
Online nebo na místě, instruktorem vedené živé kurzy komunikace, prostřednictvím interaktivních diskusí a případových studií demonstrují, jak zlepšit své komunikační dovednosti a následně i schopnost pracovat s ostatními. Komunikační školení je k dispozici jako "online živé školení" nebo "na místě živé školení". Online živé školení (neboli "vzdálené živé školení") se provádí prostřednictvím interaktivní vzdálené plochy . Živá školení na místě lze provádět lokálně v prostorách zákazníka v České republice nebo ve firemních školicích střediscích NobleProg v České republice. NobleProg -- Váš místní poskytovatel školení
Machine Translated
Communication Podkategorie
Communication Návrh školení
- Naučte se efektivně usnadňovat online schůzky pro vzdálené účastníky. Vytvořte bezpečné a poutavé virtuální prostředí pro webové konference nastavením správného tónu a myšlení. Spravujte online schůzky efektivněji výběrem vhodné platformy a obeznámením se s technologií. Udržujte účastníky v zapojení stimulací online konverzací. Vytvářejte hlubší spojení s účastníky a dalšími odborníky, abyste se společně učili a získali cenné poznatky.
- Interaktivní přednáška a diskuze. Spousta cvičení a praxe. Praktická implementace v prostředí živé laboratoře.
- Chcete-li požádat o školení na míru pro tento kurz, kontaktujte nás a domluvíme se.
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
- Themselves
- Their colleagues (peers)
- Their bosses
- Their team members
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Appreciate how to manage, motivate and develop their team members
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
- Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Influencing and Avoiding Conflict with :
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
Skills acquired during the course:
Building an effective style of communication with others
Practical diagnosis of communication barriers and techniques of active prevention of their occurrence
Building supportive relationships within the team
Effective teamwork
Awareness of mutual influence in team-individual and individual-team relations
Ability to use various conflict management techniques
Changing own attitudes and modeling constructive behavior (e.g. assertive attitude)
- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
-
Identifikovat a řešit společné problémy v tom, jak komunikují a reagují na ostatní v práci.
Zlepšit efektivitu práce, se kterou se provádí jako tým.
Pochopte jednotlivce, jakož i kolektivní potřeby týmu tak, aby lépe řídili a řídili jejich úsilí.
Pochopte smysl a význam emocionální inteligence jako ukazatele a průvodce ke zlepšení lidských vztahů na pracovišti.
-
Interaktivní přednáška a diskuse.
Mnoho cvičení a praxe.
Hands-on implementace v živém laboratoři prostředí.
-
Chcete-li požádat o přizpůsobené školení pro tento kurz, kontaktujte nás, abyste uspořádali.
- They are attending too many meetings
- Their time is being “stolen” by other people
- They cannot get to the bottom of their day’s work because of a lack of planning, foresight or prioritisation
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
- Appreciate the need to manage meetings effectively – respecting the time pressures of those whom they invite to meetings
- Follow the standard processes for calling, managing and preparing the output of meetings
- Appreciate more widely some of the ways of managing themselves and their time more efficiently: to work smarter not harder…
Momentálně pro tuto lokalitu nejsou naplánovány žádné kurzy.