Návrh Školení

Osvědčené postupy

    Softwarová krize Best Practices in Software Development Iterativní vývoj Požadavky Management Architektura založená na komponentách Vizuální modelování Ověření kvality Řízení změn

RUP

    Charakteristika RUP Dva rozměry RUP UML pro RUP

Vytvořte objektový model

    UML 2 jako způsob reprezentace modelu Objektový model Metody popisu modelu
Praktická analýza specifikace případů užití Actor
  • Případ použití
  • Sdružení
  • Vztahy zahrnují, prodlužují
  • Některé objektově orientované koncepty v praxi
  • Abstrakce Zapouzdření Zobecnění Polymorfismus

      Architektura systému

    Mapování struktury a chování systému Dvě kategorie UML diagramů Modelování vztahu mezi strukturou a chováním Různé úrovně modelování chování

      Mapování prvků analytického návrhu třídy Zpřesnění vztahů
    Budování pevných vztahů mezi výsledky fáze analýzy a fáze návrhu
  • Třídy designu modelování Třída
  • Sdružení
  • Výčet
  • Dopředné/zpětné inženýrství
  • Součást návrhu subsystému
  • Vztah delegace
  • Sestava konektoru
  • Popis aspektů souběžnosti v architektuře systému Příklady diagramů aktivit, sekvence a stavového automatu
  • Popis aspektů architektury disperze
  • Různé pohledy na popis architektury
  • Požadavky

    Základní znalost běžně používaných UML diagramů (případ užití, třída, sekvence).

     21 hodiny

    Počet účastníků



    Price per participant

    Reference (5)

    Související kategorie