Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
1. Úvod do problematiky komunikace
- komunikační proces a jeho fáze, význam verbální a neverbální komunikace, techniky a nástroje efektivní komunikace. Přímá komunikace a komunikace prostřednictvím médií: telefon, e-mail, instant messaging
2. Zásady efektivní komunikace, jako základní prvek efektivních kontaktů v organizaci
- sebeanalýza vlastního komunikačního stylu, komunikační chyby, jejich náprava a vyvarování se, komunikační bariéry, fáze navazování mezilidského kontaktu
3. Efektivní rozhovor
- utváření vlastního obrazu jako odesílatele a příjemce sdělení, asertivní reakce na výhrady, kritiku a chválu, rozpoznání a vyhýbání se bariérám v komunikaci, aktivní naslouchání jako nástroj efektivní komunikace, rozpoznání a zvládání faktorů, které narušují naslouchání a porozumění prohlášením , umění klást otázky, psychologické mechanismy a techniky ovlivňování
4. Interkulturní aspekt komunikace
- základy proximiky - vzdálenost v komunikaci, formulování sdělení v interkulturních kontaktech, sebevyjádření a interkulturní kulturní vnímání, čtení sdělení, kulturní postoje v každodenní komunikaci a jednání, rozhodování v kulturním aspektu
5. Základní principy interkulturní komunikace
- kultury orientované na kontakt kultury orientované na principy propartnerské a protransakční kultury ceremoniální a neobřadní kultury monochromní a polychronní kultury Znamená „a“ vždy „a“? -skryté předpoklady a nevyřčená očekávání v komunikaci s představiteli konkrétních kultur
6. "Manuál dodavatele" - co dělat, co nedělat a totální "faux pas"
- Kultury západní Evropy (Německo, Francie, Itálie) Kultury zemí bývalého SSSR Americká kultura
7. Shrnutí
Požadavky
Kurz je obecného charakteru a účast v něm nevyžaduje specializované znalosti
14 hodiny
Reference (1)
examples from trainer's daily life like some stories, anectodes and jokes