Návrh Školení
Křivky a plochy
- Nástroje a struktura
- Bézier a NURBS
- Transformace objektů
- Tvar a spláje
Metaballs a vlasové částice
- Nástroje a struktura
- Přidávání a úprava metaobjektů
- Použití tužky (grease pencil)
- Úprava částic
Animace a závěsy (rigging)
- Klíčové snímky a klíčové sady
- Použití kostry pro závěsy (rigging)
- Aplikace mříže (lattice)
- Omezující podmínky, akce a ovladače
Značky, tvarové klíče a pohybové cesty
Nedestruktivní modelování
- Úvod do geometrických uzlů (geometry nodes)
- Úvod do animačních uzlů (animation nodes)
Renderování 3D scén
Renderovací motory v Blenderu pro animaci
- Eevee, Cycles a Workbench
- Použití kamer, světel a materiálů
- Shading uzly a správa barev
- Nefotorealistické (NPR) renderování Freestylem
- Použití vrstev a průchodu (passes)
- Renderování a náhled animací
Export souborů
- Podporované formáty médií
- Export souborů do Alembicu
- Použití modulu Collada
- Export souborů jako USD, SVG a PDF
Řešení potíží
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Základní zkušenosti s používáním počítače
- Odborné znalosti 3D modelování
Cílová skupina
- Umělci
- Vývojáři her
- Úplní začátečníci
Reference (3)
Learning about the software
Peter - Coleg Cambria
Kurz - Blender: 3D Modeling Fundamentals
praktické příklady a řešení reálných problémů (při tvorbě reálných projektů, her atd.), mám na mysli dobrou praxi a jak vypadá skutečná práce na projektu
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurz - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Přeloženo strojem
I liked the fact the all the questions we prepared beforehand were answered; also the 90 minute challenge to create a little game at the end was a good fun!