Návrh Školení

Úvod

Příprava prohlížeče na vykreslování WebGL obsahu

Přehled procesu vytváření grafiky

Vytvoření 2D statického objektu

Přidání barvy k objektu

Rotace objektu

Zdělání objektu třírozměrným

Schopenost porozumět bodům, vektorům a síťovinám (meshes)

Transformace objektu

Přidání směrového a ambientního osvětlení

Přidání průhlednosti, textury a odrazu

Zavedení dalších objektů

Simulace pohybu kamery

Programování vertex a pixel shaderů

Animace objektu

Použití myši k interakci s objektem

Souhrn a závěr

Požadavky

  • Zkušenosti s programováním v JavaScriptu
  • Oznámení se vektory a maticemi je užitečné, ale nezbytné není
  • Znalost lineární algebry (násobení, sčítání matice/vectory)
  • Znalost trigonometrie (příběhy o kosinu a sinu...)
 21 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Nadcházející kurzy

Související kategorie