Návrh Školení
MODUL 1
1. Prezentace cílů a programu rozvojového cyklu - PROFESIONÁLNÍ
PÉČE O ZÁKAZNÍKY.
2. Stanovení individuálních cílů účastníky školení.
3. Verbální a neverbální komunikace a postoj: submisivní, agresivní a
asertivní.
A. Autodiagnostika vlastní komunikace a postoje.
b. Diagnostika komunikace a zákaznických postojů.
C. Procvičování neverbálních a verbálních prvků a nástrojů komunikace, které zvyšují společenský dopad a efektivitu komunikace.
4. Simulace konverzací se zákazníky pomocí vybraných nástrojů.
MODUL 2
1. Pět tajemství efektivní komunikace, navržený Dr. Davidem Burnsem, spoluzakladatelem kognitivně-behaviorální terapie.
2. Communication Aikido. Zvládání obtížné situace v práci jako učitel.
MODUL 3
1. Individuální analýza každého účastníka školení, posledních 5 „výher“ a 5 „proher“ prodejních procesů. Uspořádání klíčových faktorů úspěchu a neúspěchu, díky kterým jsme vyhráli a přes to, co jsme ztratili / co chybělo, jsme prohráli. Ve fázi extrakce závěry z analýzy, zjišťování (práce ve skupině na školicím fóru), jaké klíčové chování a jednání v jednotlivých fázích prodeje procesu má největší vliv na úspěch.
2. Rozvíjení prodejních argumentů – banka výhod a přidaných hodnot vyplývajících z:
A. naše produkty/služby
b. můj standard zákaznických služeb;
C. další benefity a přidané hodnoty, které v předchozích nejsou přítomny dvě oblasti, které reagují na klientovy identifikované problémy a
které pro něj mají největší hodnotu z pohledu vynaložených nákladů a/nebo ušlého zisku a poskytují návratnost investice a mají
obchodní zdůvodnění.
3. Cvičení ve výběru a prezentaci prodejních argumentů (které byly dříve popsány v bance přidané hodnoty) adekvátních problémům a cílům klienta. Simulace rozhovoru s klientem - úvodní fáze (dříve získané) benefity.
MODUL 4
1. Určení nejčastějších kritických zákaznických námitek/rezervací/reklamací.
2. Rozvíjení odpovědí na dříve identifikované kritické námitky / námitky zákazníků / reklamace s využitím námitek modelu odezvy.
3. Simulace rozhovoru s klientem - fáze reakce na předem dohodnuté otázky kritické námitky klienta, s předem vypracovanými odpověďmi.
4. Určení akcí a chování, které mají protipůsobící funkci, a zvládání námitek zákazníků.
MODUŁ 5
1. Sztuka konstruktywnej konfrontacji i model konstruktywnej konfrontacji opracowany na kanwie NVC (komunikacja bez przemocy) Marshalla
Rosenberga. Konstruktywna konfrontacja = budowanie relacji.
2. Ćwiczenie realnych najbardziej problematycznych sytuacji, które to uczestnicy warsztatów zakwalifikują do konstruktywnej konfrontacji a następnie przeprowadzą symulację rozmów – konstruktywnych konfrontacji, wybranych przetuzji siebie s.
3. Symulacje rozmów z klientů, z wykorzystaniem poznaného modelu.
4. Model dynamiki eskalacji emocji, który pozwala zrozumieć kiedy powinniśmy zdecydować się na konstruktywną konfrontację aby emocje nas wspierały.
5. Ustalenie jak przebiega dynamika eskalacji emocji w modelu konstruktywnej konfrontacji który służy: rozwiązaniu problemu lub załatwianiu sprawy a nie załatwieniu człowieka.
MODUL 6
1. Praktická diskuse a aplikace zákonů přesvědčování.
2. Praktická diskuse o šesti pravidlech ovlivňování, popsaných prof. Robert Cialdini, díky kterému budou moci účastníci školení zvýšit váš vliv na zákazníky.
MODUL 7
1. Standard "dobré konverzace" v podnikání. Předpoklady, strategie a techniky „dobré konverzace“ v podnikání
2. Empatické naslouchání „srdcem“
3. Přeměna hodnocení na názory
4. "Aikido" v konverzaci - modelové předpoklady a jazykové struktury
5. Jazyk převzetí odpovědnosti vs. jazyk hledání někoho vinného a přenášení odpovědnosti
6. Jazyk hodnot v praxi - modelové předpoklady a jazykové struktury
7. Jazyk úspěšného člověka - modelové předpoklady a jazykové struktury
8. Jazyk respektu, který otevírá dialog a umožňuje porozumění
9. Jazyk transparentnosti - modelové předpoklady a jazykové struktury a dvanáct vzorců přesvědčivých otázek
10. Jazyk odvahy - modelové předpoklady a jazykové struktury
MODUL 8
1. Pokročilé modely profesionální komunikace
2. Komunikační model "schody do nebe".
3. Karpmanův dramatický trojúhelník - model a psychologie dramatického trojúhelníku a pokročilé jazykové struktury na obranu proti zkušební manipulaci a vstupu do trojúhelníkových her a výstupu z trojúhelníkových her a dohod.
4. Jazyk dobré konverzace – jazykové struktury, kterých je třeba se zříci, protože blokují uzavření dohody a jazykové struktury, které zvyšují a zvyšují pravděpodobnost dohody.
MODUL 9
Outcome Based Thinking Model – Myšlení z hlediska výsledku, čeho chci dosáhnout toho, čeho chci dosáhnout. Praktický nácvik ovlivňování a komunikace jednání s dodavateli.
Praktický nácvik modelu Outcome Based Thinking. Každého účastníka školení popíšu individuálně z hlediska výsledku, tj.: čeho chci dosáhnout a získat, přesvědčit a odradit vašeho (vybraného) dodavatele a jaké informace či argumenty mu musím poskytnout, co mám dělat, co akce, které je třeba podniknout, co říci, jak se chovat, abychom dosáhli zamýšleného a dříve popsaného výsledku.
MODUL 10
SEBEPOZNÁVACÍ LABORATOŘ, při které účastníci školení:
1. Transformují se u zdroje a integrují nepříjemné (v hovorovém jazyce nazývané negativní) emoce (pomocí profesionálního modelu
terapeutické, integrace emocí – transformace u zdroje) prožívají a přežívají v obtížných situacích. Což změní jejich způsob myšlení a přesvědčení o emocích, díky čemuž budou schopni správně interpretovat informace pocházející ze zažitých emocí, čerpat z emocí sílu, dodávat jim energii k jednání a pohánět je, podporovat intelektuální procesy a vytvářet správná rozhodnutí.
2. Naučí se ABCD model vašich emocí z racionální behaviorální terapie, která slouží ke zvládání: vašich emocí, přesvědčení, ke změně způsobu myšlení v dané situaci a ke změně chování a jednání.
3. Naučí se nejběžnější kognitivní a sebedestruktivní překroucená přesvědčení, vzdávají se vámi zvolených přesvědčení důležitým otázkám,
autodiagnostiku pomocí nástrojů, které jste se naučili, abyste ověřili jejich pravdivost a užitečnost.
4. Naučí se pět principů zdravého myšlení, model odvozený z racionální behaviorální terapie, díky kterému budou mít spolehlivý nástroj diagnostiky, který slouží ke kontrole, zda jsou pro ně jejich přesvědčení dobré a podporují dosažení cílů.
5. Změní identifikovaná negativní přesvědčení na podpůrná přesvědčení ve vybrané obtížné obchodní situaci.
6. Budou analyzovat bilanci zisků a nákladů z vybraného obchodního vztahu má velký obchodní význam a je v současné době nepříznivé, který vztah by chtěli změnit k lepšímu.
7. Naučí se, jaký je odpor vůči změně status quo (změna výsledku na... požadovaný) a odpor vůči procesu (práce, kterou je třeba vykonat, aby bylo dosaženo požadovaného výsledku) ve vztazích.
8. Shrnutí
Požadavky
- Žádný
Publikum
- ___
- ___
- ___
Reference (5)
Hostitelova otevřenost, smysl pro humor, přístup a znalosti
Justyna - e-file
Kurz - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Byla to užitečná zkušenost jak z profesionálního, tak personal hlediska. Školitel byl velmi dobře informovaný a dal nám důležité informace, které můžeme využít na pracovišti, ale i v soukromém životě. Mohl jsem reflektovat své vlastní charakterové vlastnosti a vlastnosti lidí kolem mě a jejich prostřednictvím prospívat nebo zlepšovat sám sebe. Cvičení zvládání stresu byla jednoduchá a užitečná při aplikaci.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Kurz - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Rád bych poděkoval trenérce Abhi za tento plodný trénink. Oceňujte, že se snaží poznat všechny účastníky, aby mohl lépe vyhovět našim potřebám. Líbí se mi, jak existuje rovnováha mezi teorií a aktivitami, které nás udržují v zapojení. A jak byl obsah přímo k věci a stručný.
Rainey Clarecia - Talentvis
Kurz - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Kurz - Leadership 101
diskutovat témata na konkrétních příkladech týkajících se naší společnosti
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Kurz - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated