Návrh Školení

Nejlepší postupy

  • Software krize
  • Najlepší postupy v rozvoji softwaru
    • Iterativní vývoj
    • Management požadavky
    • Složková architektura
    • Vizuální modelování
    • Ověření kvality
    • Správa změn

RUP

  • Vlastnosti RUP
  • Dvě rozměry RUP
  • UML pro RUP

Vytvořte objektový model

  • UML 2 jako způsob reprezentace modelu
    • Objektový model
    • Způsoby popisu modelu
  • Praktická analýza specifikace užitkových případů
    • Aktor
    • Užitkový případ
    • Asociace
    • Vztahy zahrnout, rozšířit

Některé objektově orientované koncepty v praxi

  • Abstrakce
  • Kapselování
  • Generalizace
  • Poliormorfismus

Architektura systému

  • Zobrazení struktury a chování systému
    • Dvě kategorie UML diagramů
    • Modelování vztahu mezi strukturou a chováním
    • Různé úrovně modelování chování
  • Zobrazení analytických designových prvků tříd
    • Vztahy upřesňující
    • Vytváření silných vztahů mezi výsledky fáze analýzy a návrhu
  • Modelování designových tříd
    • Třída
    • Asociace
    • Výčet
    • Přední/zadní inženýrství
  • Návrh subsystému
    • Složka
    • Vztah delegace
    • Spojení konektoru
  • Popis aspektů koncurrentnosti v architektuře systému
    • Příklady aktivitních diagramů, posloupností a strojů stavů
  • Popis aspektů architektury disperze
  • Různé perspektivy popisu architektury

Požadavky

Základní znalost běžně používaných UML diagramů (případ užití, třída, sekvence).

 21 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (5)

Upcoming Courses

Související kategorie