Návrh Školení
Úvod do komunikace
- komunikační proces a jeho fáze význam verbálních a neverbálních komunikačních technik a nástrojů pro efektivní komunikaci
Principy efektivní komunikace jako základní prvek efektivních kontaktů ve vaší organizaci
- vlastní sebeanalýza styl komunikace komunikační chyby komunikační bariéry fáze vývoje mezipersonalkontaktu přímá komunikace a telefonická komunikace
Komunikace v organizacích
- síťová komunikace v organizaci modely toku informací a jejich optimalizační úlohy a nástroje interní komunikace
Efektivní rozhovory
- rozvoj sebeobrazu jako odesílatele a příjemce sdělení faktory ovlivňující kvalitu profesionálních kontaktů mezi zaměstnanci aktivní naslouchání jako nástroj efektivní komunikace matoucí faktory sluch a porozumění řeči umění kladení otázek psychologické mechanismy a techniky ovlivňování
Kroky k budování týmu a jejich vliv na spolupráci
- fáze rozvoje týmu: principy fungování a rizika na každém z nich způsob práce na všech týmové role a jejich identifikace
Konflikt a konkurence ve skupině jako největší hrozba spolupráce
- zdroje typů konfliktů strategie řešení konfliktní konkurence v pásmu: pro a proti
Zdroje typů konfliktů
Ve vzájemné harmonii a dobrých vztazích s ostatními – koncept asertivního chování
- koncept asertivity vaše vlastní práva, když se rozhodnete být asertivní typy chování: agresivní chování, submisivní, asertivní budování „já“ zprávy jako základ pro asertivní vyjádření názorů, soudů a emocí, proč se bojíme říci „ne“ - co nám brání sebeprosazující se zacházení vycházející z něj samotného
Co to znamená respektovat vás a jeden druhého – co se stane, když souhlasíme nebo odmítneme
- schopnost odmítnout a odmítnout přijetí schopnost argumentovat manipulace přijetí negativních a pozitivních reakcí na formy kritiky poskytování konstruktivní zpětné vazby
Reference (6)
Svoboda a žádný nátlak nebo „volání po odpovědích“.
Maciej - Kaczmarski Group
Kurz - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
je to v tagalštině, takže se můžeme svobodně vyjádřit
Jenny - IT
Kurz - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
Přehlednost diskuze. Trenér se spojí s účastníky. Příjemná a šťastná aura trenéra.
Mona Liza - IT
Kurz - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
Atmosféra a volnost přednášek.
Marcin - Kaczmarski Group
Kurz - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
Nápad na vedení školení, uvolněná atmosféra, způsob předávání znalostí, úsměv a profesionalita
Klaudia - Kaczmarski Group
Kurz - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
Pozornost školitele na každé téma, které jsme chtěli probrat, o vše bylo postaráno
Anna - Kaczmarski Group
Kurz - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated