ICF Coaching Fundamentals Počítačový Kurz
Mezinárodní federace koučování (ICF) je zlatým standardem profesionálního koučování a nabízí celosvětově uznávaný systém pověřování.
Toto živé školení vedené instruktorem (online nebo na místě) je zaměřeno na začátečníky až středně pokročilé účastníky, kteří chtějí porozumět základním principům koučování ICF, včetně jeho základních kompetencí a etických směrnic, a zároveň získat praktické zkušenosti s aplikací koučovacích technik. .
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Pochopte základní kompetence ICF a jejich aplikaci v koučovací praxi.
- Ukažte techniky aktivního naslouchání, dotazování a stanovování cílů.
- Usnadněte smysluplné a transformativní koučovací rozhovory.
- Dodržujte etický kodex ICF při angažmá profesionálního koučování.
- Vytvořte si personalizovaný styl koučování v souladu s principy ICF.
Formát kurzu
- Interaktivní přednáška a diskuze.
- Spousta cvičení a cvičení.
- Praktická implementace v prostředí živé laboratoře.
Možnosti přizpůsobení kurzu
- Chcete-li požádat o školení na míru pro tento kurz, kontaktujte nás a domluvíme se.
Návrh Školení
Úvod do ICF koučování
- Přehled Mezinárodní federace koučů (ICF)
- Výhody koučování akreditovaného ICF
- Pověření a cesty ICF
Základní kompetence ICF
- Zakládání a udržování dohod
- Spoluvytváření vztahu
- Efektivní komunikace
- Usnadnění učení a výsledků
Etika v koučování
- Etický kodex ICF
- Správa důvěrnosti a hranic
- Řešení střetů zájmů
Základní koučovací techniky
- Aktivní naslouchání a silné dotazování
- Gorámce nastavení a odpovědnosti
- Usnadnit klientovi sebeobjevování
Hraní rolí a praxe
- Simulace scénářů koučování v reálném světě
- Poskytování a přijímání konstruktivní zpětné vazby
- Zdokonalování osobních koučovacích stylů
Budování koučovací praxe
- Nejlepší postupy pro zapojení klientů
- Rozvoj značky osobního koučování
- Navigace v procesu ověřování ICF
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Velký zájem o profesionální koučink
- Ochota zapojit se do hraní rolí a zpětné vazby od kolegů
Publikum
- Aspirující profesionální trenéři
- Odborníci na lidské zdroje
- Lídři a manažeři, kteří chtějí zlepšit své trenérské dovednosti
Open Training Courses require 5+ participants.
ICF Coaching Fundamentals Počítačový Kurz - Booking
ICF Coaching Fundamentals Počítačový Kurz - Enquiry
Reference (5)
Vynikající trenér s projevem zcela přizpůsobeným publiku. Hodně obsahu.
Carole - Axway
Kurz - Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Otevřená atmosféra bez posuzování
Agnieszka - AXA XL
Kurz - Business Communication Skills
Machine Translated
Info about RPA, AI and IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Kurz - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Reflecting own my self to learn others
Roy Dekker - Axway GmbH
Kurz - People and Team Management
We could practice on real situation and Helen gave to me a lot of practical tips.
Elisa Venturini
Kurz - Assertiveness
Upcoming Courses
Související kurzy
Assertiveness
7 hodinyVysoce participativní kurz, který zahrnuje individuální a skupinové diskuse a dovednosti praxe umožnit delegátům sdílet myšlenky a rozvíjet své úrovně dovedností.
publikum
Každý, kdo chce zlepšit své dovednosti
Aim
Tento kurz má za cíl zvýšit sebevědomí a zvýšit schopnost delegáta sebevědomě a asertivně komunikovat s kolegy a zákazníky.
Cíle
Na konci programu budou účastníci:
- Pochopte a překonáte překážky, které přinášejí
- Rozpoznat vlastnosti chování uvnitř sebe a ostatních a naučit se efektivní strategie pro jejich řízení
- Efektivně komunikovat s širokou škálou lidí k dosažení win-win situace kdekoli je to možné
- Efektivní řešení obtížných situací.
Mentoring and Coaching
7 hodinyCílem tohoto jednodenního kurzu je poskytnout delegátům mentorské a koučovací dovednosti na pracovišti. Na konci kurzu budou delegáti schopni:
- Uveďte rozdíl mezi mentoringem a koučováním
- Diskutujte o relevantních teoriích učení
- Popište různé styly učení
- Vysvětlete model zpětné vazby
- Nastínit základní principy koučování
- Uveďte jednotlivé části modelu koučování GROW
Business Communication Skills
35 hodinyKomunikační dovednosti jsou již dlouho považovány za nezbytné pro profesionální úspěch a mnoho kariér se zastavilo, zakolísalo nebo stagnovalo kvůli nedostatku komunikačních dovedností. Na rozdíl od městských mýtů se s touto dovedností narodí jen málo z nás, ale většina z nich buď cvičila, nebo se z chyb poučila. Tento kurz je navržen tak, aby pomohl delegátům zlepšit jejich komunikační dovednosti a následně jejich schopnost spolupracovat s ostatními.
Zprostředkovatelské dovednosti jsou jemně, ale významově odlišné. Excelpředpokladem je půjčená komunikace, ale důležitější je schopnost naslouchat a všímat si toho, co se říká. Úkolem mediátora je pomoci stranám dosáhnout řešení jejich problému a dospět k výsledku, který obě strany rády přijmou. Mediátoři se vyhýbají tomu, aby se přikláněli k jedné straně, vynášeli soudy nebo dávali pokyny. Jsou jednoduše zodpovědní za rozvoj efektivní komunikace a budování konsensu mezi stranami. Tento kurz také pokrývá širší škálu dovedností, kromě komunikace, které jsou vyžadovány pro výkon efektivního zprostředkovatele.
Coaching Skills
7 hodinyPublikum
Zaměstnanci, kteří musí být plně připraveni poskytovat vysoce kvalitní koučovací sezení
- Jednotlivým členům vlastního personálu
- Do jejich týmů
- Jednotlivcům, kteří nejsou přímo spojeni s jejich vlastními týmy, ale kteří by ocenili jejich nezávislý – a nehodnotící – vstup
Formát kurzu
kombinace:
- Usnadněné diskuse
- Koučování delegátů – s plnou zpětnou vazbou
Na konci kurzu budou delegáti schopni:
- Definujte „koučování“ a podrobně vysvětlete použití koučování ke zlepšení individuálního a týmového výkonu – zejména spojte jeho použití s pochopením důvodů (a nápravou) nedostatečné výkonnosti
- Poskytujte smysluplné koučovací sezení
Communicating and Influencing For Team Members
14 hodinyNa konci kurzu budou delegáti schopni:
- Ocenit potřebu řídit své vlastní chování dříve, než mohou ovlivnit chování ostatních Pochopit silné a slabé stránky různých dostupných komunikačních médií Řídit své interní a externí zákazníky a zainteresované strany
Formát kurzu
Kurz bude vysoce interaktivní kombinací:
- Usnadněné diskuse Prezentace snímků Cvičení a případové studie
Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
7 hodinyNa konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Vyvinout silnější představu o různých přístupech k současnému poskytování učení.
- Schopnost propojit současné poskytování s novými a neotřelými přístupy v poskytování učení.
- Navrhněte adaptivní a proaktivní osnovy, které by maximalizovaly digitalizaci a všechny její výhody.
- Vést organizaci v aplikaci digitální transformace směrem k učení
Formát kurzu
- Školení vedené instruktorem prostřednictvím online doručení
- Interaktivní plánování s výstupy
- Digitální ledoborce
- Kurz funguje
Designing and Enhancing Employee Experience in the Tech World
14 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na začínající HR profesionály, kteří se chtějí naučit, jak navrhovat a zlepšovat zkušenosti zaměstnanců přizpůsobené jedinečným výzvám technologických prostředí, od náboru až po udržení.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Navrhněte působivé cesty zaměstnanců, od náboru až po udržení, přizpůsobené jedinečným výzvám technologických prostředí.
- Naučte se strategie pro podporu zapojení, začlenění a neustálého rozvoje v technické pracovní síle.
Handling Conflict with Confidence
14 hodinyPublikum
- Zaměstnanci, kteří si musí být plně vědomi problémů kolem konfliktu a toho, jak je řešit: jejich kolegové jejich šéfové jejich interní a externí zákazníci a zainteresované strany
Formát kurzu
Kurz bude vysoce interaktivní kombinací:
- Usnadněné diskuse Prezentace snímků Cvičení a případové studie
Na konci kurzu budou delegáti schopni:
- Porozumět konfliktu a jeho vlivu na nás a ostatní Definovat asertivní a neasertivní chování Oceňovat potřebu sebeřízení před řízením druhých Rozvíjet schopnost asertivně se zapojovat do konfliktu Budovat důvěru prostřednictvím ukázek a praktických simulací
HR Analytics for Public Organisations
14 hodinyToto živé školení vedené instruktorem (online nebo na místě) je zaměřeno na personalisty, kteří chtějí pomocí analytických metod zlepšit výkonnost organizace. Tento kurz pokrývá kvalitativní i kvantitativní, empirické a statistické přístupy.
Formát kurzu
- Interaktivní přednáška a diskuze.
- Spousta cvičení a cvičení.
Možnosti přizpůsobení kurzu
- Chcete-li požádat o školení na míru pro tento kurz, kontaktujte nás a domluvíme se.
Leadership Organizational Change Training
21 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na vedoucí organizace, kteří se chtějí naučit, jak řídit změny v organizacích implementací efektivních strategií vedení změn.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Pochopte vliv změny vedení na jednotlivce, týmy a organizace. Aplikujte postupy plánování na úsilí o organizační změnu. Efektivně řídit organizační změny prostřednictvím změny vedení.
People and Team Management
21 hodinyPublikum
Zaměstnanci, kteří si musí být plně vědomi problémů souvisejících People and Team Management pro:
- Sami Jejich kolegové (peers) Jejich šéfové Jejich členové týmu Jejich interní a externí zákazníci a stakeholdeři
Formát kurzu
Kurz bude vysoce interaktivní kombinací:
- Usnadněné diskuse Prezentace snímků Cvičení a případové studie
Na konci kurzu budou delegáti schopni:
- Oceňovat potřebu řídit své vlastní chování dříve, než mohou ovlivnit chování ostatních Pochopit silné a slabé stránky různých dostupných komunikačních médií Oceňovat, jak řídit, motivovat a rozvíjet členy svého týmu Řídit své interní a externí zákazníky a zainteresované strany Vysvětlit, jak jednat s obtížné situace, se kterými se mohou v kanceláři setkat
SAP SuccessFactors Employee Central
21 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na poradce na úrovni začátečníků SAP, kteří chtějí získat praktické zkušenosti a rozvinout komplexní porozumění modulu Employee Central.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Získejte hluboké znalosti o modulu SuccessFactors Employee Central.
- Pochopte a nakonfigurujte základní součásti modulu, včetně zajišťování, zabezpečení a správy dat.
- Provádějte základní a komplexní konfigurace podpory a údržby.
Stakeholder engagement and management – budowanie systemu wsparcia dla projektu
14 hodinyCílem školení bude zopakovat a zlepšit kompetence nutné k dosažení obchodních cílů, a to jak z hlediska individuální, tak týmové práce, zejména prostřednictvím osvojení si dovedností účastníků, jako jsou: - Vybudování efektivního stylu komunikace s ostatními - Praktické diagnostika komunikačních bariér a techniky aktivní prevence jejich vzniku - Schopnost efektivně ovlivňovat a přesvědčovat - Změna vlastních postojů a modelování konstruktivního chování (např. asertivní postoj)
Talent Acquisition Analytics
14 hodinyToto živé školení vedené instruktorem (online nebo na místě) je zaměřeno na personalisty a náborové specialisty, kteří chtějí pomocí analytických metod zlepšit výkonnost organizace. Tento kurz pokrývá kvalitativní i kvantitativní, empirické a statistické přístupy.
Formát kurzu
- Interaktivní přednáška a diskuze.
- Spousta cvičení a cvičení.
Možnosti přizpůsobení kurzu
- Chcete-li požádat o školení na míru pro tento kurz, kontaktujte nás a domluvíme se.
Leader Coach and Team Coach Capability for managers
40 hodinyNáš servis je poskytován online klientům po celém světě ve spolupráci s rozrůstajícím se mezinárodním partnerstvím. Naše transformační 10-týdenní, skupinové vzdělávací programy jsou navrženy tak, aby inspirovaly a posílily manažeře a provozují je odborní facilitátoři a coachové, což je pohodlně zajištěno online v běžné práci...
Koncepci tohoto školení dokončí účastníci následujícími dovednostmi:
EMOČNÍ INTELIGENCE
Týmy jsou jen tak silné jako lidské vztahy, které mezi lidmi existují.
KOUČOVÁNÍ
Základní dovednosti pro lídry, aby byli vlivní a získali od svých lidí to nejlepší
VEDENÍ
Management je o úkolu a procesu. Leadership je o lidech a růstu.
KULTURA
Trvalá angažovanost buduje návyky a normy vysoce výkonného týmu.
TÝMY
Skupina jednotlivců není tým. Good vůdci budují skvělé týmy.