Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
1. Úvod do internetového marketingu
- A. Co rozumíme pod pojmem „internetový marketing?
- b. co je výkon?
- C. Možnosti digitálních aktivit (reklamní platformy, SEO, analytika)
- d. Jak plánovat své aktivity?
2. Budování strategie pro marketingové aktivity
- A. Jak připravit brief a definovat své cíle?
- b. Jak vybírat reklamní platformy a upřednostňovat aktivity ( úvod
na typy kampaní v rámci jednotlivých aktivit)? - C. Jak vytvořit akční plán, časovou osu a osoby s ohledem na testy a
trendy? - d. Jak vybrat rozpočet a jak jej využít v čase?
3. Řízení vašeho marketingového týmu
- A. Spolupráce s agenturou - možné formy spolupráce
- b. Spolupráce s agenturou – pro a proti
- C. Řízení in-house marketingového týmu, rozdělování úkolů a maximalizace
výkon - d. Procesy a nástroje usnadňující práci
4. Měření efektivity pro e-marketing
- A. Na co si dát pozor při posuzování efektivity činností?
- b. Základní ukazatele měření
- C. Analýza vzorových reportů kampaní (rozdělených na reporty platformy,
Analytics a specializované přehledy)
Požadavky
Základní znalost internetového marketingu.
7 hodiny
Reference (2)
Irma byla naladěna na nás jako na studenty a na naše obchodní potřeby. Z informované zpětné vazby, kterou poté poskytla, bylo jasné, že nám aktivně naslouchá.
Siobhan - Raintree
Kurz - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Machine Translated
Dokázala snadno odpovědět na otázky každého... Jasný důkaz její odbornosti.
Yunus - Vodacom
Kurz - Digital Marketing
Machine Translated