Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
Úvod
Příprava prohlížeče na vykreslování WebGL obsahu
Přehled procesu vytváření grafiky
Vytvoření 2D statického objektu
Přidání barvy k objektu
Rotace objektu
Zdělání objektu třírozměrným
Schopenost porozumět bodům, vektorům a síťovinám (meshes)
Transformace objektu
Přidání směrového a ambientního osvětlení
Přidání průhlednosti, textury a odrazu
Zavedení dalších objektů
Simulace pohybu kamery
Programování vertex a pixel shaderů
Animace objektu
Použití myši k interakci s objektem
Souhrn a závěr
Požadavky
- Zkušenosti s programováním v JavaScriptu
- Oznámení se vektory a maticemi je užitečné, ale nezbytné není
- Znalost lineární algebry (násobení, sčítání matice/vectory)
- Znalost trigonometrie (příběhy o kosinu a sinu...)
21 hodiny