Návrh Školení

Zakládání základů

  • Definování značky, marketingu značek, identity značky, povědomí o značce a povědomí o image značky
  • Vztah mezi silou značky a finančním výkonem firmy

Síla online auditu značky

  • Co je digitálním otiskem značky a proč je důležitý pro zdraví firmy v současnosti?
  • Jak celkový dojem z mnoha kontaktových bodů nakonec tvoří image a povědomí o značce
  • Kdy provést online audit značky
  • Důležitost pravidelného provedení Online Brand Auditu
  • Rámec Online Brand Auditu a co bude následovat

Přehled firmy a přizpůsobení

  • Nastavení úrovně a identifikace současných priorit, cílů firmy a jakýchkoli mikro/macroelementů ovlivňujících firmu v celku
  • Vymezení cílů auditu značky, aby rámec měl jasné směřování

Posouzení online aktiv

  • Posouzení vlastních online kanálů značky na silné a slabé stránky, abyste viděli, jak se řízená online přítomnost firmy projevuje zákazníkům
  • Jak mohou vlastní komunikace značky buď škodit nebo pomoci image značky?
  • Univerzální kontrolní seznam, na který by měly firmy dbát při posuzování online aktiv

Audit online povědomí

  • Audit SEO: Velkou část povědomí o značce tvoří, jak ji vyhledávače hodnotí
  • Jak lze SEO posoudit a optimalizovat v současné době?
  • Jak umělá inteligence změnila SEO
  • Staré a nové pokyny pro SEO
  • Online odkazy: Kvantitativní a kvalitativní data, která odhalují skutečné povědomí a image značky
  • Odhalení toho, jak cílové skupiny a anonymní uživatelé mluví o vaší značce online prostřednictvím poslouchání sociálních médií
  • Webové analýzy: Analýza metrik, které udržují online firmu při životě
  • Diagnostika a identifikace toho, co zmate zákazníky oproti tomu, co zvyšuje angažovanost, prostřednictvím analýzy klíčových metrik webové stránky: návštěvnosti, únikové sazby, počtu prohlášení a konverzních sazek

Konkurenční analýza

  • Definování odvětví
  • Trendy, projekce a hlavní hráči v odvětví
  • Seznam konkurentů
  • Perceptivní mapa: vizuální mapování toho, kde stojí značka v konkurenčním prostředí v kontextu povědomí o ní
  • Odhalení sil a slabin pozice značky ve srovnání s konkurencí

Strategie a taktiky značky

  • Určení požadované pozice značky
  • Vytvoření cílů marketingu značky
  • Návrh konkluzivní strategie značky přímo informované výsledky auditu
  • Vytvoření integrovaného plánu pro komunikaci marketingu k dosažení výsledků
  • Vytvoření klíčových ukazatelů výkonu a systému sledování pro posuzování pokroku a úspěšnosti

Kdy použít umělou inteligenci při online auditu značky

  • 3 oblasti, ve kterých profesionálové mohou využít umělé inteligence v procesu auditu pro efektivnost
  • 3 oblasti, kde je třeba vyhnout se použití umělé inteligence při provádění online auditu značky

Požadavky

  • Základní znalost marketingových principů a termínů

Tento kurz je relevantní pro týmy nebo profesionály:

  • Kteří přemýšlejí o rebrandingu
  • Kteří chtějí zrepositionovat nebo posílit existující pozici své značky
  • Kteří se rozšiřují do nových trhů nebo vertikál
  • Kteří chtějí dosáhnout nových cílových skupin a zákaznických segmentů
  • Kteří chtějí vytvářet strategie pro správu značek, které lépe odpovídají širším cílům firmy
  • Kteří chtějí vybudovat konkurenceschopnější značku
  • Kteří zažívají pokles výkonu značky a marketingu
  • Kteří zažívají poškození povědomí o názvu značky/image nebo chtějí upravit image značky
  • Kteří chtějí diagnostikovat problémy ve správě značek
  • Kteří potřebují aktualizovat marketingové materiály
  • Kteří se vypořádávají s nekonzistentními prvkami značky, jako jsou: komunikace, jazyk, vizuála, design, pocit atd.

Cílová skupina

  • Manažeři marketingu
  • Strategové marketingu
  • Strategové značek
  • Marketingoví rozhodovatelé
  • Profesionálové marketingu ve všech kapacitách
  • Týmy designu a kreativity (sekundární cílová skupina)
 21 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (3)

Nadcházející kurzy

Související kategorie