Návrh Školení

Křivky a plochy

  • Nástroje a struktura
  • Bézier a NURBS
  • Transformace objektů
  • Tvary a spline

Metaballs a vlasové částice

  • Nástroje a struktura
  • Přidávání a úprava meta objektů
  • Pomocí mazací tužky
  • Modifikační částice

Animation a lanoví

  • Klíčové snímky a sady klíčování
  • Použití armatury pro lanoví
  • Aplikace mřížky
  • Omezení, akce a ovladače

Značky, klávesy tvarů a cesty pohybu

Nedestruktivní modelování

  • Úvod do geometrických uzlů
  • Úvod do animačních uzlů

Vykreslování 3D scén

Vykreslovací moduly v Blender pro animaci

  • Eevee, cykly a pracovní stůl
  • Používání kamer, světelných objektů a materiálů
  • Stínování uzlů a správa barev
  • Freestyle nefotorealistické (NPR) vykreslování
  • Použití vrstev a průchodů
  • Vykreslování a náhled animací

Export souborů

  • Podporované formáty médií
  • Export souborů do Alembic
  • Pomocí modulu Collada
  • Export souborů jako USD, SVG a PDF

Odstraňování problémů

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní zkušenosti s používáním počítače
  • Znalost 3D modelování

Publikum

  • Umělci
  • Vývojáři her
  • Úplní začátečníci
 14 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (3)

Upcoming Courses

Související kategorie