Návrh Školení

1. den

  • nastavení pracovního prostoru VR pro vývoj
  • vytvoření demonstračního prostoru VR
  • konkrétní úvahy o různých náhlavních soupravách a o tom, jak dramaticky ovlivňují design zážitků
  • dostupné charakteristiky regulátorů a jejich relativní vliv na návrh
  • instalace softwaru pro vývoj VR
  • VR ahoj světe: bílá kostka na podlaze
  • úvahy o designu interakce
  • úvod do pracovního postupu vývoje VR

den 2

  • objevování pracovního prostoru Unity
  • cvičení: vytváření zážitku výhradně z editoru
  • Unity vytváření samostatných aplikací
  • Programování chování v Unity
  • cvičení: jednoduchá sluneční soustava (skriptování, geometrie)

den 3

  • import 3D modelů v Unity
  • základy vykreslování* (osvětlení, textury, shadery)
    • * toto školení nepokrývá žádné pokročilé techniky vykreslování
  • využití obchodu s aktivy Unity
  • Unity událostně orientované programování
  • Vstup ovladačů VR
  • cvičení: uchopit planety (interakce uživatele ve VR)

Den 4

  • Pohyb ve VR: technické a designové aspekty (teleport, překlad, pomlčka)
  • cvičení: přidejte funkci teleportu
  • cvičení: přepínání mezi modely
  • cvičení: pusťte body zájmu
  • cvičení: přepínání bodů zájmu

Den 5 (volitelné)

  • cvičení: katalog nábytku
  • cvičení: umístěte nábytek
  • cvičení: změna vnitřního osvětlení
  • cvičení: změna denní doby

Den 6 (volitelné)

  • Návrh a prototypování pro více uživatelů

Požadavky

  • Požadovaný:
    • vybavení pro VR a pracovní stanice připravené pro VR (Windows) plus podlahová plocha pro každou náhlavní soupravu pro pohodlné testování aplikací
 28 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (1)

Upcoming Courses

Související kategorie