trhu: Generace Z, Generace Y, Generace X, Generace Baby Boomers, Generace tradicionalistů. Jakou generaci zastupuji? Charakteristika 4 generací působících na trhu práce: Z, Y, X a Baby Boomers

Generační rozdíly mezi zaměstnanci:

    Definování a řízení rozvojového potenciálu zaměstnance s přihlédnutím ke specifickým potřebám a životním příležitostem vyplývajícím z věku - klíčové kompetence Techniky a dovednosti při motivování a řízení zaměstnanců různého věku.

Age management – jak jsme se připravovali na nejmladší generace Y a Z?

    jaký je zaměstnanec generace Y a Z? Co motivuje zaměstnance z generace Y a Z? Jak komunikovat se zaměstnancem z generace Y a Z? Jak řídit zaměstnance z generace Y a Z?

 

X,Y,Z komunikace

    Jak navrhnout vhodnou komunikaci pro generace X, Y, Z Proč musím sdělení přizpůsobit? Společné komunikační nástroje – Zpětná vazba Jak komunikovat, abychom motivovali generace? Otevřená komunikace - autorita v komunikaci Obchodní komunikace, rozvoj spolupráce

Řízení a motivace XYZ

    Stanovení cílů a realizace úkolů Řízení týmu, koordinace činností, projektové řízení - mezigenerační spolupráce Co motivuje jednotlivé generace? – klíč ke generaci Jak navrhnout spolupráci? Jak se vzájemně doplňovat v podnikání? Jak efektivně rozdělit úkoly v týmu - kompetenční tabulka Jak vybudovat přirozenou autoritu a sebeúctu v XYZ? Je těžké řídit generaci Z a co je skutečně motivuje? Budeme mít brzy nedostatek zaměstnanců? XYZ recruitment – na čem záleží každé generaci?

Obtížné XYZ situace – asertivita v komunikaci

    Zvládání konfliktů – složité mezigenerační situace Jak předvídat konflikty v práci? Úrovně komunikace - postoje partnera (šéfa, zaměstnance, dodavatele, příjemce) Jak mluvit se zaměstnancem, nadřízeným atd.? Empatie v komunikaci Co ode mě v komunikaci očekávají různé generace? Jak snížit stres transparentní komunikací?
 14 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Související kurzy

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 hodiny

Související kategorie