Assertiveness Počítačový Kurz
Vysoce participativní kurz, který zahrnuje individuální a skupinové diskuse a dovednosti praxe umožnit delegátům sdílet myšlenky a rozvíjet své úrovně dovedností.
publikum
Každý, kdo chce zlepšit své dovednosti
Aim
Tento kurz má za cíl zvýšit sebevědomí a zvýšit schopnost delegáta sebevědomě a asertivně komunikovat s kolegy a zákazníky.
Cíle
Na konci programu budou účastníci:
- Pochopte a překonáte překážky, které přinášejí
- Rozpoznat vlastnosti chování uvnitř sebe a ostatních a naučit se efektivní strategie pro jejich řízení
- Efektivně komunikovat s širokou škálou lidí k dosažení win-win situace kdekoli je to možné
- Efektivní řešení obtížných situací.
Návrh Školení
- Co je asertivita a jak jí mohu dosáhnout?
- Pochopení a překonání bariér asertivity
- Budování sebevědomí
- Efektivní komunikace – šíření vašeho sdělení
- Identifikace strategií ovlivňování, které mohou efektivně zvládat obtížné situace
- Pokračování Professional Development (osobní reflexe a akční plánování).
Požadavky
Žádný
Open Training Courses require 5+ participants.
Assertiveness Počítačový Kurz - Booking
Assertiveness Počítačový Kurz - Enquiry
Reference (7)
That she was replying to the questions and explaining everything with details, considering specific conditions and situations.
Marta Gralewska - Roche
Kurz - Assertiveness
Physical exercises
Ina Kantsevich - Roche
Kurz - Assertiveness
assertiveness application
Budiman Budiman - Gamma Interactive Inc.
Kurz - Assertiveness
The way the trainer interact with the attendees, the way he appreciate and listen to all answers and giving positive phrases.
Ma Jerry Ann Simangan - Gamma Interactive Inc.
Kurz - Assertiveness
The most thrilling at the same time exciting part was the role playing part, where we need to construct ourselves on the situation given.
Paola Ochoa - Gamma Interactive Inc.
Kurz - Assertiveness
The way of training with personal examples and also adding the current affairs to the examples helped for better understanding
Sujit Pillai - Gamma Interactive Inc.
Kurz - Assertiveness
The interactive communication between the trainer & participants
Hartono - Gamma Interactive Inc.
Kurz - Assertiveness
Upcoming Courses
Související kurzy
Customer Care Services
14 hodinyÚvod
Každý z nás slouží zákazníkům, poskytování pozitivních zákaznických služeb zákazníkům je klíčové a vytváření příležitostí pro opakované obchody je důležité.
Kurz Customer Care Service se zaměří na všechny typy zákazníků a na to, jak jim lépe sloužit a jak se v tomto procesu zlepšovat. Účastníkům bude poskytnuta silná sada dovedností, včetně osobního jednání, technik po telefonu, jednání s obtížnými zákazníky a vytváření návratových obchodů.
Objektivní
Každý z nás slouží zákazníkům, poskytování pozitivních zákaznických služeb zákazníkům je klíčové a vytváření příležitostí pro opakované obchody je důležité.
Tento kurz Customer Care Services je navržen tak, abychom se vybavili a zlepšili. Účastníkům budou poskytnuty základní dovednosti a znalosti potřebné pro pracovníky v první linii, aby mohli zpracovávat kontakty se zákazníky po telefonu, e-mailu a osobním jednáním, po telefonu s obtížnými zákazníky a úspěšně vytvářet návratové obchody.
Výhody školení
- Identifikujte a naplňujte očekávání zákazníků Efektivně komunikujte se zákazníky Správa vnímání zákazníků Jednat s různými typy zákazníků Efektivně reagovat na osobní a telefonické zákaznické kontakty Psát efektivní e-maily a dopisy Zvládat stres Diskuse a cvičení Po celou dobu sezení jsou k dispozici stimulační cvičení, která účastníkům umožňují zdokonalit své techniky řešení problémů a zlepšit své dovednosti a myšlení v oblasti péče o zákazníky. Tento kurz je navržen tak, aby vyhovoval široké škále prostředí služeb zákazníkům a plnění
Mentoring and Coaching
7 hodinyCílem tohoto jednodenního kurzu je poskytnout delegátům mentorské a koučovací dovednosti na pracovišti. Na konci kurzu budou delegáti schopni:
- Uveďte rozdíl mezi mentoringem a koučováním
- Diskutujte o relevantních teoriích učení
- Popište různé styly učení
- Vysvětlete model zpětné vazby
- Nastínit základní principy koučování
- Uveďte jednotlivé části modelu koučování GROW
Advisory & Leadership Skills
14 hodinyTento instruktorově řízený živý kurz v České republice (online nebo na místním pozemku) je součástí sady dovedností Data Scientist (Oblast: Radnictví & Leadership) a určen profesionálům, kteří chtějí vybudovat dopadné komunikační, řešitelské a vůdcovské dovednosti pro prosperování v týmech datových vědců nebo analytiky.
Konec tohoto kurzu budou účastníci schopni:
- Používat strukturovaná řešení problémů a techniky analýzy odvodovacích příčin.
- Effektivně komunikovat výsledky prostřednictvím dopadného vyprávění historek a vizualizace.
- Vede změnové iniciativy a vlivem na zainteresované strany s důvěrou.
- Spravovat projekty s daty pomocí jasných a praktických rámcek.
Business Communication Skills
35 hodinyKomunikační dovednosti jsou již dlouho považovány za nezbytné pro profesionální úspěch a mnoho kariér se zastavilo, zakolísalo nebo stagnovalo kvůli nedostatku komunikačních dovedností. Na rozdíl od městských mýtů se s touto dovedností narodí jen málo z nás, ale většina z nich buď cvičila, nebo se z chyb poučila. Tento kurz je navržen tak, aby pomohl delegátům zlepšit jejich komunikační dovednosti a následně jejich schopnost spolupracovat s ostatními.
Zprostředkovatelské dovednosti jsou jemně, ale významově odlišné. Excelpředpokladem je půjčená komunikace, ale důležitější je schopnost naslouchat a všímat si toho, co se říká. Úkolem mediátora je pomoci stranám dosáhnout řešení jejich problému a dospět k výsledku, který obě strany rády přijmou. Mediátoři se vyhýbají tomu, aby se přikláněli k jedné straně, vynášeli soudy nebo dávali pokyny. Jsou jednoduše zodpovědní za rozvoj efektivní komunikace a budování konsensu mezi stranami. Tento kurz také pokrývá širší škálu dovedností, kromě komunikace, které jsou vyžadovány pro výkon efektivního zprostředkovatele.
Customer Care Strategy
21 hodinyStrategie péče o zákazníky hraje důležitou roli při budování spokojenosti zákazníků, pomáhá vám udržet si věrné zákazníky a zvýšit úroveň opakovaných obchodů. Dobrým zákaznickým servisem získáte důvěru klienta, zlepšíte image společnosti a posílíte svou konkurenční výhodu na trhu. Tento kurz se zaměřuje na strategie a dovednosti pro budování celoživotních vztahů se zákazníky prostřednictvím rozvoje hodnotných a účinných strategií péče o zákazníky. Spokojení zákazníci se mohou prostřednictvím konverzací a vyprávění příběhů stát dobrovolnými ambasadory vaší společnosti a je velmi pravděpodobné, že vaše služby doporučí ostatním. Tento workshop také pomůže účastníkům efektivně, vhodně a jasně komunikovat ve všech situacích.
CÍLE
- Rozvíjení kompetencí v oblasti profesionální péče o zákazníky
- Zvyšování efektivity komunikace se zákazníky
- Získání znalostí, jak se dostat k základním potřebám a očekáváním zákazníků
- Budování pevných a udržitelných vztahů s klienty
- Rozšíření pozitivní image společnosti na trhu
- Identifikace, snižování a překonávání námitek a bariér
- Poznávání osobností a komunikačních preferencí při jednání s klienty
- Vytvoření schopnosti vytvářet otevřené prostředí pro komunikaci
- Rozvíjení dovedností komunikovat jasně a efektivně
- Identifikace překážek efektivní komunikace
- Zvládnutí řeči těla a neverbální komunikace
METODY
- Hraní rolí
- Sebehodnotící testy
- Cvičení ve skupinách
- Individuální práce
- Cvičební sezení
- Přednášky
- Diskuse
VÝSLEDKY UČENÍ
Po absolvování tohoto kurzu budou účastníci schopni:
- Přijměte cílenou strategii péče o zákazníky
- Identifikujte klíčové problémy zákazníků
- Budujte profesionální image společnosti
- Přizpůsobte se konkrétním stylům chování zákazníků
- Zvyšte loajalitu zákazníků prostřednictvím výjimečného zákaznického servisu
- Rozvíjet komunikační schopnosti s klienty
- Používejte techniky k budování vztahů
- Vytvořte si osobní akční plán pro zlepšení dovedností v oblasti služeb zákazníkům
- Ukažte gesta štědrosti a vysoce kvalitní péče o zákazníky
- Používejte techniky k řešení obtížných situací
- Rozpoznat překážky v poskytování vynikajících služeb zákazníkům
Citizen Development
35 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na obchodní profesionály, kteří se chtějí naučit vyvíjet aplikace a provádět automatizaci procesů i bez znalosti IT.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Pochopte rozvoj Citizen a naučte se běžné akce Citizen Developer. Naučte se provádět automatizaci procesů. Automatizujte úkoly v rámci podnikových aplikací.
Coaching Skills
7 hodinyPublikum
Zaměstnanci, kteří musí být plně připraveni poskytovat vysoce kvalitní koučovací sezení
- Jednotlivým členům vlastního personálu
- Do jejich týmů
- Jednotlivcům, kteří nejsou přímo spojeni s jejich vlastními týmy, ale kteří by ocenili jejich nezávislý – a nehodnotící – vstup
Formát kurzu
kombinace:
- Usnadněné diskuse
- Koučování delegátů – s plnou zpětnou vazbou
Na konci kurzu budou delegáti schopni:
- Definujte „koučování“ a podrobně vysvětlete použití koučování ke zlepšení individuálního a týmového výkonu – zejména spojte jeho použití s pochopením důvodů (a nápravou) nedostatečné výkonnosti
- Poskytujte smysluplné koučovací sezení
Communicating and Influencing For Team Members
14 hodinyNa konci kurzu budou delegáti schopni:
- Ocenit potřebu řídit své vlastní chování dříve, než mohou ovlivnit chování ostatních Pochopit silné a slabé stránky různých dostupných komunikačních médií Řídit své interní a externí zákazníky a zainteresované strany
Formát kurzu
Kurz bude vysoce interaktivní kombinací:
- Usnadněné diskuse Prezentace snímků Cvičení a případové studie
Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
14 hodinyVe stále více globalizovaném světě pracujeme v multikulturnějším prostředí, kde jsou možné konflikty mezi jednotlivci a skupinami. Základní víra za řešením konfliktů je, že konflikty jsou nevyhnutelné, ale že jsou zvládnutelné.
Assertiveness, sebedůvěra, vyjednávací schopnost, interpersonální a další dovednosti jsou klíčové pro podporu řešení konfliktů. V každodenním životě se setkáváme s mnoha příležitostmi, kdy vědomě či nevědomě (s rodinnými příslušníky, přáteli, klienty, obchodními partnery) zvládáme konflikty. Zvládnutí řešení konfliktů pomáhá efektivně řešit konflikty a také nám pomáhá lépe komunikovat, efektivně přesvědčovat, zlepšovat obchodní výsledky a také zlepšovat organizační a osobní chování a výkon.
Tento kurz nabízí kombinaci teorií a konceptů v kombinaci se skupinovými cvičeními a individuálními aktivitami, které umožňují delegátům sdílet nápady a rozvíjet své dovednosti.
Cíle:
- Pochopit základy a nuance konfliktů v organizacích
- Prozkoumat klíčové koncepty, faktory, teorie, typy a modely při řešení konfliktů
- Objevit typy osobnosti, styly vedení podporující vyjednávací schopnosti
- Naučit se umění asertivity a sebevědomí
- Experimentovat, zažít a procvičit řešení konfliktů
Handling Conflict with Confidence
14 hodinyPublikum
- Zaměstnanci, kteří si musí být plně vědomi problémů kolem konfliktu a toho, jak je řešit: jejich kolegové jejich šéfové jejich interní a externí zákazníci a zainteresované strany
Formát kurzu
Kurz bude vysoce interaktivní kombinací:
- Usnadněné diskuse Prezentace snímků Cvičení a případové studie
Na konci kurzu budou delegáti schopni:
- Porozumět konfliktu a jeho vlivu na nás a ostatní Definovat asertivní a neasertivní chování Oceňovat potřebu sebeřízení před řízením druhých Rozvíjet schopnost asertivně se zapojovat do konfliktu Budovat důvěru prostřednictvím ukázek a praktických simulací
How to Manage Stress and Avoid Burnout
7 hodinyTento instruktorem vedený živý trénink v České republice (online nebo na místě) je zaměřen na vystresované jedince, kteří se chtějí vypořádat se svým stresem efektivně a dosáhnout klidnějšího, jasnějšího a energetičtějšího stavu v každodenním životě.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Pochopte dva typy stresu: distres a eustres.
- Vyjádřete své osobní ukazatele a zmírňovače stresu.
- Vytvořte si plán se specifickými rutinami pro zvýšení klidu, jasnosti a energie a zároveň minimalizujte stres nahromaděný během dne.
- Posuňte negativní emoce a povzbuďte ty pozitivní pomocí osvědčených technik.
- Vypořádejte se se stresem. oslabení přesvědčení o práci, životě a vztazích.
Influencing and Avoiding Conflict
21 hodinyPublikum
- Zaměstnanci, kteří si musí být plně vědomi problémů souvisejících Influencing and Avoiding Conflict s : svými kolegy, jejich šéfy, jejich interními a externími zákazníky a zainteresovanými stranami
Cíle kurzu
Na konci kurzu budou delegáti schopni:
- Ocenit potřebu řídit své vlastní chování dříve, než mohou ovlivnit chování ostatních Pochopit silné a slabé stránky různých dostupných komunikačních médií Řídit své interní a externí zákazníky a zainteresované strany
Formát
Kurz bude vysoce interaktivní kombinací:
- Usnadněné diskuse Prezentace snímků Cvičení a případové studie
People and Team Management
21 hodinyPublikum
Zaměstnanci, kteří si musí být plně vědomi problémů souvisejících People and Team Management pro:
- Sami Jejich kolegové (peers) Jejich šéfové Jejich členové týmu Jejich interní a externí zákazníci a stakeholdeři
Formát kurzu
Kurz bude vysoce interaktivní kombinací:
- Usnadněné diskuse Prezentace snímků Cvičení a případové studie
Na konci kurzu budou delegáti schopni:
- Oceňovat potřebu řídit své vlastní chování dříve, než mohou ovlivnit chování ostatních Pochopit silné a slabé stránky různých dostupných komunikačních médií Oceňovat, jak řídit, motivovat a rozvíjet členy svého týmu Řídit své interní a externí zákazníky a zainteresované strany Vysvětlit, jak jednat s obtížné situace, se kterými se mohou v kanceláři setkat