Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
1. den
- nastavení pracovního prostoru VR pro vývoj
- vytvoření demonstračního prostoru VR
- konkrétní úvahy o různých náhlavních soupravách a o tom, jak dramaticky ovlivňují design zážitků
- dostupné charakteristiky regulátorů a jejich relativní vliv na návrh
- instalace softwaru pro vývoj VR
- VR ahoj světe: bílá kostka na podlaze
- úvahy o designu interakce
- úvod do pracovního postupu vývoje VR
den 2
- objevování pracovního prostoru Unity
- cvičení: vytváření zážitku výhradně z editoru
- Unity vytváření samostatných aplikací
- Programování chování v Unity
- cvičení: jednoduchá sluneční soustava (skriptování, geometrie)
den 3
- import 3D modelů v Unity
- základy vykreslování* (osvětlení, textury, shadery)
- * toto školení nepokrývá žádné pokročilé techniky vykreslování
- využití obchodu s aktivy Unity
- Unity událostně orientované programování
- Vstup ovladačů VR
- cvičení: uchopit planety (interakce uživatele ve VR)
Den 4
- Pohyb ve VR: technické a designové aspekty (teleport, překlad, pomlčka)
- cvičení: přidejte funkci teleportu
- cvičení: přepínání mezi modely
- cvičení: pusťte body zájmu
- cvičení: přepínání bodů zájmu
Den 5 (volitelné)
- cvičení: katalog nábytku
- cvičení: umístěte nábytek
- cvičení: změna vnitřního osvětlení
- cvičení: změna denní doby
Den 6 (volitelné)
- Návrh a prototypování pro více uživatelů
Požadavky
- Požadovaný:
- vybavení pro VR a pracovní stanice připravené pro VR (Windows) plus podlahová plocha pro každou náhlavní soupravu pro pohodlné testování aplikací
28 hodiny
Reference (1)
praktické příklady a řešení reálných problémů (při tvorbě reálných projektů, her atd.), mám na mysli dobrou praxi a jak vypadá skutečná práce na projektu
Michał Orliński - relayr sp. z o.o.
Kurz - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Machine Translated