Návrh Školení

1. Význam hodnotícího rozhovoru v procesu řízení lidských zdrojů. 2. Periodické hodnocení a průběžné hodnocení. 3. Výhody použití formalizovaného hodnotícího rozhovoru. 4. Příprava na hodnotící pohovor.

    Jak informovat o hodnotícím pohovoru Sběr informací a argumentů Rozpoznání potřeb zaměstnanců Účel hodnotícího pohovoru Plánování hodnotícího pohovoru Struktura

5. Jak vést efektivní hodnotící rozhovor

    příčiny chyb v hodnocení jak omezit subjektivitu v hodnocení styly vedení hodnotícího rozhovoru poskytování a přijímání zpětné vazby formulování konstruktivní kritiky a pochvaly stanovení cílů a vytváření plánů rozvoje vedení rozhovoru s „obtížným“ zaměstnancem.

6. Efektivní komunikace při hodnotícím pohovoru.

7. Sestavení mapy kompetencí na základě hodnotícího pohovoru.

8. Plánování rozvoje zaměstnanců.

9. Manažerské akce mezi periodickými hodnotícími pohovory.

    Zjištění po rozhovoru Závěry pro budoucnost Vyhodnocení rozhovoru Důsledné prosazování zjištění z rozhovoru

Požadavky

Kurz je obecného charakteru a účast v něm nevyžaduje specializované znalosti

 7 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (5)

Související kurzy

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 hodiny

Související kategorie