Návrh Školení

Úvod

  • Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
  • Přehled funkcí a výhod Blenderu

Začínáme

  • Instalace Blenderu
  • Základní koncepty modelování
  • Navigace v uživatelském rozhraní

Základy úprav

  • Typy editorů
  • Přepínání mezi režimem úprav a objektovým režimem
  • Vrcholy, hrany a stěny
  • Úpravy mřížkových dat a objektů

Modelování mřížek

  • Režimy modelování
  • Struktura mřížek
  • Přidávání primitivů
  • Vybrávání a úpravy mřížek
  • Data objektu, skupiny vrcholů a vlastní data
  • UV mapování a unwrapping
  • Analýza mřížek a retopológie

Sochování a barvení

  • Povolení maskování výběru
  • Použití nástroje kreslení
  • Tvarování modelů v režimu sochování
  • Adaptivní metody sochování
  • Úpravy UV textur a obrázků

Renderování 3D scén

  • Renderovací motory v Blenderu
  • Eevee, Cycles a Workbench
  • Použití kamer, světel a materiálů
  • Shading uzly a správa barev
  • Freestyle ne-fotorealistické (NPR) renderování
  • Použití vrstev a průchodů
  • Renderování a náhled animací

Export souborů

  • Podporované formáty médií
  • Export souborů do Alembicu
  • Použití modulu Collada
  • Export souborů jako USD, SVG a PDF

Řešení problémů

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní zkušenosti s používáním počítače
  • Osnovitým známkám 3D modelování

Účastníci

  • Umělci
  • Vývojáři her
  • Úplní začátečníci
 21 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (3)

Nadcházející kurzy

Související kategorie