Strategické řízení Počítačový Kurz
Cílová skupina
Vysocí manažeři, kteří potřebují přehled o problématice strategického řízení a jeho aplikaci
Formát kurzu
Kombinace:
- Fasilitovaná diskuze
- Prezentační slidy
- Případy a příklady z praxe
Na konci kurzu budou účastníci schopni:
- Definovat problémy podložující úspěšné strategické vedení a jejich souvislost s silným organizačním klimatem
- Popsat řadu strategických obchodních modelů a jejich potenciální implikace pro vlastní podnikání
- Definovat klíčové koncepty, které stojí za budováním týmů s vysokou výkonností a řízením změn
- Definovat a používat klíčové finanční ukazatele strategického úspěchu
Návrh Školení
Co je to strategické řízení?
- Jaká jsou mise, hodnoty a vize vaší organizace?
- Jasné zadání rolí: Co můžete přispět?
- Nový pohled na strategii a konkurenční výhody
Strategické nástroje a rámec pro strategické plánování
- Anályza SWOT vaší společnosti / oddělení
Finanční výkonnost
- Pochopení klíčových finančních vyjádření
Manažerské styl a organizační klima
- Vedení v konfrontaci s manažerstvím
- Jaké manažerské styly je možné použít? Jak by měly být použity?
- Co jsou různé faktory organizačního klimatu? Jak se mají uplatňovat?
- Jak spojit manažerské styly s organizačním klimatem
Úspěšné řízení změn
- Pochopení a použití klíčových principů řízení změn
Vytváření týmů s vysokou výkonností
- Kritické důležitosti fází vývoje týmu při vytváření týmů s vysokou výkonností
Veřejné školení vyžaduje minimálně 5 účastníků.
Strategické řízení Počítačový Kurz - Rezervace
Strategické řízení Počítačový Kurz - Dotaz
Strategické řízení - Dotaz ohledně konzultace
Dotaz ohledně konzultace
Reference (1)
Velmi otevřené a dobré diskuse
Martin - Novelis Deutschland GmbH
Kurz - Strategic Management
Přeloženo strojem
Nadcházející kurzy
Související kurzy
Balanced Scorecard
14 hodinyVýcvik je navržen tak, aby pomáhal každému, kdo si myslí o realizaci nebo pracuje na vyváženém výsledkovém projektu.
Online Audit Značky: Hodnotit digitální přítomnost a pozici vaší značky pro vytváření efektivních strategií značek
21 hodinyDigitální přítomnost značky je klíčová pro přežití podniku v dnešním propojeném světě.
Tato instruktorem vedená, živá školení je určena marketingovým odborníkům všech úrovní, kteří chtějí posílit online pozici značky podniku, hodnotit výkon značky a řídit obraz a reputaci značky prostřednictvím provedení důkladného Online Auditu Značky.
Součet mnoha online kontaktních bodů nakonec tvaruje to, jak vaše cílové skupiny vnímají vaši společnost a zda se rozhodnou o ni obchodovat.
Online audit značky je v současnosti standardní praxe pro podniky, které chtějí hodnotit a posilovat pozici svých značek na daném trhu.
Kromě hodnocení vlastních online aktiv značky na jejich silných a slabých stránkách tento audit rozpojí, jak se vaše značka hovoří o na externích kanálech, které podnik neovládá, aby bylo možné hodnotit vnímání značky.
Na konci provedení online auditu značky budete moci vyvinout transformační marketingovou strategii značky, která se shoduje s širšími podnikovými cíli.
Ačkoli toto kurzy spadá do kategorie 'Správa Značek', dotýká se mnoha dalších disciplín v organizaci; od zákaznického zkušeností a online uživatelských cest přes objevování informací ke strategii marketingu a plánování.
Na konci tohoto školení, účastníci budou schopni:
- Posoudit online přítomnost značky na jejích silných a slabých stránkách.
- Zjistit online reputaci a obraz podniku.
- Identifikovat a posílit pozici značky na daném trhu.
- Vytvořit výsledkově orientovanou strategii značky a integrovaný plán online marketingové komunikace.
- Provést konkurenční analýzu značky a vytvořit mapy vnímání odvětví.
- Provést audit SEO.
- Naučit se aktuální pokyny SEO v době umělé inteligence.
- Zjistit cenné informace o tom, jak různé skupiny zákazníků vnímají podnik a jeho produkty nebo služby.
- Spravovat online sociální naslouchání.
- Používat umělou inteligenci k efektivnějšímu provádění pravidelných auditů značky.
Základy Podnikové Společenské Zodpovědnosti
7 hodinyZískejte porozumění a pochopení hodnoty investic do společenské odpovědnosti firem, filantropie a udržitelnosti. Školení je vedeno interaktivní formou a zahrnuje řadu případových studií.
Řízení podnikové IT a strategické management
35 hodinyŘízení podnikové IT je klíčové pro zapojení technologických iniciativ do firemní strategie, zajištění dodávky hodnoty a správy rizik.
Tato výukově řízená přímá školení (online nebo na místě) je určena pokročilým odborníkům v oblasti řízení IT, kteří chtějí prohlubit své znalosti o rámci řízení, dodávce hodnoty a správy rizik a zároveň se připravit na pokročilý certifikát.
Po ukončení tohoto školení budou účastníci schopni:
- Použít rámce řízení pro zapojení IT do firemních cílů.
- Optimalizovat dodávku hodnoty prostřednictvím strategických investic a realizace výhod.
- Evalurovat a minimalizovat podniková rizika, zahrnující se nacházející rizika.
- Vytvořit strategie pro optimalizaci IT zdrojů a rozhodnutí o dotazovanosti.
Formát kurzu
- Interaktivní přednáška a diskuse.
- Mnoho cvičení a praxe.
- Praktická implementace v prostředí živé laboratoře.
Možnosti individualizace kurzu
- Pro požadavek na individualizované školení pro tento kurz, prosím kontaktujte nás k domluvě.
Tržní Prognózy
14 hodinyPublikum
Tento kurz byl vytvořen pro analytiky, prognostiky, kteří chtějí zavést nebo zlepšit prognózování, které může souviset s prognózováním prodeje, ekonomickým prognózováním, technologickým prognózováním, řízením dodavatelského řetězce a prognózováním poptávky nebo nabídky.
Popis
Tento kurz provede delegáty řadou metodologií, rámců a algoritmů, které jsou užitečné při rozhodování o tom, jak předpovídat budoucnost na základě historických dat.
Využívá standardní nástroje jako Microsoft Excel nebo některé Open Source programy (zejména R projekt).
Principy obsažené v tomto kurzu lze implementovat pomocí libovolného softwaru (např. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
OneStream pro finanční analýty: Příprava na certifikaci
14 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na začínající finanční analytiky, kteří se chtějí naučit používat OneStream pro finanční analýzu, výkaznictví a rozhodování na základě dat a připravit se na příslušné certifikace OneStream.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Pochopte základní funkce OneStream XF.
- Procházejte rozhraním a pracovním prostorem OneStream.
- Načtěte, transformujte a ověřte finanční data.
- Vytvářejte a analyzujte finanční zprávy a řídicí panely.
- Používejte funkce pro automatizaci pracovních postupů OneStream pro finanční plánování a konsolidaci.
- Připravte se na certifikační zkoušky OneStream (např. OneStream Certified Professional – Financial Modeler (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant atd.).
Strategický Vývoj: Myšlení, Plánování, Správa a Léaderský Styly
35 hodinypřehled
Tento 5-denní kurz pomůže delegátům rozvíjet své strategické myšlení, plánování a manažerské dovednosti včetně taktických a operačních požadavků na úspěšnou implementaci v bankovním prostředí. Kurz se bude zabývat obtížnými otázkami řízení konfliktů, řízení změny, co dělá dobrého vůdce a jak motivovat tým. Pomocí interaktivních případových studií, jakož i odvětvových příkladů budou delegáty povzbuděni, aby sdíleli zkušenosti a výzvy, aby pomohli vybudovat praktické a pracovní řešení, které mohou vzít zpět a skutečně využít.
Hlavním cílem programu je vybavit manažery dovednostmi pro skenování podnikatelského prostředí k odhalení ziskových obchodních příležitostí, stejně jako rozvíjet strategie pro získání konkurenční výhody v stále konkurenceschopnější podnikatelské prostředí. Mezi ostatními, program bude také poskytnout znalosti o vedení nejlepší postupy a chování, které posílí schopnost manažerů vyrovnat se s složitostmi a nejistotami řízení vysoce výkonné finanční instituce.
Cíle učení
Po absolvování tohoto kurzu budou delegáti schopni:
- Popište hlavní problémy, se kterými čelí velká banka;
- Vysvětlit různé přístupy k organizačnímu rozvojovému plánování;
- Analýza současného obchodního prostředí a vlivů, které ovlivňují organizaci;
- Analýza vnitřních a vnějších zdrojů organizace;
- Vysvětlit různé přístupy k řízení strategie a umístit ji v podnikatelském plánu;
- Posouzení alternativních rozvojových strategií tak, aby se doporučovala jedna(s) nejvhodnější pro potřeby firmy.
- Využijte hlubší porozumění strategickým rozvojovým plánům;
- objektivně diskutovat o rizicích, přínosech a nákladech doprovázených prováděním nové strategie, včetně řízení konfliktů v týmu;
- definovat přístupy k řízení identifikovaných rizik;
- analyzovat potenciální dopady na jeho firmu (pozitivní i negativní), které vyplývají z provádění nové strategie;
- navrhování politik, systémů a procesů k úspěšnému provádění nových strategických plánů;
- Pokrývají klíčové kroky v řízení změn
Kdo by měl čekat
- Správce produktů/služeb
- Nově jmenovaní, jakož i zavedení manažeři a týmové vůdci
- Hlavy operací
- Starší bankovní manažeři
- manažeři lidských zdrojů
- Operativní manažeři
- Marketing Ředitelé
Metodologie Kurz se skládá z usnadněných workshopů, doplněných případovými studiemi získanými z kombinace publikovaných příkladů reálného života a/nebo praktických zkušeností. Budou zde také příležitosti pro účastníky pracovat v malých skupinách, syntetizovat nápady a strategie a aplikovat materiál v kontextu vlastních organizací / oddělení. Rozhovory na otevřeném fóru budou také klíčovým prvkem.
Statistické myšlení pro osoby s rozhodovací pravomocí
7 hodinyTento kurz byl vytvořen pro rozhodčí, jejichž hlavním cílem není provádět výpočty a analýzy, ale porozumět jim a být schopni vybrat vhodné statistické metody pro strategické plánování organizace.
Například by měl potenciální účastník rozhodnout, kolik vzorků je třeba shromáždit, než se rozhodne, zda bude produkt vydán na trh.
Pokud potřebujete delší kurz, který pokrývá základy statistického myšlení, podívejte se na 5denní "Statistics pro manažery".
Strategické myšlení
21 hodinyV tomto instruktorem vedeném živém školení v České republice nové manažery provedeme nejdůležitějšími koncepty strategického myšlení, realizujeme teorii na základě praktických úkolů inspirovaných reálnými případy. Účastníci dostanou unikátní příležitost se naučit nové způsoby myšlení, implementovat klíčové koncepty pro řešení problémů, zamýšlet se nad tím, jak se tyto principy vztahují k jejich práci, a poslouchat a sdílet své pohledy s instruktorem a kolegy.
Strategické plánování v praxi
14 hodinyTento školicí kurz byl vytvořen pro investory, majitele podniků, ředitele, manažery, vedoucí pracovníky a analytiky, kteří potřebují rozvíjet dovednosti strategického plánování. Není určen pro akademické účely, ale pro to, abyste začali realizovat své sny již dnes.
Tento kurz se zaměřuje na strategické plánování pro podniky, ve kterých je flexibilita a neustálé učení nejdůležitější. Hlavní důraz je kladen na firemní a investiční strategii s využitím aktuálních příkladů z reálného světa. Každý účastník kurzu bude mít možnost vytvořit si strategický plán a naučit se jej realizovat v praxi.
Požehnání Vaší Značky a Vašeho Podniku
21 hodinyCílová skupina
Tento kurz je určen všem zaměstnancům, kteří potřebují širší pohled na svou část podnikání; jejich specifické role v ní; a jejich zapojení do zlepšování přínosu pro organizaci jako celek
Formát kurzu
Kombinace:
- Fasilitovaná diskuze
- Přednášky s použitím prezentací
- Cvičení
Konec kurzu
- Vysvětlit, co znamená "značka" a jak ji mohou ovlivnit
- Porozumět procesu změn a pozici své společnosti v nich
- Vyložit relevantní principy, které stojí za jakoukoli změnou v podnikání
- Pochopit důležitost vztahů se zákazníky/stakeholdery pro úspěšné řízení jakéhokoli podniku
- Definovat finanční aspekty podnikání a části podniku, ve které delegáti působí
- Přesně určit důležité aspekty vyjednávání k zajištění nejlepšího možného výsledku pro svou část podniku