Návrh Školení

Úvod

  • Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
  • Přehled funkcí a výhod Blenderu

Začínáme

  • Instalace Blenderu
  • Základní modelovací koncepty
  • Navigace v uživatelském rozhraní

Základy úprav

  • Typy editoreů
  • Přepínání mezi režimem úprav a objektovým režimem
  • Vrcholy, hrany a stěny
  • Úprava síťových dat a objektů

Modelování sítí

  • Režimy modelování
  • Strukturování sítí
  • Přidávání primitivů
  • Výběr a úprava sítí
  • Data objektu, skupiny vrcholů a vlastní data
  • UV mapy a odvíjení
  • Analýza sítí a retopologie

Sochaření a malování

  • Povolení maskování výběru
  • Použití nástroje štětce
  • Tvarování modelů ve režimu sochaření
  • Adaptivní metody sochaření
  • Úprava UV textur a obrázků

Vykreslování 3D scén

  • Vyčerpy vykreslovacích motorů v Blenderu
  • Eevee, Cycles a Workbench
  • Použití kamer, světel a materiálů
  • Vrstvy stínovacích uzlů a správa barev
  • Freestyle ne-fotorealistické (NPR) vykreslování
  • Použití vrstev a průchodů
  • Vyčerpy animací a náhledy

Export souborů

  • Podporované formáty médií
  • Export souborů do Alembicu
  • Použití modulu Collada
  • Export souborů jako USD, SVG a PDF

Řešení problémů

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní zkušenosti s používáním počítače
  • Opačenost v 3D modelování

Cílová skupina

  • Umělci
  • Vývojáři her
  • Úplní začátečníci
 21 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (3)

Nadcházející kurzy

Související kategorie