Návrh Školení
Úvod
- Pochopení historie a vývoje Lean Six Sigma Výhody a klíčové principy Lean Six Sigma přehled metodiky DMAIC
Definujte fázi
- Definování problému a stanovení cílů projektu Identifikace stakeholderů a jejich požadavků Rozsah projektu a výběr vhodných metrik
Fáze měření
- Pochopení procesního mapování a vývojových diagramů Techniky sběru dat a metody vzorkování Úvod do základních statistických pojmů
Fáze analýzy
- Analýza dat pomocí grafických a statistických nástrojů Identifikace hlavních příčin problémů procesu Techniky brainstormingu a analýzy hlavních příčin
Zlepšit fázi
- Vytváření a vyhodnocování potenciálních řešení Implementace a pilotování zlepšování procesů Lean principy optimalizace procesů
Kontrolní fáze
- Vytváření kontrolních plánů pro udržení zlepšení Monitorování a udržování výkonnosti procesu Techniky pro zajištění chyb a prevence chyb
Lean Principy a postupy
- Přehled Lean principů a jejich aplikací Mapování hodnotového toku a techniky snižování odpadu Kaizen události a neustálé zlepšování
Nástroje a techniky Six Sigma
- Pokročilé nástroje statistické analýzy Design of Experiments (DOE) pro optimalizaci procesů Statistical Process Control (SPC) pro monitorování procesů
Lean Six Sigma Project Management
- Výběr projektů a stanovení priorit Dynamika a role týmu v Lean Projektech Six Sigma Řízení změn a překonávání odporu
Lean Případové studie Six Sigma
- Reálné příklady úspěšných Lean Projekty Six Sigma Případové studie specifické pro dané odvětví
Lean Six Sigma Deployment and Culture
- Strategie pro implementaci Lean Six Sigma v organizaci Vytváření kultury Lean Six Sigma a trvalé zlepšování
Lean Certifikace Six Sigma
- Pochopení různých Lean úrovní certifikace Six Sigma Příležitosti pro další vzdělávání a profesní rozvoj
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Základní znalosti procesního řízení
Publikum
- Business profesionálové Provozní manažeři
Reference (4)
I liked the small group setting
Kristin Standen - Orica Canada
Kurz - Lean Distribution: Implementing Lean in Distribution, Logistics, and Supply Chain Operations
The simulation exercises (workshop) gave me a real feel of how it is to experience "leaning" up the process. It provides a "sticking effect" to the theories that were discussed.
Bethany Magpayo - InSolem SARL
Kurz - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
That after 3 days of training I have the entire overview on Agile how to use them in my case, how to calculate efficiency, approach negative employees and many more.
Joanna Meza - Zurich Insurance
Kurz - Managing Agile Projects with Lean and Kanban
I was benefit from that Armor management personnel is taking it seriously.