Návrh Školení
Úvod do Unreal motoru
- Přehled Unreal Vlastnosti a schopnosti motoru
- Pochopení pracovního postupu vykreslování v reálném čase
- Klíčové rozdíly mezi pracovními postupy 3ds Max a Unreal Engine
Import aktiv z 3ds Max
- Export 3D modelů, animací a datových zdrojů z 3ds Max
- Import aktiv do Unreal Engine
- Optimalizace nastavení a konfigurací aktiv pro Unreal Engine
Materiály a textury v motoru Unreal
- Úvod do editoru materiálů Unreal Engine
- Vytváření a přizpůsobení materiálů a textur
- Použití shaderů a speciálních efektů pro realistické vykreslení
Osvětlení a vykreslení v Unreal Engine
- Nastavení dynamického osvětlení a globálního osvětlení
- Úprava nastavení osvětlení pro různé scénáře
- Optimalizace nastavení vykreslování pro výkon v reálném čase
Návrh vizuálního skriptování
- Přehled vizuálního skriptování Blueprint v Unreal Engine
- Vytváření interaktivních chování a herních mechanismů
- Implementace uživatelských interakcí a ovládacích prvků
Optimalizační techniky
- Optimalizace prostředků pro výkon v reálném čase
- Streamování úrovní a techniky LOD pro efektivní správu scén
- Profilování výkonu a optimalizační strategie
Projekty a případové studie ze skutečného světa
- Zkoumání skutečných projektů a příkladů
- Analýza osvědčených postupů a optimalizačních technik používaných v profesionálních projektech
- Praktická cvičení a projekty na posílení učení
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Znalost Autodesk 3ds Max pro 3D modelování, animace a vykreslování
- Základní porozumění konceptům vykreslování v reálném čase
- Znalost běžných formátů souborů pro 3D aktiva (např. FBX, OBJ)
Publikum
- 3D umělci
- Vývojáři her
- Architektonické vizualizéry
- Tvůrci obsahu VR/AR
Reference (2)
Vše probíhalo v dokonale přizpůsobeném tempu, srozumitelným a přístupným způsobem, umožňujícím efektivní učení a rozšiřování kompetencí. Školitel je kvalifikovaná osoba, která dokáže vysvětlit mnoho problémů s cílem zlepšit projekty dokončené během kurzu. Na jednoduchých příkladech ukazuje a analyzuje důležité aspekty, které jsou potřeba k vytvoření pokročilejších modelů. Školení považuji za velmi úspěšné.
Klaudia - CB POLAND sp. z o.o.
Kurz - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Machine Translated
Cvičení se mi moc líbí
Ioan Adrian Gui - Bachner - Continental Automotive (avlad)
Kurz - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Machine Translated