Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
O co vlastně jde – pokusit se definovat pojem změny
- Definice změny
- Co to znamená řídit změnu?
- Proč to všechno – o faktorech způsobujících potřebu změn v organizaci
- Jak to zvládnout? - různé modely přístupů ke změnám ve firmě
Změnu dělají lidé – psychologické aspekty změny
- Změna – příležitost nebo nutnost?
- O neexistujícím hrozném drakovi - strachu a stereotypech o změně
- Jdeme do boje – připravujeme lidi na změnu
- Specifika a role komunikace v situaci zavádění změny
Je to již – kdy jsme připraveni na změnu?
- Opravdu už???????? o vnitřních a vnějších důvodech změny
- Možná je lepší ne... o různých typech odporu ke změně, jak je rozpoznat a jak je překonat
- Když se příliš bojíme – Albee a jeho model porozumění a snižování stresu
- Pro a proti – kdy na změny reagujeme pozitivně a kdy negativně
Organizace je jako člověk - vyvíjí se - návrh analýzy vývoje organizace podle Greinera)
- Etapy rozvoje organizace v Greinerově modelu
- Změna návodu k obsluze - tipy pro zavádějící, jak reagovat a řídit v jednotlivých fázích
Sebemotivace, pozitivní postoje a kreativita v procesu zavádění a řízení změn
- Změna začíná v nás – o rozpoznání vlastních emocí, postojů, postojů a reakcí na změnu
- Vždy existuje jiná cesta – hledání nových řešení ve známých situacích
Jak na to krok za krokem - tedy fáze řízení změn:
- Stanovení celkového organizačního cíle,
- hmotnost a velikost změny,
- Změna a organizační kultura společnosti,
- Varovné signály – potřeba identifikovat kritická omezení.
Vytvoření projektu změny, který zahrnuje:
- Krok za krokem - rozdělení na etapy,
- Kdo je kdo - oddělení funkcí,
- Může to být různé - povědomí o možném poklesu motivace,
- Pozorování a hodnocení - metody sledování a měření výsledků
Vůdci, veďte cestu!!! roli lídra v procesu změny
- Role lídra tváří v tvář změnám
- Výběr nástrojů a stylů řízení v situaci změny
- Může být každý vedoucím změny - kompetenční profil vedoucího změny
Sám nebo ve skupině? – o zapojení zaměstnanců do procesu změny – Druckerův model.
- Co jsme nečekali - o náhlém úspěchu, neúspěchu nebo vnějších událostech,
- Svět představ a skutečný svět - o rozporuplnosti očekávání a faktů,
- Proces změny jako indikátor potřeby inovací
- Náhlá smrt nebo úsměv štěstí? - změny, které každého překvapí.
Efektivní vliv vedoucího změny
- Jak vybudovat důvěru a přijetí organizačních změn
- Přesvědčování, tedy přesvědčování lidí ke změně
- Ovlivňování lidí v situaci změny - model K. Barnese a R. Cialdiniho
Požadavky
The course is general in nature and participation in it does not require specialist knowledge
14 hodiny