Návrh Školení

Úvod do Unreal Engineu

  • Přehled funkcí a schopností Unreal Engineu
  • Pochopení pracovního postupu v reálném čase
  • Klíčové rozdíly mezi pracovními postupy 3ds Max a Unreal Engineu

Import aktiv z 3ds Maxu

  • Export 3D modelů, animací a aktiv z 3ds Maxu
  • Import aktiv do Unreal Engineu
  • Optimalizace nastavení a konfigurace aktiv pro Unreal Engine

Materiály a textury v Unreal Engineu

  • Úvod do editoru materiálů Unreal Engineu
  • Vytváření a přizpůsobování materiálů a textur
  • Použití shaderů a speciálních efektů pro realistické vykreslování

Osazení světla a vykreslování v Unreal Engineu

  • Nastavení dynamického osvětlení a globálního osvětlení (global illumination)
  • Úprava nastavení světla pro různé scénáře
  • Optimalizace nastavení vykreslování pro výkon v reálném čase

Blueprint vizuální skriptování

  • Přehled Blueprint vizuálního skriptování v Unreal Engineu
  • Vytváření interaktivních chování a hranic hratelnosti (gameplay mechanics)
  • Implementace uživatelských interakcí a ovládání

Optimalizační techniky

  • Optimalizace aktiv pro výkon v reálném čase
  • Přenos úrovní (level streaming) a techniky LOD (Level of Detail) pro efektivní správu scén
  • Profilace výkonu a optimalizační strategie

Projektové příklady a případové studie z reálného života

  • Prozkoumání projektů a příkladů z reálného života
  • Analýza nejlepších praktik a optimalizačních technik používaných v profesionálních projektech
  • Praktické cvičení a projekty pro posílení znalostí a dovedností

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Ovládání Autodesk 3ds Max pro modelování, animaci a vykreslování v 3D.
  • Základní znalost konceptů reálného časového vykreslování.
  • Odbornost v běžných formátech souborů pro 3D assets (např., FBX, OBJ).

Cílová skupina

  • 3D umělci
  • Vývojáři her
  • Architektoničtí vizualizéři
  • Vytvůrci obsahu pro VR/AR (Virtuální a rozšířená realita)
 21 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Nadcházející kurzy

Související kategorie