Návrh Školení

Křivky a povrchy

  • Nástroje a struktura
  • Bézier a NURBS
  • Transformace objektů
  • Tvarování a lomenice

Metaboly a vlasy

  • Nástroje a struktura
  • Přidávání a úprava metobjektů
  • Použití tužky
  • Modifikace částic

Animace a závěsování

  • Klíčové snímky a klíčová sada
  • Použití kostry pro závěsování
  • Aplikace mřížky
  • Ohraničení, akce a ovladače

Značky, klíčové snímky tvaru a pohybové cesty

Nezpětné modelování

  • Úvod do geometrických uzlů
  • Úvod do animačních uzlů

Renderování 3D scén

Renderovací motory v Blenderu pro animaci

  • Eevee, cycles a workbench
  • Použití kamer, světel a materiálů
  • Shading uzly a správa barev
  • Freestyle ne-realistické (NPR) renderování
  • Použití vrstev a průchodů
  • Renderování a náhled animací

Export souborů

  • Podporované formáty médií
  • Export souborů do Alembicu
  • Použití modulu Collada
  • Export souborů jako USD, SVG a PDF

Řešení potíží

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní zkušenosti s používáním počítače
  • Seznámení s 3D modelováním

Cílová skupina

  • Umělci
  • Vývojáři her
  • Úplní začátečníci
 14 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (3)

Nadcházející kurzy

Související kategorie