Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
1. Úvod do problematiky komunikace
- komunikační proces a jeho fáze
- význam verbální a neverbální komunikace
- techniky a nástroje pro efektivní komunikaci.
- Přímá komunikace a komunikace prostřednictvím médií: telefon, e-mail, instant messaging
2. Zásady efektivní komunikace, jako základní prvek efektivních kontaktů v organizaci
- sebeanalýzu vlastního komunikačního stylu
- komunikačních chyb, jejich náprava a předcházení
- komunikační bariéry
- etapy vytváření mezilidského kontaktu
3. Efektivní rozhovor
- utváření vlastního obrazu jako odesílatele a příjemce zprávy
- asertivně reagovat na výhrady, kritiku a chválu
- rozpoznávání a vyhýbání se bariérám v komunikaci, aktivní naslouchání jako nástroj efektivní komunikace rozpoznání a řešení faktorů, které narušují naslouchání a porozumění výrokům
- umění klást otázky
- psychologické mechanismy a techniky ovlivňování
4. Interkulturní aspekt komunikace
- základy proximiky - vzdálenost v komunikaci
- formulování zpráv v mezikulturních kontaktech
- sebevyjádření a interkulturní vnímání
- kulturní čtení zpráv
- kulturní postoje v každodenní komunikaci a jednání
- rozhodování v kulturním aspektu
5. Základní principy interkulturní komunikace
- kontaktně orientované kultury
- kultur orientovaných na pravidla
- pro-partnerské a pro-transakční kultury
- ceremoniální a neobřadní kultury
- monochromní a polychronní kultury
- Znamená „a“ vždy „a“? -skryté předpoklady a nevyřčená očekávání v komunikaci s představiteli konkrétních kultur
6. "Manuál dodavatele" - co dělat, co nedělat a totální "faux pas"
- Kultury západní Evropy (Německo, Francie, Itálie)
- Kultury zemí bývalého SSSR
- americká kultura
7. Shrnutí
Požadavky
Kurz je obecného charakteru a účast v něm nevyžaduje specializované znalosti
14 hodiny
Reference (1)
examples from trainer's daily life like some stories, anectodes and jokes