Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
1. Úvod do internetového marketingu
- a. Co rozumíme pod pojmem „internetový marketing“?
- b. Co je výkon?
- c. Možnosti digitálních aktivit (reklamní platformy, SEO, analýzy)
- d. Jak plánovat své aktivity?
2. Budování strategie pro marketingové aktivity
- a. Jak připravit brief a definovat si cíle?
- b. Jak vybírat reklamní platformy a prioritizovat aktivity (úvod do typů kampaní v rámci jednotlivých aktivit)?
- c. Jak vytvořit akční plán, časový rozvrh a persony s ohledem na testy a trendy?
- d. Jak vybrat rozpočet a jak ho efektivně použít?
3. Řízení marketingového týmu
- a. Spolupráce s agenturou - možné formy spolupráce
- b. Spolupráce s agenturou – výhody a nevýhody
- c. Řízení interního marketingového týmu, dělení úkolů a maximalizace výkonu
- d. Procesy a nástroje, které usnadňují práci
4. Měření efektivity e-marketingu
- a. Co se má hledat při hodnocení efektivity aktivit?
- b. Základní měřící ukazatele
- c. Analýza vzorových kampaní (rozdělená do platformových zpráv, analýzy a specializovaných zpráv)
Požadavky
Základní znalosti internet marketingu.
7 hodiny
Reference (2)
Irma byla naladěna na nás jako na studenty a na naše obchodní potřeby. Z informované zpětné vazby, kterou poté poskytla, bylo jasné, že nám aktivně naslouchá.
Siobhan - Raintree
Kurz - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Přeloženo strojem
Dokázala snadno odpovědět na otázky každého... Jasný důkaz její odbornosti.
Yunus - Vodacom
Kurz - Digital Marketing
Přeloženo strojem