Návrh Školení
Úvod
Nastavení vývojového prostředí
Základy hry C++ pro hry
Přizpůsobení uživatelského rozhraní Unreal
Vytvoření vašeho prvního projektu
Vytváření krajin
Blokování úrovní
Sestavení scény
Nanášení materiálů a vytváření speciálních efektů
Export a import aktiv pro použití v návrhu
Přidání efektů následného zpracování
Vytvoření jedinečného vzhledu
Visual Scripting Language a Blueprint Editor od Unrealu
Vytváření kinematografie
Optimalizace výkonu
Balení vaší hry pro distribuci
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Touha naučit se vývoj her.
- Programming praxe není vyžadována.
Publikum
- Začínající vývojáři her
Reference (5)
Obecné informace o kurzu
Paulo Gouveia - EID
Kurz - C/C++ Secure Coding
Přeloženo strojem
Obrovskou radost mi přinášelo ponoření se do jazyka C++ po dobu 5 dní – bez přerušování běžnou prací – v řadě... Osobně nejsem tak zkušený s C++ jako moji kolegové, rozhodl jsem se proto účastnit tohoto kurzu a hluboce se do tématu ponořit. Toto ponoření mě obrovsky povzbudilo k dalšímu učení... což bylo přesně to, co jsem chtěl dosáhnout. Velmi si cenil jsem odborných znalostí instruktora – stejně jako mých kolegů. Skutečnost, že témata byla velmi rychle probraná a nebyla detailně vysvětlena, odpovídala mému představivání pokročilého kurzu. Někdy to bylo příliš rychlé na to, abych tomu mohl sledovat (ale to je známá a přijatelná nevýhoda mé účasti na tomto kurzu :-)) ... ale z druhé strany mi poskytla docela kompletní přehled o nuancích jazyka. Děkuji mnohokrát za prezentaci tohoto kurzu tímto způsobem! Velmi si to cením!!!
Jan Grauwen - Septentrio N.V.
Kurz - Advanced C++ Software Design
Přeloženo strojem
Interaktivita, čas pro samostatné programování. Učím se lépe, když mám možnost zjistit odpověď sám a nejen být informován o ní. Bylo také velmi dobré, že byla školení dobře naplánovaná, udržovaly jsme si pauzy na kávu a školení mi neztratilo pozornost. Školitel měl velmi hluboké znalosti v C++, cítili jsme se volně, abychom se ptali na cokoli.
Barna Szecsi - GIS Europe SE
Kurz - C++ for Embedded Systems
Přeloženo strojem
Podrobnosti o tom, jak se kompilátor chová v závislosti na použití syntaxe. Sekce "Kvíz" jsou velmi stimulující.
Andrea Pomatto
Kurz - Using C++ in Embedded Systems - Applying C++11/C++14
Přeloženo strojem
Dobré příklady, soustřeďte se na nejúživalejší materiál
Piotr Sowinski - Intel Technology Poland
Kurz - Object Oriented Programming with C++
Přeloženo strojem