Návrh Školení

Úvod do Unreal motoru

  • Přehled Unreal Vlastnosti a schopnosti motoru
  • Pochopení pracovního postupu vykreslování v reálném čase
  • Klíčové rozdíly mezi pracovními postupy 3ds Max a Unreal Engine

Import aktiv z 3ds Max

  • Export 3D modelů, animací a datových zdrojů z 3ds Max
  • Import aktiv do Unreal Engine
  • Optimalizace nastavení a konfigurací aktiv pro Unreal Engine

Materiály a textury v motoru Unreal

  • Úvod do editoru materiálů Unreal Engine
  • Vytváření a přizpůsobení materiálů a textur
  • Použití shaderů a speciálních efektů pro realistické vykreslení

Osvětlení a vykreslení v Unreal Engine

  • Nastavení dynamického osvětlení a globálního osvětlení
  • Úprava nastavení osvětlení pro různé scénáře
  • Optimalizace nastavení vykreslování pro výkon v reálném čase

Návrh vizuálního skriptování

  • Přehled vizuálního skriptování Blueprint v Unreal Engine
  • Vytváření interaktivních chování a herních mechanismů
  • Implementace uživatelských interakcí a ovládacích prvků

Optimalizační techniky

  • Optimalizace prostředků pro výkon v reálném čase
  • Streamování úrovní a techniky LOD pro efektivní správu scén
  • Profilování výkonu a optimalizační strategie

Projekty a případové studie ze skutečného světa

  • Zkoumání skutečných projektů a příkladů
  • Analýza osvědčených postupů a optimalizačních technik používaných v profesionálních projektech
  • Praktická cvičení a projekty na posílení učení

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Znalost Autodesk 3ds Max pro 3D modelování, animace a vykreslování
  • Základní porozumění konceptům vykreslování v reálném čase
  • Znalost běžných formátů souborů pro 3D aktiva (např. FBX, OBJ)

Publikum

  • 3D umělci
  • Vývojáři her
  • Architektonické vizualizéry
  • Tvůrci obsahu VR/AR
 21 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (2)

Související kurzy

Související kategorie