Návrh Školení

Představení

  • Vzory a vrstvené architektury
  • Popis vzoru
  • Vzory návrhu a návrh
  • Hledání a výběr vzorů návrhu
  • Implementace vzoru návrhu

Oslavné vzory

Vytváření objektů

  • Továrna (Factory)
  • Stavěč (Builder)
  • Metoda továrny (Factory Method)
  • Prototyp (Prototype)
  • Singletón (Singleton)

Strukturní vzory

  • Přizpůsobovač (Adapter)
  • Most (Bridge)
  • Kompozit (Composite)
  • Dekorátor (Decorator)
  • Fasáda (Facade)
  • Letačka (Flyweight)
  • Zástupce (Proxy)

Chováníové vzory

  • Páska zodpovědnosti (Chain of Responsibility)
  • Příkaz (Command)
  • Tolk (Interpreter)
  • Iterátor (Iterator)
  • Mediátor (Mediator)
  • Paměťový snímek (Memento)
  • Sledovač (Observer)
  • Stav (State)
  • Strategie (Strategy)
  • Šablona metody (Template Method)
  • Návštěvník (Visitor)
  • Sledovač (Observer)

Vytváření vzorů

  • Použít vzory nebo ne
  • Formální popis vzoru
  • Seskupování katalogu vzorů
  • Konkrétní cíl a abstraktní cíl
  • Zveřejňování svých vzorů do komunity vzorů

Požadavky

Dobrá znalost UML a jakéhokoli objektově orientovaného jazyka jako C++, C#, Java, VB.NET, PHP 5.3 nebo vyšší atd...

 14 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (4)

Nadcházející kurzy

Související kategorie