Návrh Školení

MODUL 1

1. Prezentace cílů a programu rozvojového cyklu - PROFESIONÁLNÍ
PÉČE O ZÁKAZNÍKY.
2. Stanovení individuálních cílů účastníky školení.

3. Verbální a neverbální komunikace a postoj: submisivní, agresivní a
asertivní.

A. Autodiagnostika vlastní komunikace a postoje.
b. Diagnostika komunikace a zákaznických postojů.
C. Procvičování neverbálních a verbálních prvků a nástrojů komunikace, které zvyšují společenský dopad a efektivitu komunikace.

4. Simulace konverzací se zákazníky pomocí vybraných nástrojů.

MODUL 2

1. Pět tajemství efektivní komunikace, navržený Dr. Davidem Burnsem, spoluzakladatelem kognitivně-behaviorální terapie.

2. Communication Aikido. Zvládání obtížné situace v práci jako učitel.

MODUL 3

1. Individuální analýza každého účastníka školení, posledních 5 „výher“ a 5 „proher“ prodejních procesů. Uspořádání klíčových faktorů úspěchu a neúspěchu, díky kterým jsme vyhráli a přes to, co jsme ztratili / co chybělo, jsme prohráli. Ve fázi extrakce závěry z analýzy, zjišťování (práce ve skupině na školicím fóru), jaké klíčové chování a jednání v jednotlivých fázích prodeje procesu má největší vliv na úspěch.


2. Rozvíjení prodejních argumentů – banka výhod a přidaných hodnot vyplývajících z:
A. naše produkty/služby
b. můj standard zákaznických služeb;
C. další benefity a přidané hodnoty, které v předchozích nejsou přítomny dvě oblasti, které reagují na klientovy identifikované problémy a
které pro něj mají největší hodnotu z pohledu vynaložených nákladů a/nebo ušlého zisku a poskytují návratnost investice a mají
obchodní zdůvodnění.

3. Cvičení ve výběru a prezentaci prodejních argumentů (které byly dříve popsány v bance přidané hodnoty) adekvátních problémům a cílům klienta. Simulace rozhovoru s klientem - úvodní fáze (dříve získané) benefity.

MODUL 4

1. Určení nejčastějších kritických zákaznických námitek/rezervací/reklamací.
2. Rozvíjení odpovědí na dříve identifikované kritické námitky / námitky zákazníků / reklamace s využitím námitek modelu odezvy.
3. Simulace rozhovoru s klientem - fáze reakce na předem dohodnuté otázky kritické námitky klienta, s předem vypracovanými odpověďmi.
4. Určení akcí a chování, které mají protipůsobící funkci, a zvládání námitek zákazníků.

MODUŁ 5

1. Sztuka konstruktywnej konfrontacji i model konstruktywnej konfrontacji opracowany na kanwie NVC (komunikacja bez przemocy) Marshalla
Rosenberga. Konstruktywna konfrontacja = budowanie relacji.

2. Ćwiczenie realnych najbardziej problematycznych sytuacji, które to uczestnicy warsztatów zakwalifikują do konstruktywnej konfrontacji a następnie przeprowadzą symulację rozmów – konstruktywnych konfrontacji, wybranych przetuzji siebie s.
3. Symulacje rozmów z klientů, z wykorzystaniem poznaného modelu.

4. Model dynamiki eskalacji emocji, który pozwala zrozumieć kiedy powinniśmy zdecydować się na konstruktywną konfrontację aby emocje nas wspierały.
5. Ustalenie jak przebiega dynamika eskalacji emocji w modelu konstruktywnej konfrontacji który służy: rozwiązaniu problemu lub załatwianiu sprawy a nie załatwieniu człowieka.

MODUL 6
1. Praktická diskuse a aplikace zákonů přesvědčování.

2. Praktická diskuse o šesti pravidlech ovlivňování, popsaných prof. Robert Cialdini, díky kterému budou moci účastníci školení zvýšit váš vliv na zákazníky.

MODUL 7
1. Standard "dobré konverzace" v podnikání. Předpoklady, strategie a techniky „dobré konverzace“ v podnikání
2. Empatické naslouchání „srdcem“
3. Přeměna hodnocení na názory

4. "Aikido" v konverzaci - modelové předpoklady a jazykové struktury
5. Jazyk převzetí odpovědnosti vs. jazyk hledání někoho vinného a přenášení odpovědnosti
6. Jazyk hodnot v praxi - modelové předpoklady a jazykové struktury
7. Jazyk úspěšného člověka - modelové předpoklady a jazykové struktury
8. Jazyk respektu, který otevírá dialog a umožňuje porozumění
9. Jazyk transparentnosti - modelové předpoklady a jazykové struktury a dvanáct vzorců přesvědčivých otázek
10. Jazyk odvahy - modelové předpoklady a jazykové struktury

MODUL 8
1. Pokročilé modely profesionální komunikace
2. Komunikační model "schody do nebe".
3. Karpmanův dramatický trojúhelník - model a psychologie dramatického trojúhelníku a pokročilé jazykové struktury na obranu proti zkušební manipulaci a vstupu do trojúhelníkových her a výstupu z trojúhelníkových her a dohod.
4. Jazyk dobré konverzace – jazykové struktury, kterých je třeba se zříci, protože blokují uzavření dohody a jazykové struktury, které zvyšují a zvyšují pravděpodobnost dohody.

MODUL 9

Outcome Based Thinking Model – Myšlení z hlediska výsledku, čeho chci dosáhnout toho, čeho chci dosáhnout. Praktický nácvik ovlivňování a komunikace jednání s dodavateli.

Praktický nácvik modelu Outcome Based Thinking. Každého účastníka školení popíšu individuálně z hlediska výsledku, tj.: čeho chci dosáhnout a získat, přesvědčit a odradit vašeho (vybraného) dodavatele a jaké informace či argumenty mu musím poskytnout, co mám dělat, co akce, které je třeba podniknout, co říci, jak se chovat, abychom dosáhli zamýšleného a dříve popsaného výsledku.

MODUL 10

SEBEPOZNÁVACÍ LABORATOŘ, při které účastníci školení:
1. Transformují se u zdroje a integrují nepříjemné (v hovorovém jazyce nazývané negativní) emoce (pomocí profesionálního modelu
terapeutické, integrace emocí – transformace u zdroje) prožívají a přežívají v obtížných situacích. Což změní jejich způsob myšlení a přesvědčení o emocích, díky čemuž budou schopni správně interpretovat informace pocházející ze zažitých emocí, čerpat z emocí sílu, dodávat jim energii k jednání a pohánět je, podporovat intelektuální procesy a vytvářet správná rozhodnutí.

2. Naučí se ABCD model vašich emocí z racionální behaviorální terapie, která slouží ke zvládání: vašich emocí, přesvědčení, ke změně způsobu myšlení v dané situaci a ke změně chování a jednání.
3. Naučí se nejběžnější kognitivní a sebedestruktivní překroucená přesvědčení, vzdávají se vámi zvolených přesvědčení důležitým otázkám,
autodiagnostiku pomocí nástrojů, které jste se naučili, abyste ověřili jejich pravdivost a užitečnost.
4. Naučí se pět principů zdravého myšlení, model odvozený z racionální behaviorální terapie, díky kterému budou mít spolehlivý nástroj diagnostiky, který slouží ke kontrole, zda jsou pro ně jejich přesvědčení dobré a podporují dosažení cílů.
5. Změní identifikovaná negativní přesvědčení na podpůrná přesvědčení ve vybrané obtížné obchodní situaci.
6. Budou analyzovat bilanci zisků a nákladů z vybraného obchodního vztahu má velký obchodní význam a je v současné době nepříznivé, který vztah by chtěli změnit k lepšímu.
7. Naučí se, jaký je odpor vůči změně status quo (změna výsledku na... požadovaný) a odpor vůči procesu (práce, kterou je třeba vykonat, aby bylo dosaženo požadovaného výsledku) ve vztazích.
8. Shrnutí

Požadavky

  • Žádný

Publikum

  • ___
  • ___
  • ___
 28 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (5)

Související kurzy

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 hodiny

Související kategorie