Návrh Školení

Úvod

Nastavení vývojového prostředí

Základy hry C++ pro hry

Přizpůsobení uživatelského rozhraní Unreal

Vytvoření vašeho prvního projektu

Vytváření krajin

Blokování úrovní

Sestavení scény

Nanášení materiálů a vytváření speciálních efektů

Export a import aktiv pro použití v návrhu

Přidání efektů následného zpracování

Vytvoření jedinečného vzhledu

Unreal Visual Scripting Language a Blueprint Editor

Vytváření kinematografie

Optimalizace výkonu

Balení vaší hry pro distribuci

Shrnutí a závěr

Požadavky

  • Touha naučit se vývoj her.
  • Programming praxe není vyžadována.

Publikum

  • Začínající vývojáři her
  21 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Reference (2)

Související kurzy

Using C++ in Embedded Systems - Applying C++11/C++14

  21 hodiny

Související kategorie