Návrh Školení

Úvod do Digital Marketing

    Pozadí Úvod Nadcházející trendy a příklady

Search Optimalizace motorů a marketing

    Pochopení SEO Search Engine Marketing PPC Marketing

Digitální displej Advertising

    Vytváření a zobrazování reklam zaměřených na vaše publikum

E-mail Marketing

    Navrhování a vytváření e-mailových kampaní Význam Good šablon kontroly spamu

Social Media Marketing

    Význam obsahu Zapojení vašich uživatelů na sociálních sítích Automatické zveřejňování a plánování kampaní Fóra a jejich význam Příklady

Mobil Marketing

    Pochopení mobilních zařízení Marketing Od SMS k Whatsapp Cílení na potenciální uživatele Konverze a selhání

Analytics

    Potřeba analýzy Použití dostupných metrik ke zlepšení kampaní Porozumění demografickým údajům

Strategie a plánování

    Význam rozpočtu Výběr nejvhodnějších kanálů Strategie Diskuse Případové studie

Požadavky

Pro účast v tomto kurzu nejsou vyžadovány žádné zvláštní požadavky. Dobrá znalost internetu a Computers by byla užitečná.

 14 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (5)

Související kurzy

Související kategorie