Communicating and Influencing For Team Members Počítačový Kurz
Na konci kurzu budou delegáti schopni:
- Ocenit potřebu řídit své vlastní chování dříve, než mohou ovlivnit chování ostatních Pochopit silné a slabé stránky různých dostupných komunikačních médií Řídit své interní a externí zákazníky a zainteresované strany
Formát kurzu
Kurz bude vysoce interaktivní kombinací:
- Usnadněné diskuse Prezentace snímků Cvičení a případové studie
Návrh Školení
Porozumění sobě a druhým
- Co nás nutí chovat se tak, jak se chováme? Jak můžeme pochopit, které části tohoto chování jsou přijatelné – vyžaduje to naše role v podnikání – a které části přijatelné nejsou? Zpětná vazba: jak nás vidí ostatní a jak se k nám chovají?
Communication
- Jak komunikujeme s ostatními? Jaké jsou výhody/nevýhody různých komunikačních médií? Co rozumíme pod pojmem Efektivní Communication a jak toho dosáhneme? Naše příslušné styly myšlení a učení a jak je lze aplikovat na naši každodenní práci
Emoční inteligence
- Emoce a jejich důsledky Důležitost porozumění našemu „EQ“ (na rozdíl od standardnějšího IQ) Pět stupňů Golemanova modelu emoční inteligence: Sebeuvědomění SebeManagement Motivace Empatie Sociální dovednosti
Transakční analýza
- Proč jednáme / reagujeme určitým způsobem na kolegy a zákazníky? Jak můžeme budovat vztah s kolegy a zákazníky? Jaké jsou výhody „True Rapport“ v našich mezipersonal vztazích?
Zúčastněná strana Management
- Uspokojení stakeholderů Analýza stakeholderů: interní a externí stakeholdeři
Zacházení se změnou
- 9 klíčových principů změny Emocionální reakce na změnu Odolnost vůči změně – a výhody odporu
Požadavky
Publikum
Zaměstnanci, kteří si musí být plně vědomi problémů souvisejících s komunikací a ovlivňováním:
- Jejich kolegové
- Jejich šéfové
- Jejich interní a externí zákazníci a zainteresované strany
Open Training Courses require 5+ participants.
Communicating and Influencing For Team Members Počítačový Kurz - Booking
Communicating and Influencing For Team Members Počítačový Kurz - Enquiry
Reference (3)
Veškerá interakce mezi Elodie a námi. Good ratio teorie/praxe.
Hayere Nathalie - Axway
Kurz - Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Elodie je opravdu živá a energická. Své téma dobře zná a během sezení každého zaujme.
Victor - Axway
Kurz - Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Vynikající trenér s projevem zcela přizpůsobeným publiku. Hodně obsahu.
Carole - Axway
Kurz - Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Upcoming Courses
Související kurzy
Effective communication skills
21 hodinyKdo by se měl zúčastnit
Individuální přispěvatelé, manažeři, vedoucí týmů, jejichž úspěch závisí na jejich schopnosti jasně komunikovat, být pochopen a ovlivňovat výkon druhého člověka a vytvářet pozitivní pracovní vztahy.
Popis kurzu
Individuální a týmový úspěch závisí na schopnosti jednotlivců komunikovat s ostatními, tváří v tvář i virtuálně. Každá interakce s jinou osobou určuje, jak jste vnímáni, a každá interakce je příležitostí k rozvoji důvěry a pozitivního vlivu. Efektivní komunikace je jednou z nejúčinnějších dovedností pro dosažení vašich cílů, ať už se jedná o prezentaci mezi jednotlivci nebo tisícičlenné publikum, předávání informací projektovému týmu nebo předávání obtížného sdělení.
Tento kurz rozvíjí vaši schopnost soustředit se na svůj výsledek, naladit se na své publikum a rozvíjet své poselství pro jasnost a dopad. Vaše schopnost vytvořit prostředí pro otevřenou diskusi a průběžný dialog je zásadní pro úspěch komunikace. Komunikační dovednosti obsažené v tomto kurzu zvýší vaši schopnost uplatňovat výběr a kontrolu pro každý typ konverzace, ovlivňovat bez autority a zlepšovat kvalitu vztahů a produktivitu.
Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
14 hodinyGoal
Školení bude zaměřeno na přezkoumání a zlepšení kompetencí potřebných k dosažení jejich obchodních cílů, pokud jde o individuální práci i týmovou práci, zejména prostřednictvím získávání dovedností účastníků, jako jsou:
- Budování efektivního komunikačního stylu s ostatními
- Praktický rozbor komunikačních bariér a aktivní techniky prevence jejich vzniku
- Budování vztahů podpůrných sestav
- Efektivní týmová práce
- Uvědomění si vzájemného ovlivňování ve vztahu tým-jednotka a jednotka-tým
- Schopnost používat různé techniky ke zvládání konfliktů
- Měnit své postoje a chování modelovat konstruktivně (např. asertivní držení těla)
Způsob práce
Školení je koncipováno jako interaktivní, kde účastníci sdílejí více než 80 % času. Každé sezení má podobnou dynamiku: otevření nových cvičebních návyků (k budování povědomí), mini přednáška o technikách (znalosti), procvičování nových taktik a technik (dovednosti). Po ukončení každého sezení obdrží účastníci podpůrné materiály pro diskutovaná sezení.
Praktický materiál je shrnut v podobě minipřednášky vysvětlující teoretický základ a základní psychologické mechanismy, které účastníci při práci na školící místnosti zažívají.
Business Communication Skills
35 hodinyKomunikační dovednosti jsou již dlouho považovány za nezbytné pro profesionální úspěch a mnoho kariér se zastavilo, zakolísalo nebo stagnovalo kvůli nedostatku komunikačních dovedností. Na rozdíl od městských mýtů se s touto dovedností narodí jen málo z nás, ale většina z nich buď cvičila, nebo se z chyb poučila. Tento kurz je navržen tak, aby pomohl delegátům zlepšit jejich komunikační dovednosti a následně jejich schopnost spolupracovat s ostatními.
Zprostředkovatelské dovednosti jsou jemně, ale významově odlišné. Excelpředpokladem je půjčená komunikace, ale důležitější je schopnost naslouchat a všímat si toho, co se říká. Úkolem mediátora je pomoci stranám dosáhnout řešení jejich problému a dospět k výsledku, který obě strany rády přijmou. Mediátoři se vyhýbají tomu, aby se přikláněli k jedné straně, vynášeli soudy nebo dávali pokyny. Jsou jednoduše zodpovědní za rozvoj efektivní komunikace a budování konsensu mezi stranami. Tento kurz také pokrývá širší škálu dovedností, kromě komunikace, které jsou vyžadovány pro výkon efektivního zprostředkovatele.
Business English for Non-Native Speakers
14 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na osoby pracující v mezinárodním obchodním prostředí, které si přejí rychle zlepšit své dovednosti v poslechu, mluvení a psaní, aby byly efektivnějšími vedoucími a členy týmu.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Naučte se nástroje a taktiky, jak rychle rozšířit slovní zásobu angličtiny na pracovišti.
- Zaměřte se pouze na relevantní části anglického jazyka potřebné k tomu, abyste byli v práci efektivnější.
- Získejte důvěru v jejich schopnost komunikovat s úřady po telefonu, e-mailu a na schůzkách.
- Cvičte techniky, jak ovlivnit a přesvědčit zákazníky, manažery a kolegy.
- Aplikujte systematický přístup k dalšímu zlepšování Business dovedností v angličtině po školení.
Effective Coaching and Communication
14 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na každého, kdo si přeje zlepšit své koučovací a komunikační dovednosti.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Pochopte dopad koučování a efektivní komunikace na vzájemné zapojení.
- Naučte se a aplikujte různé osvědčené postupy koučování a komunikace.
- Zlepšit komunikační dovednosti a ovlivňování.
- Provádějte koučovací sezení s důvěrou.
Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
14 hodinyPublikum
Zaměstnanci, kteří si musí být plně vědomi problémů souvisejících s komunikací a ovlivňováním:
- Jejich kolegové Jejich šéfové Jejich interní a externí zákazníci a zainteresované strany
Formát kurzu
Kurz bude vysoce interaktivní kombinací:
- Usnadněné diskuse Prezentace snímků Cvičení a případové studie
Na konci kurzu budou delegáti schopni:
- Oceňovat potřebu řídit své vlastní chování dříve, než mohou ovlivnit chování ostatních Pochopit silné a slabé stránky různých dostupných komunikačních médií Správa svých interních a externích zákazníků a zainteresovaných stran Vysvětlit, jak se vypořádat s obtížnými situacemi, se kterými se mohou v kanceláři setkat
Communication
14 hodinyPokud chceš:
- pochopit, proč někteří lidé nereagují na to, co jim říkáte,
- zlepšit svůj vztah s partnerem, dětmi, šéfem, spolupracovníkem atd...
- rozšířit rozsah svých osobních dovedností v komunikaci s ostatními lidmi,
- naučte se, jak se rychle cítit lépe, bezpečněji, tišeji a přesně tak, jak chcete,
- přimět ostatní lidi, aby se zajímali o vaši osobu a aby vás měli rádi
tento kurz je pro vás!
Communication nástroje, které se naučíte, jsou z různých oblastí NLP, psychologie, psychoterapie, hypnoterapie. Toto nashromáždilo poznatky založené na nejnovějším výzkumu a vývoji v těchto oblastech. Stovky hodin studia, čtení, poslechu a prohlížení materiálů, knih a filmů a psychologických konzultací ve formě přednášky se cvičeními.
Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
14 hodinyEfektivní mezilidská komunikace je klíčovou dovedností v osobních i pracovních vztazích. Zahrnuje to zaměřit se na partnera a pochopit jeho perspektivu a také vyjádřit zájem o to, co říká. Používání jasných a jednoduchých zpráv, aby se předešlo nedorozuměním, porozumění a ocenění pocitů, potřeb a pohledu jiných lidí. Efektivní komunikace znamená vyjadřovat své myšlenky a pocity zodpovědně, bez narušování hranic jiných lidí, s vědomím kulturních odlišností, což pomáhá předcházet nedorozuměním vyplývajícím z rozdílů v interkulturní komunikaci. Efektivní mezilidská komunikace je klíčem k budování trvalých vztahů, řešení problémů, týmové spolupráci a dosažení úspěchu v profesním i osobním životě. To je dovednost, kterou stojí za to neustále rozvíjet a zdokonalovat.
Hosting Online Meetings
7 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na školitele, konzultanty, vedoucí a komunikátory v jakékoli oblasti, kteří chtějí efektivně a efektivně usnadňovat webové konference pomocí různých virtuálních platforem.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Naučte se efektivně usnadňovat online schůzky pro vzdálené účastníky.
- Vytvořte bezpečné a poutavé virtuální prostředí pro webové konference nastavením správného tónu a myšlení.
- Spravujte online schůzky efektivněji výběrem vhodné platformy a obeznámením se s technologií.
- Udržujte účastníky v zapojení stimulací online konverzací.
- Vytvářejte hlubší spojení s účastníky a dalšími odborníky, abyste se společně učili a získali cenné poznatky.
Influencing and Avoiding Conflict
21 hodinyPublikum
- Zaměstnanci, kteří si musí být plně vědomi problémů souvisejících Influencing and Avoiding Conflict s : svými kolegy, jejich šéfy, jejich interními a externími zákazníky a zainteresovanými stranami
Cíle kurzu
Na konci kurzu budou delegáti schopni:
- Ocenit potřebu řídit své vlastní chování dříve, než mohou ovlivnit chování ostatních Pochopit silné a slabé stránky různých dostupných komunikačních médií Řídit své interní a externí zákazníky a zainteresované strany
Formát
Kurz bude vysoce interaktivní kombinací:
- Usnadněné diskuse Prezentace snímků Cvičení a případové studie
Managing Remote Teams
7 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na manažery a vedoucí pracovníky, kteří chtějí implementovat správné nástroje, dovednosti a metodiky pro řízení vzdálených týmů.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Prozkoumejte vzdálené vedení, struktury a komponenty, abyste mohli úspěšně přizpůsobit nastavení vzdálené práce.
- Rozvíjejte důvěru, cíle, kulturu a týmovou práci, abyste vytvořili efektivní a produktivní vzdálený tým.
- Využijte stávající nástroje a technologie ke zlepšení virtuální komunikace a spolupráce.
- Implementujte metody stanovování cílů a řízení projektů pro měření výkonu vzdáleného týmu.
Negotiation Skills
14 hodinyTento dvoudenní kurz je určen pro lidi, kteří chtějí dosáhnout lepších výsledků při jednání se zákazníky, dodavateli a kolegy. Učí dovednosti a taktiky používané efektivními vyjednavači a buduje sebedůvěru potřebnou k úspěchu.
Delegáti se učí různé styly vyjednávání a jak maximalizovat svou osobní sílu a zároveň chránit důležité vztahy. Kurz je vysoce participativní s kombinací přednášky, diskuse, koučování a cvičení.
Personal Efficiency and Managing Meetings
7 hodinyPublikum
Manažeři, vedoucí týmů a zaměstnanci, kteří mají pocit, že:
- Účastní se příliš mnoha setkání
- Jejich čas „kradou“ jiní lidé
- Nemohou se dostat na konec své každodenní práce kvůli nedostatku plánování, předvídavosti nebo stanovení priorit
Formát kurzu
Kurz bude vysoce interaktivní kombinací:
- Usnadněné diskuse
- Prezentace snímků
- Cvičení a případové studie
Na konci kurzu budou delegáti schopni:
- Ocenit potřebu efektivně řídit schůzky – respektovat časovou tíseň těch, které na schůzky zvou
- Dodržujte standardní procesy pro volání, správu a přípravu výstupů ze schůzek
- Více oceňte některé způsoby, jak efektivněji řídit sebe a svůj čas: pracovat chytřeji a ne tvrději…
People and Team Management
21 hodinyPublikum
Zaměstnanci, kteří si musí být plně vědomi problémů souvisejících People and Team Management pro:
- Sami Jejich kolegové (peers) Jejich šéfové Jejich členové týmu Jejich interní a externí zákazníci a stakeholdeři
Formát kurzu
Kurz bude vysoce interaktivní kombinací:
- Usnadněné diskuse Prezentace snímků Cvičení a případové studie
Na konci kurzu budou delegáti schopni:
- Oceňovat potřebu řídit své vlastní chování dříve, než mohou ovlivnit chování ostatních Pochopit silné a slabé stránky různých dostupných komunikačních médií Oceňovat, jak řídit, motivovat a rozvíjet členy svého týmu Řídit své interní a externí zákazníky a zainteresované strany Vysvětlit, jak jednat s obtížné situace, se kterými se mohou v kanceláři setkat
Communication and Teamwork
7 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na vedoucí týmů a členy týmu, kteří si přejí zlepšit způsob, jakým komunikují, spolupracují a vzájemně se ovlivňují. Dodržováním řady postupů mohou týmy tyto dovednosti zlepšit, což povede k produktivnější práci a šťastnějšímu pracovnímu životu.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Identifikujte a řešte běžné problémy v tom, jak komunikují a reagují na ostatní v práci.
- Zlepšete efektivitu práce v týmu.
- Pochopte individuální i kolektivní potřeby týmu, abyste mohli lépe řídit a řídit jejich úsilí.
- Pochopit význam a důležitost emoční inteligence jako ukazatele a vodítka pro zlepšení mezilidských vztahů v práci.