Návrh Školení

Provedu vás skrz kulturní rozdíly, které ovlivňují globální výběrový proces: styly komunikace, přístupy k práci, variace v životopisech a další. Navíc nezanedbáme práce s pracovními regulacemi, vízy a smluvními záležitostmi.

Jsem přesvědčen(a), že každá společnost může přilákat nejlepší mezinárodní talenty; stačí použít správné strategie. Tento přístup je efektivní, když čelíte výzvám stále globalizovanějšího pracovního trhu, kde mobilita kandidátů se stala normou.

  1. Kulturní rozdíly
    Při mezinárodním náboru je klíčové brát v úvahu kulturní rozdíly ve výběrových procesech. Například, co se považuje za vhodné v jedné zemi, nemusí být vhodné v jiné (formálnost, jazyk, zpětná vazba), a formát a obsah životopisů se liší od země ke zemi.
  2. Právní a regulační aspekty
    Buďte si vědomi různých regulací. Každá země má své vlastní právní předpisy ohledně smluv, platu, pracovní doby, propouštění a dalších aspektů. Navíc je důležité mít na paměti, že často jsou vyžadovány vízy nebo práce.
  3. Globální branding zaměstnavatele
    Přizpůsobte své komunikační strategie mezinárodnímu trhu. Percepcí společnosti v zahraničí se může výrazně lišit. Je vhodné provést předchozí výzkum.
  4. Přístup k talentům a náborovým kanálům
    Nejčastěji používané náborové platformy se liší od země ke zemi (například LinkedIn je široce využíván v několika zemích, ale ne ve všech, jako například Reed.co.uk ve Spojeném království, Xing v Německu, Pole Emploi ve Francii a další). Navíc jsou některé pracovní trhy konkurenčnější nebo více nasycené než jiné.

Požadavky

  • Žádné.

Cílová skupina

  • Libovolná společnost, která provádí nebo se chystá provádět mezinárodní podnikání.
 16 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (5)

Nadcházející kurzy

Související kategorie