Návrh Školení

Úvod

  • Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
  • Přehled Blender funkcí a výhod

Začínáme

  • Instalace Blender
  • Základní koncepty modelování
  • Navigace v uživatelském rozhraní

Základy úprav

  • Typy editorů
  • Přepínání mezi editačním a objektovým režimem
  • Vrcholy, hrany a plochy
  • Úpravy dat sítě a objektů

Modelovací sítě

  • Modelovací režimy
  • Strukturování sítí
  • Přidávání primitiv
  • Výběr a úprava sítí
  • Objektová data, skupiny vertexů a uživatelská data
  • UV mapy a rozbalování
  • Síťová analýza a retopologie

Sochařství a malování

  • Povolení maskování výběru
  • Pomocí nástroje štětec
  • Tvarování modelů v režimu vyřezávání
  • Adaptivní sochařské metody
  • Úprava UV textur a obrázků

Vykreslování 3D scén

  • Vykreslovací stroje v Blender
  • Eevee, cykly a pracovní stůl
  • Používání kamer, světelných objektů a materiálů
  • Stínování uzlů a správa barev
  • Freestyle nefotorealistické (NPR) vykreslování
  • Použití vrstev a průchodů
  • Vykreslování a náhled animací

Export souborů

  • Podporované formáty médií
  • Export souborů do Alembic
  • Pomocí modulu Collada
  • Export souborů jako USD, SVG a PDF

Odstraňování problémů

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní zkušenosti s používáním počítače
  • Znalost 3D modelování

Publikum

  • Umělci
  • Vývojáři her
  • Úplní začátečníci
 21 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (3)

Upcoming Courses

Související kategorie