Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Porozumění sobě a druhým
- Co nás nutí chovat se tak, jak se chováme?
- Jak můžeme pochopit, které části tohoto chování jsou přijatelné – vyžaduje naše role v podnikání – a které části nejsou přijatelné?
- Jak můžeme „přizpůsobit“ chování, abychom předešli příčinám konfliktu nebo zmírnili konflikt způsobený ostatními?
- Co rozumíme pod pojmem Efektivní Communication v potenciálních a skutečných konfliktních situacích?
Emoční inteligence
- Emoce a jejich důsledky jak při vytváření, tak při řešení konfliktu
- Důležitost porozumění našemu „EQ“ (na rozdíl od standardnějšího IQ)
- Pět fází Golemanova modelu emoční inteligence:
- Sebeuvědomění
- Sebe-Management
- Motivace
- Empatie
- Sociální dovednosti
Transakční analýza
- Proč jednáme / reagujeme určitým způsobem na kolegy a zákazníky?
- Jak můžeme budovat vztah s kolegy a zákazníky?
- Jaké jsou výhody „True Rapport“ v našich mezilidských vztazích?
Zákazník a zainteresovaná strana Management
- Uspokojení zainteresovaných stran
- Analýza stakeholderů: interní a externí stakeholdeři
- Řešení konfliktů v interakci se zákazníkem a/nebo zainteresovanými stranami
Assertiveness
- Agresivní vs asertivní vs submisivní
- Výhody asertivního chování
Konfrontace
- Konfrontační model – divoké rozhovory
- Model PRO: šablona pro plánování a úspěšné vedení divokých konverzací
Řešení konfliktu
- Co způsobuje konflikt?
- Fáze zvládání konfliktů
- Pochopení konfliktu
- Pochopení pozice své / druhé osoby v konfliktu
- Řešení konfliktu
- Pět Kilmannových režimů zvládání konfliktů – a jak je používat
- Přemostění propasti
14 hodiny
Reference (3)
I enjoyed the trainer Attitude and style, her knowledge and structure of training.
Mahsa Chegini - Albemarle
Kurz - Handling Conflict with Confidence
The theorie was OK, partly aready known. The excercises and the following analysis were very helpfull.
Iwona Hiltebrand - Credit Suisse AG
Kurz - Handling Conflict with Confidence
I genuinely enjoyed this course because it was short & to the point.