Návrh Školení
1. Význam hodnotícího rozhovoru v procesu řízení lidských zdrojů. 2. Periodické hodnocení a průběžné hodnocení. 3. Výhody použití formalizovaného hodnotícího rozhovoru. 4. Příprava na hodnotící pohovor.
- Jak informovat o hodnotícím pohovoru Sběr informací a argumentů Rozpoznání potřeb zaměstnanců Účel hodnotícího pohovoru Plánování hodnotícího pohovoru Struktura
5. Jak vést efektivní hodnotící rozhovor
- příčiny chyb v hodnocení jak omezit subjektivitu v hodnocení styly vedení hodnotícího rozhovoru poskytování a přijímání zpětné vazby formulování konstruktivní kritiky a pochvaly stanovení cílů a vytváření plánů rozvoje vedení rozhovoru s „obtížným“ zaměstnancem.
6. Efektivní komunikace při hodnotícím pohovoru.
7. Sestavení mapy kompetencí na základě hodnotícího pohovoru.
8. Plánování rozvoje zaměstnanců.
9. Manažerské akce mezi periodickými hodnotícími pohovory.
- Zjištění po rozhovoru Závěry pro budoucnost Vyhodnocení rozhovoru Důsledné prosazování zjištění z rozhovoru
Požadavky
Kurz je obecného charakteru a účast v něm nevyžaduje specializované znalosti
Reference (5)
Hostitelova otevřenost, smysl pro humor, přístup a znalosti
Justyna - e-file
Kurz - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Byla to užitečná zkušenost jak z profesionálního, tak personal hlediska. Školitel byl velmi dobře informovaný a dal nám důležité informace, které můžeme využít na pracovišti, ale i v soukromém životě. Mohl jsem reflektovat své vlastní charakterové vlastnosti a vlastnosti lidí kolem mě a jejich prostřednictvím prospívat nebo zlepšovat sám sebe. Cvičení zvládání stresu byla jednoduchá a užitečná při aplikaci.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Kurz - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Rád bych poděkoval trenérce Abhi za tento plodný trénink. Oceňujte, že se snaží poznat všechny účastníky, aby mohl lépe vyhovět našim potřebám. Líbí se mi, jak existuje rovnováha mezi teorií a aktivitami, které nás udržují v zapojení. A jak byl obsah přímo k věci a stručný.
Rainey Clarecia - Talentvis
Kurz - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Kurz - Leadership 101
diskutovat témata na konkrétních příkladech týkajících se naší společnosti
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Kurz - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated