Návrh Školení
Co je Communication
- Communication styly Communication tok Rámování konverzace Neverbální komunikace Definice a principy Písemná komunikace Telefonické dovednosti
Cvičení/Případová studie
Pochopení Communication
- Co dělá úspěšného komunikátora Vlastnosti úspěšného komunikátora Definice přesvědčování a vlivu Sebevědomí, sebevědomí a asertivita Styly push and pull Rámování komunikace
Cvičení/Případová studie
Communication Styl
- Vyberte si z řady komunikačních stylů v závislosti na situaci Naučte se reagovat, spíše než reagovat Otevřené, hlavní a uzavřené otázky Technika trychtýře Porozumění hodnotám Techniky dotazování k pochopení hodnot a budování vztahů
Cvičení/Případová studie
Překonávání odporu
- Co způsobuje odpor Jak se vypořádat s odporem Praktický průvodce pomocí šesti kroků Řešení konfliktu Zvládání obtížných situací bez emocí Prezentovat svůj případ s dopadem a brát v úvahu hodnoty druhých
Cvičení/Případová studie
chudák Communication
- Příklady a proč se to děje tak často Žebříček vyvozování Shora dolů, Zespodu nahoru nebo 360 stupňů Kolaborativní versus diktátorský Výběr nejlepšího stylu a pochopení toho, co z něj dělá „nejlepší“
Cvičení/Případová studie
Dát to všechno dohromady
- Zpětná vazba Dotazování a naslouchání Kladení účinných otázek Získání klíčového poselství Efektivní požadavky Sliby – požehnání nebo prokletí? Jak zlepšit komunikační dovednosti do budoucna
Cvičení/Případová studie
Umění a dovednost přesvědčování
Pochopení přesvědčování
- Co dělá úspěšného přesvědčovače? Vlastnosti úspěšného persuader Ovlivňování a přesvědčování, nikoli manipulace Definování přesvědčování a ovlivňování Principy efektivního ovlivňování Sebevědomí, Sebevědomí & Assertiveness Co rozumíme pod pojmem push a pull styly přesvědčování Psychologie přesvědčování – základy
Příklad/Cvičení
Příprava k přesvědčování
- Budování důvěry Teorie „Mocking Bird“ Neverbální komunikace Budování důvěry a vztahu Zjištění, co ostatní chtějí nebo potřebují – naslouchání a dotazování Vnímání – jak vnímáte situace a jak vás mohou vnímat ostatní
Příklad/Cvičení
Prozkoumejte, co chtějí ostatní
- Stanovení jasných cílů, pokud jde o rozsah prodeje, který se chcete pustit do Efektivní techniky dotazování Uvědomte si hodnoty a motivace druhých Zdokonalte své dovednosti naslouchání a překonávejte překážky aktivního naslouchání Identifikace jednotlivých „filtrů“ a jak je překonat Síla pozitivní myšlenky – příprava na přesvědčovací diskusi
Příklad/Cvičení
Communication Styl
- Vyberte si z řady komunikačních stylů v závislosti na situaci Naučte se reagovat, spíše než reagovat Otevřené, hlavní a uzavřené otázky. Technika dotazování trychtýře. Porozumění hodnotám a tomu, jak tyto techniky dotazování přesvědčit, abyste porozuměli hodnotám a budovali vztahy
Příklad/Cvičení
Překonat odpor
- Vyberte si jednu ze šesti úrovní asertivity, aniž byste ohrozili hodnoty ostatních Aplikujte praktický 6krokový model vlivu Použití FAB k uspokojení potřeb získaných od zákazníků Řešení konfliktů – řešení obtížných situací bez emocí Prezentace vašeho případu s dopadem, převzetí hodnot ostatní v úvahu
Příklad/Cvičení
Vyjádřete svůj případ přesvědčivě
- Prezentace ve správné fázi. Osvojte si strategie, které vám vyhovují. Vyjádřete svůj případ asertivně a přesvědčivě. Poznání publika Shromáždění obsahu Pravidlo 10/80/10 pro strukturování prezentace Předvedení prezentace
Příklad/Cvičení
Vyřizování námitek
- Identifikace často se vyskytujících námitek. Předcházení námitkám. Rozvíjení vhodných reakcí.
Příklad/Cvičení
Vyjednávací dovednosti pro Finance profesionály
Úvody
- Proces vyjednávání Cíle při vyjednávání Communication Dovednosti efektivního vyjednavače Vyhodnocování informací Stanovení parametrů Jaký je výsledek „win-win“
Případová studie/bod diskuse
"Zájmy"
- Zájmy Rozdíl mezi pozicemi a zájmy Identifikace a upřednostňování vašich zájmů Časté chyby při zpracovávání zájmů Kdy je vyjednávání dobrý nápad? Prvky efektivního vyjednávání
Případová studie/bod diskuse
"Možnosti"
- Generování a vyhodnocování možných možností Identifikace vašeho ideálního výsledku Běžné chyby při generování možností
Případová studie/bod diskuse
Pochopení výsledků vyjednávání
- Vyhodnoťte možnosti Kde si myslíte, že to skončí Existuje „výhra“ nebo by byl lepší kompromis Stanovení jasných cílů Být připraven prohrát, když to dává smysl
Případová studie/bod diskuse
Proces vyjednávání
- Předkládání návrhů a poskytování a přijímání ústupků Prolomení patové situace Dohodnutí nápravy Pochopení role vyjednavače Klíčové fáze procesu Poskytování informací Čtení signálů Tvorba plánu. Přezkoumání předpokladů Práce v procesu schůzky/diskuse Zkoumání za účelem rozvoje porozumění Dosažení dohody
Případová studie/bod diskuse
Výzvy
- Různé typy lidí Přístupy k chování a řeč těla Zablokování, zastavení a ústupky Triky, pasti a taktiky Kdy a kde vyjednávat – Electronic Media nejsou ideální
Živá praxe
- Rozbor simulací
Presentation Skills pro finanční odborníky
Základy – Moderátor – Vy
- Provádění „zásadních kontrol“ Prezentace „správného“ obrazu Používání vašich slov, tónu a řeči těla Práce s kvalitami vašeho hlasu Uznání a překonávání nervů Používání relaxačních technik Používání manýrů a gest ke zvýšení účinku Vlastnosti úspěšného moderátora
Příklad/Cvičení
Základy – Materiál – Co Gochcete říci
- Provádění analýzy potřeb Psaní základní osnovy Průzkum, psaní a úpravy Stanovení jasného účelu Použití úspěšných technik shromažďování informací Výběr nejlepší trasy materiálem Identifikace klíčových bodů Vytváření silných otevření a uzavření Znalost výhod a nevýhod různých vizuálních pomůcek Dosáhnout toho , odvážné a brilantní
Příklad/Cvičení
Základy – Publikum – Komu to budete říkat
- Znát své publikum, aby vytvořilo prezentace, které budou přitažlivé Budování vztahu Získání a udržení je na své straně Práce s otázkami Zvládání obtížných lidí Pochopení skupinové dynamiky
Příklad/Cvičení
Další krok – Způsoby doručení
- Základní metody Pokročilé metody Základní kritéria ke zvážení Vyberte si z řady komunikačních stylů v závislosti na situaci Poslech a sluch: Není to totéž Kladení otázek Komunikace s mocí
Příklad/Cvičení
Další krok – Communication Dovednosti
- Co máme na mysli pod pojmem Communication Psychická příprava Techniky fyzické relaxace Vystupování sebevědomě před davem Neverbální Communication Dovednosti Řeč těla Signály, které vysíláte ostatním Není to TO, CO říkáte, ale JAK to říkáte Prezentovat svůj případ pomocí dopad,
Příklad/Cvičení
Zdokonalování svých dovedností
- Rozesmějte je trochu Zeptejte se jich Povzbuzujte diskuzi Vypořádání se s otázkami Vytváření fantastických flipchartů Vytváření působivých PowerPoint prezentací ZAHRAJTE své publikum Živá videa a úžasný zvuk
Příklad/Cvičení
Co je zprostředkování
- Učebnicová definice Mediace v praxi Goodporná a špatná mediace SWOT analýza Cíle mediace Dosažení kompromisu WinWin – je to vždy možné Vyplnění mezery mezi vyhýbáním se a formálním jednáním
Cvičení/Případová studie
Porozumění mediaci
- Principy mediace Čeho lze dosáhnout. Kdy je vhodné Nastane někdy situace, kdy je mediace nevhodná Zaujmout strategický přístup Alternativní postupy řešení sporů Politika lidských zdrojů: pomoc nebo překážka v konfliktních situacích
Cvičení/Případová studie
Příprava na mediaci
- Základní dovednosti. Kritické diskuse Pochopení toho, proč se lidé v konfliktu chovají tak, jak se chovají Jaké jsou problémy Existuje kompromis Nejméně nejhorší výsledek BATNA/WATNA Nastavení parametrů
Cvičení/Případová studie
Zprostředkování
- Strukturování procesu Vytváření „bezpečného“ prostředí Budování vztahu a důvěry Zachování nestrannosti Pomoc s vítězem pro všechny strany Řešení destruktivního konfliktu Řešení patové situace Zapojování odolných lidí konstruktivním způsobem Uzavření mediace Potvrzení výsledku Výběr alternativ Mechanismy sledování a kontroly
Cvičení/Případová studie
Reference (3)
Cvičení byla opravdu zábavná
Jakub - AXA XL
Kurz - Business Communication Skills
Machine Translated
Charisma trenéra a znalostí.
Bartosz - AXA XL
Kurz - Business Communication Skills
Machine Translated
Otevřená atmosféra bez posuzování
Agnieszka - AXA XL
Kurz - Business Communication Skills
Machine Translated