Návrh Školení

Základy péče o zákazníky

    Vliv spokojeného zákazníka Hodnota zákazníka Očekávání zákazníka

Communication Základy

    Komunikační proces Communication je výzvou Komunikace výjimečné služby

Správa vnímání zákazníků

    Vnímání je realita Vytváření pozitivních vjemů Vyhněte se negativním vjemům Převzít odpovědnost

Odpovídání tváří v tvář a po telefonu

    Efektivní naslouchání Kladení otázek Interpretace informací Nabízení řešení

Jednání s různými typy zákazníků

    Platinové pravidlo Asertivní zákazníci Naštvaní zákazníci Upovídaní zákazníci

Psaní efektivní Emails a dopisy

    Posouzení vašeho stylu psaní Strategie KISS (Keep It Simple, Zlatíčko) Používání aktivního hlasu Úvodní a závěrečné věty

 

 

 

 

 

Požadavky

Kdo by se měl zúčastnit

  • Manažeři
  • Dozorci
  • Vedoucí týmů
  • Úředníci a vedoucí pracovníci kontaktních center/zákaznických služeb
  • Noví nájemci
  • Předchozí znalost Centra zákaznické podpory je výhodou, ale není nezbytná

 

  14 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

Price per participant

Reference (5)

Související kurzy

Customer Care Strategy

  21 hodiny

Customer Service Care Strategy

  14 hodiny

Související kategorie