Návrh Školení
Křivky a plochy
- Nástroje a struktura
- Bézier a NURBS
- Transformace objektů
- Tvary a spline
Metaballs a vlasové částice
- Nástroje a struktura
- Přidávání a úprava meta objektů
- Pomocí mazací tužky
- Modifikační částice
Animation a lanoví
- Klíčové snímky a sady klíčování
- Použití armatury pro lanoví
- Aplikace mřížky
- Omezení, akce a ovladače
Značky, klávesy tvarů a cesty pohybu
Nedestruktivní modelování
- Úvod do geometrických uzlů
- Úvod do animačních uzlů
Vykreslování 3D scén
Vykreslovací moduly v Blender pro animaci
- Eevee, cykly a pracovní stůl
- Používání kamer, světelných objektů a materiálů
- Stínování uzlů a správa barev
- Freestyle nefotorealistické (NPR) vykreslování
- Použití vrstev a průchodů
- Vykreslování a náhled animací
Export souborů
- Podporované formáty médií
- Export souborů do Alembic
- Pomocí modulu Collada
- Export souborů jako USD, SVG a PDF
Odstraňování problémů
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Základní zkušenosti s používáním počítače
- Znalost 3D modelování
Publikum
- Umělci
- Vývojáři her
- Úplní začátečníci
Reference (3)
Learning about the software
Peter - Coleg Cambria
Kurz - Blender: 3D Modeling Fundamentals
praktické příklady a řešení reálných problémů (při tvorbě reálných projektů, her atd.), mám na mysli dobrou praxi a jak vypadá skutečná práce na projektu
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurz - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Machine Translated
I liked the fact the all the questions we prepared beforehand were answered; also the 90 minute challenge to create a little game at the end was a good fun!