Strategic Planning in Practice Počítačový Kurz
Tento školicí kurz byl vytvořen pro investory, majitele podniků, ředitele, manažery, vedoucí pracovníky a analytiky, kteří potřebují rozvíjet dovednosti strategického plánování. Není určen pro akademické účely, ale pro to, abyste začali realizovat své sny již dnes.
Tento kurz se zaměřuje na strategické plánování pro podniky, ve kterých je flexibilita a neustálé učení nejdůležitější. Hlavní důraz je kladen na firemní a investiční strategii s využitím aktuálních příkladů z reálného světa. Každý účastník kurzu bude mít možnost vytvořit si strategický plán a naučit se jej realizovat v praxi.
Návrh Školení
Přehled strategického plánování
- Strategické plánování – proč, kdy a k čemu? Kdy není strategické plánování žádoucí?
Strategická analýza
Strategic Planning Úrovně
- Firemní strategie SBU/Business a Strategie divize Operační strategie
Tvorba Strategického plánu
- Vize Poslání Hodnoty a chování Go, úkoly a odpovědnosti
Metodiky
- Vytváření úloh pomocí frameworku SMART
Business Motivation Model
- Rychlý přehled standardního softwaru podporujícího Strategic Planning proces
Implementace strategie
- Informační systémy Zadávání úkolů Motivace zaměstnanců
Strategické plánování jako průběžný proces
- Kdo by měl být zodpovědný za strategická zlepšení? Používání softwaru Business Motivation Model k udržení vaší strategie aktuální Jak propojit vaše procesy s vaším obchodním plánem Význam obchodního procesu Management (BPM) Balanced Scorecard a měření výkonu
Požadavky
Žádný
Open Training Courses require 5+ participants.
Strategic Planning in Practice Počítačový Kurz - Booking
Strategic Planning in Practice Počítačový Kurz - Enquiry
Strategic Planning in Practice - Consultancy Enquiry
Consultancy Enquiry
Reference (3)
Very practical. Trainer was very flexible in ensuring we meet our needs.
Eric Guevarra
Kurz - Strategic Planning in Practice
Concepts are shown in such a way that they can be applied in real life scenarios. Due to the size of the class, the discussion was a bit more informal which resulted in a more fee-flowing and open discussion.
Cezar Canlas
Kurz - Strategic Planning in Practice
I liked the alistair's knowledge and presentation style.
yvette pranger
Kurz - Strategic Planning in Practice
Upcoming Courses
Související kurzy
Balanced Scorecard
14 hodinyVýcvik je navržen tak, aby pomáhal každému, kdo si myslí o realizaci nebo pracuje na vyváženém výsledkovém projektu.
Corporate Social Responsibility Fundamentals
7 hodinyZískejte porozumění a pochopení hodnoty investic do společenské odpovědnosti firem, filantropie a udržitelnosti. Školení je vedeno interaktivní formou a zahrnuje řadu případových studií.
Market Forecasting
14 hodinyPublikum
Tento kurz byl vytvořen pro analytiky, prognostiky, kteří chtějí zavést nebo zlepšit prognózování, které může souviset s prognózováním prodeje, ekonomickým prognózováním, technologickým prognózováním, řízením dodavatelského řetězce a prognózováním poptávky nebo nabídky.
Popis
Tento kurz provede delegáty řadou metodologií, rámců a algoritmů, které jsou užitečné při rozhodování o tom, jak předpovídat budoucnost na základě historických dat.
Využívá standardní nástroje jako Microsoft Excel nebo některé Open Source programy (zejména R projekt).
Principy obsažené v tomto kurzu lze implementovat pomocí libovolného softwaru (např. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
OneStream for Financial Analysts: Certification Preparation
14 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na začínající finanční analytiky, kteří se chtějí naučit používat OneStream pro finanční analýzu, výkaznictví a rozhodování na základě dat a připravit se na příslušné certifikace OneStream.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Pochopte základní funkce OneStream XF.
- Procházejte rozhraním a pracovním prostorem OneStream.
- Načtěte, transformujte a ověřte finanční data.
- Vytvářejte a analyzujte finanční zprávy a řídicí panely.
- Používejte funkce pro automatizaci pracovních postupů OneStream pro finanční plánování a konsolidaci.
- Připravte se na certifikační zkoušky OneStream (např. OneStream Certified Professional – Financial Modeler (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant atd.).
Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
35 hodinypřehled
Tento 5-denní kurz pomůže delegátům rozvíjet své strategické myšlení, plánování a manažerské dovednosti včetně taktických a operačních požadavků na úspěšnou implementaci v bankovním prostředí. Kurz se bude zabývat obtížnými otázkami řízení konfliktů, řízení změny, co dělá dobrého vůdce a jak motivovat tým. Pomocí interaktivních případových studií, jakož i odvětvových příkladů budou delegáty povzbuděni, aby sdíleli zkušenosti a výzvy, aby pomohli vybudovat praktické a pracovní řešení, které mohou vzít zpět a skutečně využít.
Hlavním cílem programu je vybavit manažery dovednostmi pro skenování podnikatelského prostředí k odhalení ziskových obchodních příležitostí, stejně jako rozvíjet strategie pro získání konkurenční výhody v stále konkurenceschopnější podnikatelské prostředí. Mezi ostatními, program bude také poskytnout znalosti o vedení nejlepší postupy a chování, které posílí schopnost manažerů vyrovnat se s složitostmi a nejistotami řízení vysoce výkonné finanční instituce.
Cíle učení
Po absolvování tohoto kurzu budou delegáti schopni:
- Popište hlavní problémy, se kterými čelí velká banka;
- Vysvětlit různé přístupy k organizačnímu rozvojovému plánování;
- Analýza současného obchodního prostředí a vlivů, které ovlivňují organizaci;
- Analýza vnitřních a vnějších zdrojů organizace;
- Vysvětlit různé přístupy k řízení strategie a umístit ji v podnikatelském plánu;
- Posouzení alternativních rozvojových strategií tak, aby se doporučovala jedna(s) nejvhodnější pro potřeby firmy.
- Využijte hlubší porozumění strategickým rozvojovým plánům;
- objektivně diskutovat o rizicích, přínosech a nákladech doprovázených prováděním nové strategie, včetně řízení konfliktů v týmu;
- definovat přístupy k řízení identifikovaných rizik;
- analyzovat potenciální dopady na jeho firmu (pozitivní i negativní), které vyplývají z provádění nové strategie;
- navrhování politik, systémů a procesů k úspěšnému provádění nových strategických plánů;
- Pokrývají klíčové kroky v řízení změn
Kdo by měl čekat
- Správce produktů/služeb
- Nově jmenovaní, jakož i zavedení manažeři a týmové vůdci
- Hlavy operací
- Starší bankovní manažeři
- manažeři lidských zdrojů
- Operativní manažeři
- Marketing Ředitelé
Metodologie Kurz se skládá z usnadněných workshopů, doplněných případovými studiemi získanými z kombinace publikovaných příkladů reálného života a/nebo praktických zkušeností. Budou zde také příležitosti pro účastníky pracovat v malých skupinách, syntetizovat nápady a strategie a aplikovat materiál v kontextu vlastních organizací / oddělení. Rozhovory na otevřeném fóru budou také klíčovým prvkem.
Statistical Thinking for Decision Makers
7 hodinyTento kurz byl vytvořen pro osoby s rozhodovací pravomocí, jejichž primárním cílem není provádět výpočty a analýzy, ale porozumět jim a umět si vybrat, jaké statistické metody jsou relevantní ve strategickém plánování organizace.
Například potenciální účastník se musí rozhodnout, kolik vzorků musí být odebráno, než se může rozhodnout, zda bude produkt uveden na trh nebo ne.
Pokud potřebujete delší kurz, který pokrývá samotné základy statistického myšlení, podívejte se na 5denní školení „Statistics pro manažery“.
Strategic Thinking
21 hodinyV tomto živém školení vedeném instruktorem v České republice provedeme nové manažery nejdůležitějšími koncepty strategického myšlení a zavedeme teorii do praxe prostřednictvím činností založených na úkolech založených na skutečných případech. Účastníci dostanou jedinečnou příležitost naučit se nové způsoby myšlení, implementovat klíčové koncepty k řešení problémů, zamyslet se nad tím, jak se tyto principy vztahují na jejich vlastní práci, a naslouchat a sdílet své vlastní názory se svými instruktory a spolužáky.
Strategic Management
21 hodinyPublikum
Senior manažeři, kteří potřebují vhled do problematiky Strategic Management a její aplikace
Formát kurzu
kombinace:
- Usnadněné diskuse Prezentace snímků Případové studie a příklady
Na konci kurzu budou delegáti schopni:
- Definujte problémy, na kterých je založeno úspěšné strategické vedení a propojení se silným organizačním klimatem Popište řadu strategických obchodních modelů a jejich potenciální důsledky pro jejich vlastní podnikání Definujte kritické koncepty, na nichž je založeno budování vysoce výkonných týmů a řízení změn Definujte a použijte klíčová finanční měřítka strategického úspěchu
Understanding Your Brand and Your Business
21 hodinyPublikum
Tento kurz je určen pro všechny zaměstnance, kteří vyžadují širší pohled na svou část podnikání; jejich konkrétní role v něm; a jejich zapojení do zlepšování jejího přínosu pro organizaci jako celek
Formát kurzu
kombinace:
- Usnadněné diskuse Cvičení Prezentace snímků
Na konci workshopu budou účastníci schopni:
- Vysvětlete, co je „značka“ a jak ji mohou ovlivnit Porozumět procesu pro strategie změn a postavení vaší společnosti v nich Detailně relevantní principy, které jsou základem jakékoli změny v podnikání Uvědomte si důležitost vztahů se zákazníkem a zainteresovanými stranami pro úspěšné fungování jakéhokoli podnikání Definujte finanční aspekty podniku a části podniku delegátů Určete důležité aspekty vyjednávání, abyste zajistili nejlepší možný výsledek pro jejich část podniku