Návrh Školení

Úvod

  • Vzory a vrstvené architektury
  • Popis vzoru
  • Navrhovací vzory a návrh systému
  • Nalezení a výběr navrhovacích vzorů
  • Implementace navrhovacích vzorů

Známé vzory

Vytváření objektů

  • Factory (Továrna)
  • Builder (Stavěč)
  • Factory Method (Metoda továrny)
  • Prototype (Prototyp)
  • Singleton (Jednotón)

Strukturní vzory

  • Adapter (Přizpůsobovač)
  • Bridge (Most)
  • Composite (Složenina)
  • Decorator (Zdobitel)
  • Facade (Fasáda)
  • Flyweight (Lekce)
  • Proxy (Proxy)

Chování vzory

  • Chain of Responsibility (Řetěz odpovědnosti)
  • Command (Příkaz)
  • Interpreter (Interpret)
  • Iterator (Iterátor)
  • Mediator (Mediátor)
  • Memento (Mementum)
  • Observer (Návštěvník)
  • State (Stav)
  • Strategy (Strategie)
  • Template Method (Šablona metody)
  • Visitor (Návštěvník)
  • Observer (Sledovatel)

Vytváření vzorů

  • Použít vzor nebo ne
  • Formální popis vzoru
  • Organizace katalogu vzorů
  • Konkrétní cíl a abstraktní cíl
  • Publikování vašich vzorů do komunity vzorů

Požadavky

Doblá znalost UML a jazyka objektově orientovaného programování jako C++, C#, Java, VB.NET, PHP 8 nebo vyšší atd...

 14 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (4)

Nadcházející kurzy

Související kategorie