Návrh Školení
Zakládání základů
- Definování značky, marketingu značek, identity značky, povědomí o značce a povědomí o image značky
- Vztah mezi silou značky a finančním výkonem firmy
Síla online auditu značky
- Co je digitálním otiskem značky a proč je důležitý pro zdraví firmy v současnosti?
- Jak celkový dojem z mnoha kontaktových bodů nakonec tvoří image a povědomí o značce
- Kdy provést online audit značky
- Důležitost pravidelného provedení Online Brand Auditu
- Rámec Online Brand Auditu a co bude následovat
Přehled firmy a přizpůsobení
- Nastavení úrovně a identifikace současných priorit, cílů firmy a jakýchkoli mikro/macroelementů ovlivňujících firmu v celku
- Vymezení cílů auditu značky, aby rámec měl jasné směřování
Posouzení online aktiv
- Posouzení vlastních online kanálů značky na silné a slabé stránky, abyste viděli, jak se řízená online přítomnost firmy projevuje zákazníkům
- Jak mohou vlastní komunikace značky buď škodit nebo pomoci image značky?
- Univerzální kontrolní seznam, na který by měly firmy dbát při posuzování online aktiv
Audit online povědomí
- Audit SEO: Velkou část povědomí o značce tvoří, jak ji vyhledávače hodnotí
- Jak lze SEO posoudit a optimalizovat v současné době?
- Jak umělá inteligence změnila SEO
- Staré a nové pokyny pro SEO
- Online odkazy: Kvantitativní a kvalitativní data, která odhalují skutečné povědomí a image značky
- Odhalení toho, jak cílové skupiny a anonymní uživatelé mluví o vaší značce online prostřednictvím poslouchání sociálních médií
- Webové analýzy: Analýza metrik, které udržují online firmu při životě
- Diagnostika a identifikace toho, co zmate zákazníky oproti tomu, co zvyšuje angažovanost, prostřednictvím analýzy klíčových metrik webové stránky: návštěvnosti, únikové sazby, počtu prohlášení a konverzních sazek
Konkurenční analýza
- Definování odvětví
- Trendy, projekce a hlavní hráči v odvětví
- Seznam konkurentů
- Perceptivní mapa: vizuální mapování toho, kde stojí značka v konkurenčním prostředí v kontextu povědomí o ní
- Odhalení sil a slabin pozice značky ve srovnání s konkurencí
Strategie a taktiky značky
- Určení požadované pozice značky
- Vytvoření cílů marketingu značky
- Návrh konkluzivní strategie značky přímo informované výsledky auditu
- Vytvoření integrovaného plánu pro komunikaci marketingu k dosažení výsledků
- Vytvoření klíčových ukazatelů výkonu a systému sledování pro posuzování pokroku a úspěšnosti
Kdy použít umělou inteligenci při online auditu značky
- 3 oblasti, ve kterých profesionálové mohou využít umělé inteligence v procesu auditu pro efektivnost
- 3 oblasti, kde je třeba vyhnout se použití umělé inteligence při provádění online auditu značky
Požadavky
- Základní znalost marketingových principů a termínů
Tento kurz je relevantní pro týmy nebo profesionály:
- Kteří přemýšlejí o rebrandingu
- Kteří chtějí zrepositionovat nebo posílit existující pozici své značky
- Kteří se rozšiřují do nových trhů nebo vertikál
- Kteří chtějí dosáhnout nových cílových skupin a zákaznických segmentů
- Kteří chtějí vytvářet strategie pro správu značek, které lépe odpovídají širším cílům firmy
- Kteří chtějí vybudovat konkurenceschopnější značku
- Kteří zažívají pokles výkonu značky a marketingu
- Kteří zažívají poškození povědomí o názvu značky/image nebo chtějí upravit image značky
- Kteří chtějí diagnostikovat problémy ve správě značek
- Kteří potřebují aktualizovat marketingové materiály
- Kteří se vypořádávají s nekonzistentními prvkami značky, jako jsou: komunikace, jazyk, vizuála, design, pocit atd.
Cílová skupina
- Manažeři marketingu
- Strategové marketingu
- Strategové značek
- Marketingoví rozhodovatelé
- Profesionálové marketingu ve všech kapacitách
- Týmy designu a kreativity (sekundární cílová skupina)
Reference (3)
Irma was attuned to us as learners and our business needs. It was clear that she was actively listening to us from the informed feedback she then provided.
Siobhan - Raintree
Kurz - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
She was able to answer everyones questions easily...Clearly indication of her expertise.
Yunus - Vodacom
Kurz - Digital Marketing
I liked the alistair's knowledge and presentation style.