Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
1. den
- nastavení pracovního prostoru VR pro vývoj
- vytvoření demonstračního prostoru VR
- konkrétní úvahy o různých náhlavních soupravách a o tom, jak dramaticky ovlivňují design zážitků
- dostupné charakteristiky regulátorů a jejich relativní vliv na návrh
- instalace softwaru pro vývoj VR
- VR ahoj světe: bílá kostka na podlaze
- úvahy o designu interakce
- úvod do pracovního postupu vývoje VR
den 2
- objevování pracovního prostoru Unity
- cvičení: vytváření zážitku výhradně z editoru
- Unity vytváření samostatných aplikací
- Programování chování v Unity
- cvičení: jednoduchá sluneční soustava (skriptování, geometrie)
den 3
- import 3D modelů v Unity
- základy vykreslování* (osvětlení, textury, shadery)
- * toto školení nepokrývá žádné pokročilé techniky vykreslování
- využití obchodu s aktivy Unity
- Unity událostně orientované programování
- Vstup ovladačů VR
- cvičení: uchopit planety (interakce uživatele ve VR)
Den 4
- Pohyb ve VR: technické a designové aspekty (teleport, překlad, pomlčka)
- cvičení: přidejte funkci teleportu
- cvičení: přepínání mezi modely
- cvičení: pusťte body zájmu
- cvičení: přepínání bodů zájmu
Den 5 (volitelné)
- cvičení: katalog nábytku
- cvičení: umístěte nábytek
- cvičení: změna vnitřního osvětlení
- cvičení: změna denní doby
Den 6 (volitelné)
- Návrh a prototypování pro více uživatelů
Požadavky
- Požadovaný:
- vybavení pro VR a pracovní stanice připravené pro VR (Windows) plus podlahová plocha pro každou náhlavní soupravu pro pohodlné testování aplikací
28 hodiny
Reference (1)
praktické příklady a řešení reálných problémů (při tvorbě reálných projektů, her atd.), mám na mysli dobrou praxi a jak vypadá skutečná práce na projektu
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurz - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Přeloženo strojem