Návrh Školení

Chápání sebe a druhých

  • Co nás vede k určitému chování?
  • Jak můžeme pochopit, které části tohoto chování jsou přijatelné – a jsou vyžadovány naší rolí ve firemním prostředí – a které nejsou?
  • Zpětná vazba: jak nás ostatní vnímají a jak s námi interagují?

Komunikace

  • Jak komunikujeme s druhými?
  • Jaké jsou výhody a nevýhody různých médií pro komunikaci?
  • Co rozumíme efektivní komunikaci a jak ji dosáhnout?
  • Náš individuální způsob myšlení a učení se a jak jej můžeme využít ve každodenní práci

Citová inteligence

  • Citové reakce a jejich důsledky
  • Důležitost pochopení našeho "EQ" (na rozdíl od tradičního IQ)
  • Pět etap modelu citové inteligence podle Golemana:
    • Vědomí sebe sama
    • Správa sebe sama
    • Motivace
    • Empatie
    • Sociální dovednosti

Transakční analýza

  • Proč jednáme/nebo reagujeme určitým způsobem na kolegy a klienty?
  • Jak můžeme vytvářet vzájemné důvěryhodnosti s kolegy a klienty?
  • Jaké jsou výhody "Pravdivého vztahu" ve našich mezi lidských vztazích?

Správa zainteresovaných stran

  • Spokojenost zainteresovaných stran
  • Analyza zainteresovaných stran: interní a externí zainteresované strany

Nacházení se v změnách

  • 9 klíčových principů změny
  • Citové reakce na změnu
  • Odpůr k změně – a výhody tohoto odporu

Požadavky

Publikum

Zaměstnanci, kteří si musí být plně vědomi problémů souvisejících s komunikací a ovlivňováním:

  • Jejich kolegové
  • Jejich šéfové
  • Jejich interní a externí zákazníci a zainteresované strany
 14 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (3)

Nadcházející kurzy

Související kategorie