Návrh Školení

Křivky a plochy

  • Nástroje a struktura
  • Bézier a NURBS
  • Transformace objektů
  • Tvar a spláje

Metaballs a vlasové částice

  • Nástroje a struktura
  • Přidávání a úprava metaobjektů
  • Použití tužky (grease pencil)
  • Úprava částic

Animace a závěsy (rigging)

  • Klíčové snímky a klíčové sady
  • Použití kostry pro závěsy (rigging)
  • Aplikace mříže (lattice)
  • Omezující podmínky, akce a ovladače

Značky, tvarové klíče a pohybové cesty

Nedestruktivní modelování

  • Úvod do geometrických uzlů (geometry nodes)
  • Úvod do animačních uzlů (animation nodes)

Renderování 3D scén

Renderovací motory v Blenderu pro animaci

  • Eevee, Cycles a Workbench
  • Použití kamer, světel a materiálů
  • Shading uzly a správa barev
  • Nefotorealistické (NPR) renderování Freestylem
  • Použití vrstev a průchodu (passes)
  • Renderování a náhled animací

Export souborů

  • Podporované formáty médií
  • Export souborů do Alembicu
  • Použití modulu Collada
  • Export souborů jako USD, SVG a PDF

Řešení potíží

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní zkušenosti s používáním počítače
  • Odborné znalosti 3D modelování

Cílová skupina

  • Umělci
  • Vývojáři her
  • Úplní začátečníci
 14 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (3)

Nadcházející kurzy

Související kategorie