Návrh Školení

Porozumění sobě a druhým

  • Co nás nutí chovat se tak, jak se chováme?
  • Jak můžeme pochopit, které části tohoto chování jsou přijatelné – vyžaduje naše role v podnikání – a které části nejsou přijatelné?
  • Jak můžeme „přizpůsobit“ chování, abychom předešli příčinám konfliktu nebo zmírnili konflikt způsobený ostatními?
  • Co rozumíme pod pojmem Efektivní Communication v potenciálních a skutečných konfliktních situacích?

Emoční inteligence

  • Emoce a jejich důsledky jak při vytváření, tak při řešení konfliktu
  • Důležitost porozumění našemu „EQ“ (na rozdíl od standardnějšího IQ)
  • Pět fází Golemanova modelu emoční inteligence:
    • Sebeuvědomění
    • Sebe-Management
    • Motivace
    • Empatie
    • Sociální dovednosti

Transakční analýza

  • Proč jednáme / reagujeme určitým způsobem na kolegy a zákazníky?
  • Jak můžeme budovat vztah s kolegy a zákazníky?
  • Jaké jsou výhody „True Rapport“ v našich mezilidských vztazích?

Zákazník a zainteresovaná strana Management

  • Uspokojení zainteresovaných stran
  • Analýza stakeholderů: interní a externí stakeholdeři
  • Řešení konfliktů v interakci se zákazníkem a/nebo zainteresovanými stranami

Assertiveness

  • Agresivní vs asertivní vs submisivní
  • Výhody asertivního chování

Konfrontace

  • Konfrontační model – divoké rozhovory
  • Model PRO: šablona pro plánování a úspěšné vedení divokých konverzací

Řešení konfliktu

  • Co způsobuje konflikt?
  • Fáze zvládání konfliktů
    • Pochopení konfliktu
    • Pochopení pozice své / druhé osoby v konfliktu
    • Řešení konfliktu
  • Pět Kilmannových režimů zvládání konfliktů – a jak je používat
  • Přemostění propasti
 14 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (3)

Upcoming Courses

Související kategorie