Návrh Školení

Pochopení „značky“

    Co je to „značka“? Jaká je značka vaší společnosti? Co mohu udělat, abych ovlivnil sílu značky své společnosti?

Strategie základních změn

    Potřeba, aby manažeři společnosti neustále vyhodnocovali aktuální stav své části organizace – zejména ve srovnání s jejími kolegy a konkurenty – a zaváděli proaktivní (spíše než reaktivní) změny Model „STARS“ strategií změn a Plánování

Změna Management

    Jak / proč předchozí změna proběhla dobře? Jak / proč předchozí změna neproběhla dobře? Poučení z předchozích změn (ve vaší společnosti i jinde) 9 principů změny – a jejich uvedení do praxe Lewinův model implementace změn Kaleidoskop změn

Psychologické účinky změny

    Jak se teď cítím? Jak teď kácí moji kolegové? Jak se budu já / oni cítit, když se proces změny odvíjí?

Vztahy se zákazníky / zainteresovanými stranami

    Co je to zákazník? Co je zainteresovaná strana? Jak mohu z každé interakce se zákazníkem / zainteresovanou stranou vytěžit maximum? Služba: Ziskový řetězec

Finanční aspekty Business

    Finanční výkazy: Rozvahy Výkazy zisků a ztrát Finanční prognózy: Rozpočty Předpovědi peněžních toků Business Případy

Stanovení cílů

    Vize / Prohlášení o poslání Nastavení cíle tak, aby bylo splněno, aby bylo dosaženo plnění prohlášení o poslání Management a překročilo se dohodnuté cíle

Vyjednávání pro nejlepší výsledky

    Communication ve vyjednávání Význam efektivních prezentací Různé strategie vyjednávání Porovnání strategií Budování vztahu Třífázový proces vyjednávání
  21 hodiny

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

Price per participant

Reference (2)

Související kurzy

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

  35 hodiny

Související kategorie