Návrh Školení
MODUL 1
- Prezentace cílů a programu vývojového cyklu - PROFESSIONAL CUSTOMER CARE.
- Nastavení individuálních cílů účastníky školení.
-
Verbalní a neverbalní komunikace a postoje: poddajný, agresivní a rozhodný.
- Sebodiagnostika vlastní komunikace a postoje.
- Diagnóza komunikace a postojů klienta.
- Praxe neverbalních a verbalních prvků a nástrojů komunikace, které zvyšují sociální vliv a efektivitu komunikace.
- Simulace konverzací s klienty pomocí vybraných nástrojů.
MODUL 2
- Pět tajemství efektivní komunikace, vytvořené Dr. Davidem Burns, zakladatelem kognitivně-vedomá terapie.
- Komunikační Aikido. Řízení obtížné situace na pracovišti jako učitel.
MODUL 3
- Individuální analýza každým účastníkem školení posledních 5 „vítězství“ a 5 „porážek“ v prodejních procesech. Identifikace klíčových faktorů úspěchu a selhání, díky nimž jsme vyhráli nebo při nichž jsme prohráli / čeho nám chybělo k vítězství. Na fázi výběru závěrů z analýzy určení (skupinová práce na školení) klíčových chování a akcí na jednotlivých stádiích prodejního procesu, které nejvíce přispívají k úspěchu.
- Vytváření prodejních argumentů - banka výhod a hodnot přidaných v důsledku:
- našich produktů/ služeb
- mé standardy zákaznické služby;
- další výhody a přidané hodnoty, které nejsou obsaženy ve dvou předchozích oblastech a odpovídají identifikovaným problémům klienta a jsou pro něj největší hodnotou vzhledem k nákladům nebo ztrátám zisku a poskytují návratnost investice a mají obchodní ospravedlnění.
- Cvičení na výběr a prezentaci prodejních argumentů (které byly předtím popsány ve bankě hodnot přidaných) odpovídajících problémům a cílům klienta. Simulace konverzace s klientem - fáze zaváděcí (předtím dosažené) výhody.
MODUL 4
- Určení nejčastějších kritických námitek/krytisek/žalob klientů.
- Vytváření odpovědí na předtím identifikované kritické námitky/žaloby klienta s využitím modelu odpovědí na námitky.
- Simulace konverzace s klientem - fáze reagování na předtím dohodnuté kritické námitky/žaloby klienta, s použitím předtím vypracovaných odpovědí.
- Určení chování a akcí, které mají odvražující funkci a řízení námitek klienta.
MODUL 5
- Umění konstruktivní konfrontace a model konstruktivní konfrontace vyvinutý na základě NVC (nekonzentrické komunikace) od Marshalla Rosenberg. Konstruktivní konfrontace = budování vztahů.
- Praxe nejtěžších reálných situací, které účastníci workshopu kvalifikují pro konstruktivní konfrontaci a pak provádějí simulace konverzace - konstruktivní konfrontace, situace dle jejich výběru.
- Simulace konverzací s klienty pomocí naučeného modelu.
- Model dynamiky emocionální eskalace, který umožňuje pochopit, kdy bychom měli rozhodnout o konstruktivní konfrontaci, aby nás emoce podporovaly.
- Určení toho, jak se dynamika emocionální eskalace projevuje v modelu konstruktivní konfrontace, který slouží k řešení problému nebo úkonu, nikoli lidem.
MODUL 6
- Praktická diskuse a aplikace zákonů přesvědčování.
- Praktická diskuse o šesti pravidlech vlivu, popsanech prof. Robertem Cialdinim, díky nimž budou účastníci školení moci zvýšit svůj vliv na klienty.
MODUL 7
- Standard „dobré konverzace“ ve firemním prostředí. Předpoklady, strategie a techniky „dobré konverzace“ ve firemním prostředí
- Empatické naslouchání s „srdcem“
- Transformace hodnocení v názory
- „Aikido“ ve konverzaci - předpoklady modelu a jazykové struktury
- Jazyk odpovědnosti vs. hledání viníka a přenos odpovědnosti
- Praktický jazyk hodnot - předpoklady modelu a jazykové struktury
- Jazyk úspěšného člověka - předpoklady modelu a jazykové struktury
- Jazyk úcty, který otevírá dialog a umožňuje pochopení
- Jazyk transparentnosti - předpoklady modelu a jazykové struktury a dvanáct vzorů přesvědčovacích otázek
- Jazyk odvahy - předpoklady modelu a jazykové struktury
MODUL 8
- Pokročilé modely profesionální komunikace
- Model komunikace „schodiště do nebe“
- Karpmanův dramaturgický trojúhelník - model a psychologie dramaturgického trojúhelníku a pokročilé jazykové struktury pro obranu proti manipulaci v soudním řízení, vstup do hříček trojúhelníku a odchod z hříček trojúhelníku a úmluvy.
- Jazyk „dobré konverzace“ - jazykové struktury, kterými se nemělo by opouštět, protože blokují uzavření smlouvy a jazykové struktury, které zvýšují a pravděpodobnost smlouvy posilují.
MODUL 9
Model myšlení orientovaného na výsledek – Myšlení v kontextu cíle, co chci dosáhnout. Praktické školení v přesvědčování a komunikaci s dodavateli.
Praktické školení modelu myšlení orientovaného na výsledek. Každý účastník školení bude individuálně popsat svůj cíl, tedy: co chci dosáhnout a získat, přesvědčit nebo odvrátit (vybraného) dodavatele a jaké informace nebo argumenty musím poskytnout, co mám udělat, jaké kroky podniknout, co říct, jak se chovat, abych dosáhl zamýšleného a předem popsaného výsledku.
MODUL 10
LABORATOŘ SELBSTKENNENIS, ve kterém účastníci školení:
- Transformují a integrují nepříjemné (v běžném jazyce nazývané negativní) emoce, které zažívají a přežívají v obtížných situacích (pomocí profesionálního terapeutického modelu integrace emocí - transformace u zdroje). To změní jejich způsob myšlení a věření o emocích, čímž budou schopni správně interpretovat informace pocházející od zažitých emocí, vybírat sílu z emocí, které jim poskytují energii k akci a podporují je, stimulují intelektuální procesy a pomáhají při správném rozhodování.
- Naučí se model ABCD svých emocí z racionální chování terapie, který slouží k řízení: svých emocí, věření, změna způsobu myšlení v dané situaci a změna chování a akcí.
- Naučí se nejčastější kognitivní a samodestrukční distorzií věření, vzdávají své vybrané věření důležitým otázmám, sebodiagnostika pomocí naučených nástrojů k ověření jejich pravdivosti a užitečnosti.
- Naučí se pět principů zdravého myšlení, model odvozený z racionální chování terapie, díky kterému budou mít spolehlivý diagnostický nástroj použitý k ověření, zda jsou jejich věření pro ně přínosná a podporují dosahování cílů.
- Změní identifikované negativní věření na podporující věření ve vybrané obtížné obchodní situaci.
- Analyzují bilanci zisků a nákladů ze vybraného obchodního vztahu, který má velkou obchodní důležitost a je aktuálně nevýhodný, jaký vztah by rádi změnili k lepšímu.
- Naučí se, co je odpor proti změně status quo (změna výsledku na… požadovaný) a odpor proti procesu (práce, kterou musí být provedena k dosažení požadovaného výsledku) ve vztazích.
- Závěr
Požadavky
- Žádné předchozí zkušenosti nejsou požadovány
Cílová skupina
- Profesionální prodejci
- Zástupci zákaznické služby
- Manažeři účtů
Reference (1)
Způsob, jakým byly informace prezentovány.
TAIATU CRISTI IONUT
Kurz - Customer Care Academy
Přeloženo strojem