Návrh Školení

1. Technická a kvalitní excelence

  • Analytické uvažování a řešení problémů pro operační excelenci
  • Zajišťování kvality, dodržování předpisů a v souladu s profesionálními standardy
  • Podporování inovace a kontinuálního zlepšování technického poskytování služeb

2. Kritické uvažování a rozhodování

  • Rámce pro strukturované rozhodování v nejistotě
  • Závaží analytického uvažování s kreativním řešením problémů
  • Použití odhady a integritu v komplexních podnikatelských scénářích

3. Vynikající klientem orientované zkušenosti

  • Porozumění potřebám klienta a obchodním cílům
  • Vytváření a udržování důvěryhodných vztahů s klienty
  • Poskytování udržitelné hodnoty a zachovávání profesionální integrity

4. Strategická komunikace a vliv

  • Komunikace s dopadem a jasností
  • Správa očekávání stakeholderů napříč obchodními oblastmi
  • Vliv na výsledky prostřednictvím empatie a přesvědčování

5. Lidem orientované zkušenosti a vůdcovství

  • Rozvoj sebepoznání a emocionální inteligence
  • Posilování a motivace týmů prostřednictvím inkluzivity a spolupráce
  • Vůdcovství s přizpůsobivostí ve dynamických prostředích

6. Podporování týmové spolupráce a zapojení

  • Vytváření kultury důvěry, zpětné vazby a sdílené odpovědnosti
  • Zarovnání týmových cílů s organizačním vize
  • Uznávání a využívání individuálních sil pro kolektivní úspěch

7. Kontinuální růst a profesionální rozvoj

  • Vytváření zvyků pro celoživotní učení a vylepšování dovedností
  • Koaching a mentoring pro zlepšení výkonu
  • Překlad učení na měřitelné obchodní výsledky

8. Integrativní praxe a reflexe

  • Aplikace naučených konceptů na reálné pracovní výzvy
  • Spolupracovné cvičení pro posílení klíčových kompetencí
  • Vytváření osobních akčních plánů pro profesionální excelenci

Shrnutí a další kroky

  • Reflexe na klíčové poznatky a jejich aplikaci
  • Závazek ke kontinuálnímu vůdcovskému růstu
  • Směrnice a zdroje pro dlouhodobý rozvoj

Požadavky

  • Zkušenosti z klientem orientovaných nebo manažerských rolí
  • Opačení s organizačními standardy a praktikami kvality
  • Zájem o rozvoj vůdcovských a inovačních schopností

Cílová skupina

  • Manažéři a senior profesionálové
  • Ředitelé a vysocí představitelé zapojení do klientem orientovaných aktivit
  • Partneři, kteří chtějí posílit týmovou výkonnost a dopad na klienty
 7 Hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (5)

Nadcházející kurzy

Související kategorie