Návrh Školení
Křivky a povrchy
- Nástroje a struktura
- Bézier a NURBS
- Transformace objektů
- Tvarování a lomenice
Metaboly a vlasy
- Nástroje a struktura
- Přidávání a úprava metobjektů
- Použití tužky
- Modifikace částic
Animace a závěsování
- Klíčové snímky a klíčová sada
- Použití kostry pro závěsování
- Aplikace mřížky
- Ohraničení, akce a ovladače
Značky, klíčové snímky tvaru a pohybové cesty
Nezpětné modelování
- Úvod do geometrických uzlů
- Úvod do animačních uzlů
Renderování 3D scén
Renderovací motory v Blenderu pro animaci
- Eevee, cycles a workbench
- Použití kamer, světel a materiálů
- Shading uzly a správa barev
- Freestyle ne-realistické (NPR) renderování
- Použití vrstev a průchodů
- Renderování a náhled animací
Export souborů
- Podporované formáty médií
- Export souborů do Alembicu
- Použití modulu Collada
- Export souborů jako USD, SVG a PDF
Řešení potíží
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Základní zkušenosti s používáním počítače
- Seznámení s 3D modelováním
Cílová skupina
- Umělci
- Vývojáři her
- Úplní začátečníci
Reference (3)
Seznámení se s programem
Peter - Coleg Cambria
Kurz - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Přeloženo strojem
praktické příklady a řešení skutečných problémů (při vytváření reálných projektů, her atd.), tím myslím dobré praktiky a to, jak vypadá práce na reálném projektu
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurz - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Přeloženo strojem
Obzvláště se mi líbilo, že jsme zodpověděli všechny předem připravené otázky; také 90minutový výzva na vytvoření malé hry na konci byla skvělá zábava!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Kurz - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Přeloženo strojem