Návrh Školení

Nejlepší postupy

  • Softwarová krize
  • Nejlepší postupy ve vývoji softwaru
    • Iterativní vývoj
    • Management požadavky
    • Architektura založená na komponentách
    • Vizuální modelování
    • Ověření kvality
    • Řízení změn

RUP

  • Charakteristika RUP
  • Dva rozměry RUP
  • UML pro RUP

Vytvořte objektový model

  • UML 2 jako způsob reprezentace modelu
    • Objektový model
    • Metody popisu modelu
  • Praktická analýza specifikace případů užití
    • Herec
    • Případ použití
    • Sdružení
    • Vztahy zahrnují, prodlužují

Některé objektově orientované koncepty v praxi

  • Abstrakce
  • Zapouzdření
  • Zobecnění
  • Polymorfismus

Architektura systému

  • Mapování struktury a chování systému
    • Dvě kategorie UML diagramů
    • Modelování vztahu mezi strukturou a chováním
    • Různé úrovně modelovacího chování
  • Mapování prvků analytického návrhu třídy
    • Upřesňují se vztahy
    • Budování pevných vztahů mezi výsledky fáze analýzy a fáze návrhu
  • Třídy designu modelování
    • Třída
    • Sdružení
    • Výčet
    • Dopředné/zpětné inženýrství
  • Návrh subsystému
    • Komponent
    • Vztah delegace
    • Sestava konektoru
  • Popis aspektů souběžnosti v architektuře systému
    • Příklady diagramů aktivit, sekvence a stavový automat
  • Popis aspektů architektury disperze
  • Různé pohledy na popis architektury

Požadavky

Základní znalost běžně používaných UML diagramů (případ užití, třída, sekvence).

 21 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (4)

Upcoming Courses

Související kategorie