Návrh Školení
Úvod
Základy koučování
- Definování koučování Rozpoznání překážek
Modely koučování
- Odlišný rámec koučování Výběr správného rámce koučování Pochopení modelu GROW
Koučování v praxi
- Faktory potřebné pro koučování Stát se efektivním koučem
Účinné Communication
- Základy komunikace Communication příprava a fáze Předání sdělení Communication bariéry
Communication a ovlivňování
- Klíčové složky komunikace Rozvíjení důvěry a vztahu Naslouchání Express vs. provokování Dotazování Sumarizace Emoční inteligence Rámec ovlivňování a pokyny Ovlivňování strategií a postupů
Osvědčené postupy
- Osvědčené postupy v koučování Osvědčené postupy pro efektivní komunikaci
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Nejsou vyžadovány žádné požadavky
Publikum
- Každý, kdo si přeje zlepšit své koučovací a komunikační dovednosti
Reference (5)
Hostitelova otevřenost, smysl pro humor, přístup a znalosti
Justyna - e-file
Kurz - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Byla to užitečná zkušenost jak z profesionálního, tak personal hlediska. Školitel byl velmi dobře informovaný a dal nám důležité informace, které můžeme využít na pracovišti, ale i v soukromém životě. Mohl jsem reflektovat své vlastní charakterové vlastnosti a vlastnosti lidí kolem mě a jejich prostřednictvím prospívat nebo zlepšovat sám sebe. Cvičení zvládání stresu byla jednoduchá a užitečná při aplikaci.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Kurz - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Rád bych poděkoval trenérce Abhi za tento plodný trénink. Oceňujte, že se snaží poznat všechny účastníky, aby mohl lépe vyhovět našim potřebám. Líbí se mi, jak existuje rovnováha mezi teorií a aktivitami, které nás udržují v zapojení. A jak byl obsah přímo k věci a stručný.
Rainey Clarecia - Talentvis
Kurz - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Kurz - Leadership 101
diskutovat témata na konkrétních příkladech týkajících se naší společnosti
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Kurz - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated