Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Úvod do Unreal motoru
- Přehled Unreal Vlastnosti a schopnosti motoru
- Pochopení pracovního postupu vykreslování v reálném čase
- Klíčové rozdíly mezi pracovními postupy 3ds Max a Unreal Engine
Import aktiv z 3ds Max
- Export 3D modelů, animací a datových zdrojů z 3ds Max
- Import aktiv do Unreal Engine
- Optimalizace nastavení a konfigurací aktiv pro Unreal Engine
Materiály a textury v motoru Unreal
- Úvod do editoru materiálů Unreal Engine
- Vytváření a přizpůsobení materiálů a textur
- Použití shaderů a speciálních efektů pro realistické vykreslení
Osvětlení a vykreslení v Unreal Engine
- Nastavení dynamického osvětlení a globálního osvětlení
- Úprava nastavení osvětlení pro různé scénáře
- Optimalizace nastavení vykreslování pro výkon v reálném čase
Návrh vizuálního skriptování
- Přehled vizuálního skriptování Blueprint v Unreal Engine
- Vytváření interaktivních chování a herních mechanismů
- Implementace uživatelských interakcí a ovládacích prvků
Optimalizační techniky
- Optimalizace prostředků pro výkon v reálném čase
- Streamování úrovní a techniky LOD pro efektivní správu scén
- Profilování výkonu a optimalizační strategie
Projekty a případové studie ze skutečného světa
- Zkoumání skutečných projektů a příkladů
- Analýza osvědčených postupů a optimalizačních technik používaných v profesionálních projektech
- Praktická cvičení a projekty na posílení učení
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Znalost Autodesk 3ds Max pro 3D modelování, animace a vykreslování
- Základní porozumění konceptům vykreslování v reálném čase
- Znalost běžných formátů souborů pro 3D aktiva (např. FBX, OBJ)
Publikum
- 3D umělci
- Vývojáři her
- Architektonické vizualizéry
- Tvůrci obsahu VR/AR
21 hodiny