Návrh Školení
Úvod do Digital Marketing
- Pozadí Úvod Nadcházející trendy a příklady
Search Optimalizace motorů a marketing
- Pochopení SEO Search Engine Marketing PPC Marketing
Digitální displej Advertising
- Vytváření a zobrazování reklam zaměřených na vaše publikum
E-mail Marketing
- Navrhování a vytváření e-mailových kampaní Význam Good šablon kontroly spamu
Social Media Marketing
- Význam obsahu Zapojení vašich uživatelů na sociálních sítích Automatické zveřejňování a plánování kampaní Fóra a jejich význam Příklady
Mobil Marketing
- Pochopení mobilních zařízení Marketing Od SMS k Whatsapp Cílení na potenciální uživatele Konverze a selhání
Analytics
- Potřeba analýzy Použití dostupných metrik ke zlepšení kampaní Porozumění demografickým údajům
Strategie a plánování
- Význam rozpočtu Výběr nejvhodnějších kanálů Strategie Diskuse Případové studie
Požadavky
Pro účast v tomto kurzu nejsou vyžadovány žádné zvláštní požadavky. Dobrá znalost internetu a Computers by byla užitečná.
Reference (5)
Celé dva dny školení mi připadaly velmi poučné a poučné, ale obsah druhého dne (Social Media a mobilní marketing, analytika, stejně jako strategie a plánování) byl pro mě nejcennější, protože přímo souvisí s mou aktuální linií práce.
Sithabiso - Vodacom
Kurz - Digital Marketing
Machine Translated
Kurz mě bavil od začátku do konce.
Buzwe Bonga - Vodacom
Kurz - Digital Marketing
Machine Translated
Vysoká úroveň porozumění a artikulace na místě.
Randall - Vodacom
Kurz - Digital Marketing
Machine Translated
Velmi informativní
Bevan - Vodacom
Kurz - Digital Marketing
Machine Translated
Dokázala snadno odpovědět na otázky každého... Jasný důkaz její odbornosti.
Yunus - Vodacom
Kurz - Digital Marketing
Machine Translated