Návrh Školení
Úvod
Přehled Team Collaboration
- Základy týmové spolupráce Efektivní spolupráce Zdravá spolupráce
Porozumění Collaboration Principům
- Výzvy a výhody Definování rolí a odpovědností Operacionalizace spolupráce
Budování vysoce výkonného týmu
- Charakteristika vysoce výkonného týmu Stanovení sdíleného směru (vize, mise, cíle) Definování klíčových kompetencí Diverzita a chemie týmu
Zlepšení týmové dynamiky
- Překonání obranyschopnosti Pravdivost Aktivní naslouchání Sebeuvědomění a uvědomění si druhých
Vytvoření kultury Collaboration
- Motivace týmů Sdílení práce Motivace zaměstnanců Sdílená odpovědnost
Vedení a práce v týmech
- Týmy a týmová práce Podstupování rizika a bezpečnost Práce přes hranice Budování konsenzu
Vedení kolaborativního týmového prostředí
- Spolupráce vůdčí schopnosti Spolupráce napříč organizací Vedení efektivních schůzek
Zvyšování Collaboration v týmech
- Týmová práce Aktivity v oblasti budování týmu Podpora inovací Řešení konfliktů a překážek Použití stávajících technologií
Měření týmové práce a Collaboration
- Kvantitativní a kvalitativní metriky Nastavení benchmarků a KPI Nejlepší postupy týmové spolupráce
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Práce v týmu v rámci organizace
Publikum
- Členové týmu
- Vedoucí týmů
Reference (5)
aktivní naslouchání a sdílení/vysvětlování toho, co je důležité a potřebné, nezabývat se příliš detaily, že by to začalo být nudné
Anita Albert - Euro-Center Prague
Kurz - Communication and Teamwork
Machine Translated
I liked the all the information provided, knowledge and experience sharing.
Mike Silva - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Kurz - Influence in Action
For sure the atmosphere, as the training was delivered in a very pleasant way and all exercises were well prepared.
Karolina Wroblewska - Schaeffler Global Services Europe
Kurz - Effective communication skills
Svoboda a žádný nátlak nebo „volání po odpovědích“.
Maciej - Kaczmarski Group
Kurz - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
The person, the sound of voice, examples and the way of training and presenting