Návrh Školení

Úvod do Unreal Engine 5 (UE5)

Instalace a nastavení UE5

Nastavení vývojového prostředí a projektu

Materiály a tržiště UE5

Základy osvětlení v UE5 a osvětlovací motor Lumen

Virtuální geometrie Nanite

Použití UE5 integrovaného s Quixel Bridge a Megascans

Vytváření virtuálního světa

Návrh vizuálů a grafiky

Renderování

Vytváření vizuálních efektů

Programování a vizuální skriptování Blueprint

Pohyb postav a animace

Animace Metahuman v UE5

Práce s áudiem a médiemi

Nastavení produkčního kanálu

Optimalizace a testování

Balení projektu

Publikování a sdílení projektů

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní znalosti vývoje her

Cílová skupina

  • Vývojáři her
  • Designéři her
  • Animátoři
 14 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Nadcházející kurzy

Související kategorie