Návrh Školení
O co vlastně jde – pokusit se definovat pojem změny
- Definice změny
- Co to znamená řídit změnu?
- Proč to všechno – o faktorech způsobujících potřebu změn v organizaci
- Jak to zvládnout? - různé modely přístupů ke změnám ve firmě
Změnu dělají lidé – psychologické aspekty změny
- Změna – příležitost nebo nutnost?
- O neexistujícím hrozném drakovi - strachu a stereotypech o změně
- Jdeme do boje – připravujeme lidi na změnu
- Specifika a role komunikace v situaci zavádění změny
Je to již – kdy jsme připraveni na změnu?
- Opravdu už???????? o vnitřních a vnějších důvodech změny
- Možná je lepší ne... o různých typech odporu ke změně, jak je rozpoznat a jak je překonat
- Když se příliš bojíme – Albee a jeho model porozumění a snižování stresu
- Pro a proti – kdy na změny reagujeme pozitivně a kdy negativně
Organizace je jako člověk - vyvíjí se - návrh analýzy vývoje organizace podle Greinera)
- Etapy rozvoje organizace v Greinerově modelu
- Změna návodu k obsluze - tipy pro zavádějící, jak reagovat a řídit v jednotlivých fázích
Sebemotivace, pozitivní postoje a kreativita v procesu zavádění a řízení změn
- Změna začíná v nás – o rozpoznání vlastních emocí, postojů, postojů a reakcí na změnu
- Vždy existuje jiná cesta – hledání nových řešení ve známých situacích
Jak na to krok za krokem - tedy fáze řízení změn:
- Stanovení celkového organizačního cíle,
- hmotnost a velikost změny,
- Změna a organizační kultura společnosti,
- Varovné signály – potřeba identifikovat kritická omezení.
Vytvoření projektu změny, který zahrnuje:
- Krok za krokem - rozdělení na etapy,
- Kdo je kdo - oddělení funkcí,
- Může to být různé - povědomí o možném poklesu motivace,
- Pozorování a hodnocení - metody sledování a měření výsledků
Vůdci, veďte cestu!!! roli lídra v procesu změny
- Role lídra tváří v tvář změnám
- Výběr nástrojů a stylů řízení v situaci změny
- Může být každý vedoucím změny - kompetenční profil vedoucího změny
Sám nebo ve skupině? – o zapojení zaměstnanců do procesu změny – Druckerův model.
- Co jsme nečekali - o náhlém úspěchu, neúspěchu nebo vnějších událostech,
- Svět představ a skutečný svět - o rozporuplnosti očekávání a faktů,
- Proces změny jako indikátor potřeby inovací
- Náhlá smrt nebo úsměv štěstí? - změny, které každého překvapí.
Efektivní vliv vedoucího změny
- Jak vybudovat důvěru a přijetí organizačních změn
- Přesvědčování, tedy přesvědčování lidí ke změně
- Ovlivňování lidí v situaci změny - model K. Barnese a R. Cialdiniho
Požadavky
The course is general in nature and participation in it does not require specialist knowledge
Reference (4)
Bylo pěkné zjistit více o EQ
Itzel Hernandez Diaz
Kurz - Emotional Intelligence (EQ)
Machine Translated
SMART Goal session byla ta nejpříjemnější část školení, která mi pomohla správně řídit čas. pomáhá mi to jasněji stanovit si svůj cíl a skutečně jsem viděl, že nastavení SMART Goal se může týkat téměř všeho, jako je Finance, společenský život, kariéra a osobní růst.
Manot Sae - MVCI (Thailand) Limited
Kurz - Workshop: Boost your productivity with this new method!
Machine Translated
Líbilo se mi zapojení lektorky a to, jak její energie zapojila i účastníky, školení bylo zajímavé, s mnoha praktickými podklady a příklady, praktickými cvičeními. Bylo to skvělé!
Jelizaveta (Liza) - ASSTRA Forwarding AG
Kurz - Stress Management and Prevention
Machine Translated
I generally was benefit from the interaction and flexibility.