Návrh Školení

1. Úvod do Google Ads - charakteristika, struktura účtu, typy kampaní 2. Google Search Network (GSN) - Základní kampaně a její struktura (kampaň/reklamní sestava/reklama+klíčové slovo). - Výzkum klíčových slov. - Konfigurace příkladu kampaně GSN. - Diskuse o skóre kvality. - Dynamické kampaně ve vyhledávačích. - Dobré optimalizační postupy. 3. Reklamní síť Google (GDN) – Konfigurace ukázkové kampaně v reklamní síti Google. - Diskuse o omezení a vyloučení obsahu. - Behaviorální (včetně remarketingu) a kontextové cílení v GDN - podrobný popis / charakteristika. - Vytváření responzivních reklam. - Dobré optimalizační postupy. 4. YouTube Ads (YT) - Typy videokampaní - podrobný popis a charakteristika. - Nastavení videokampaně. – Podobnosti a rozdíly oproti GDN. 5. Nákupy Google – Diskuse o struktuře nákupních kampaní a nástroji Google Merchant Center. - Konfigurace kampaně v Nákupech Google. - Pokyny pro optimalizaci. 6. Analýza výsledků kampaní Google Ads – na co se dále zaměřit? 7. Otázky a odpovědi - Konzultace s trenérem

Požadavky

Základní znalost internetového marketingu.

 7 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (2)

Související kurzy

Související kategorie