Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
Úvod do Unreal Engineu
- Přehled funkcí a schopností Unreal Engineu
- Pochopení pracovního postupu v reálném čase
- Klíčové rozdíly mezi pracovními postupy 3ds Max a Unreal Engineu
Import aktiv z 3ds Maxu
- Export 3D modelů, animací a aktiv z 3ds Maxu
- Import aktiv do Unreal Engineu
- Optimalizace nastavení a konfigurace aktiv pro Unreal Engine
Materiály a textury v Unreal Engineu
- Úvod do editoru materiálů Unreal Engineu
- Vytváření a přizpůsobování materiálů a textur
- Použití shaderů a speciálních efektů pro realistické vykreslování
Osazení světla a vykreslování v Unreal Engineu
- Nastavení dynamického osvětlení a globálního osvětlení (global illumination)
- Úprava nastavení světla pro různé scénáře
- Optimalizace nastavení vykreslování pro výkon v reálném čase
Blueprint vizuální skriptování
- Přehled Blueprint vizuálního skriptování v Unreal Engineu
- Vytváření interaktivních chování a hranic hratelnosti (gameplay mechanics)
- Implementace uživatelských interakcí a ovládání
Optimalizační techniky
- Optimalizace aktiv pro výkon v reálném čase
- Přenos úrovní (level streaming) a techniky LOD (Level of Detail) pro efektivní správu scén
- Profilace výkonu a optimalizační strategie
Projektové příklady a případové studie z reálného života
- Prozkoumání projektů a příkladů z reálného života
- Analýza nejlepších praktik a optimalizačních technik používaných v profesionálních projektech
- Praktické cvičení a projekty pro posílení znalostí a dovedností
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Ovládání Autodesk 3ds Max pro modelování, animaci a vykreslování v 3D.
- Základní znalost konceptů reálného časového vykreslování.
- Odbornost v běžných formátech souborů pro 3D assets (např., FBX, OBJ).
Cílová skupina
- 3D umělci
- Vývojáři her
- Architektoničtí vizualizéři
- Vytvůrci obsahu pro VR/AR (Virtuální a rozšířená realita)
21 hodiny