Návrh Školení
Úvod
Nastavení vývojového prostředí
Základy C# pro herní vývoj
Základy Javascriptu pro herní vývoj
Práce s rozhraním
Manipulace s objekty
Import a export aktiv
Nastavení scény
Použití fyziky na objekty v hře
Kombinování aktiv pro vytváření komplexních objektů
Vyplňování scény
Implementace chování
Vývoj skriptů Boo, Javascript a C#
Culling (odstranění neviditelných objektů)
Přidávání animací
Správa osvětlení
Vykreslování a sestavování hry
Optimalizace vaší hry
Zabalení vaší hry pro distribuci
Závěr a shrnutí
Požadavky
- Potřeba se naučit herní vývoj.
- Prospěšné, ale nezbytné zkušenosti s programováním.
Cílová skupina
- Počáteční hraři
Reference (5)
I really like the exercises
Ioan Adrian Gui - Bachner - Continental Automotive (avlad)
Kurz - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Přeloženo strojem
Projeli jsme funkční hru až do konce jednání.
Alexandru Sarbu - Continental Automotive (avlad)
Kurz - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Přeloženo strojem
Opravdu se snažil poskytnout přesně ty téma, které potřebujeme, a výzkoumal také věci, které obvykle nepoužíval.
Michael Kusternig - Greentube IES GmbH
Kurz - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Přeloženo strojem
Opravdu vědomý a přátelský člověk Odpovídání na otázky Líbil se mi obsah a bezplatná cvičení na konci
Bianca Zankl - Greentube IES GmbH
Kurz - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Přeloženo strojem
Obzvláště se mi líbilo, že jsme zodpověděli všechny předem připravené otázky; také 90minutový výzva na vytvoření malé hry na konci byla skvělá zábava!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Kurz - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Přeloženo strojem