Návrh Školení

Vstup do Business modelování

  • Počemu je modelování důležité v analytických zpracováních obchodního prostředí?
  • Úvod do typů modelování: proces, chování, rozhraní
  • Nejlepší praktiky v modelování a spolupráce s zainteresovanými stranami

UML (Unified Modeling Language)

  • Klíčové UML diagramy používané v analytických zpracováních obchodního prostředí
  • Diagramy případů použití a popisy
  • Aktivita, třída a posloupnost diagramy

BPMN (Business Process Model and Notation)

  • Úvod do prvků a pravidel BPMN
  • Modelování pracovních postupů a obchodních procesů
  • Plovací pásy, branže a události

Use Casey a funkční Documentation

  • Dokumentace případů použití s cíly a toky
  • Připojování případů použití ke konkrétním obchodním požadavkům
  • Namapování herců na systémy a výsledky

Základy wireframingu

  • Celkový účel wireframes ve zkoumání obchodního prostředí a UX
  • Použití Balsamiq pro statické wireframes
  • Návrh rozhraní, které odražují požadavky

Interaktivní prototypování

  • Použití Figma pro odpovědnosti na reakce mockupů a klikacích prototypů
  • Spojování prototypů se zákaznickými příběhy nebo scénáři
  • Collaboration a povídání s zainteresovanými stranami o návrhách

Dokumentace a prezentace modelů

  • Spojení modelů a diagramů do strukturované dokumentace
  • Prezentování modelů technickým i netechnickým zainteresovaným stranám
  • Verzování a reužívání modelů

Souhrn a další kroky

Požadavky

  • Poznání základních konceptů analýzy podnikání
  • Znalost shromažďování požadavků nebo dokumentace procesů
  • Není vyžadován předchozí zkušenosti s modelováním

Cílová skupina

  • Business analytici
  • Správci projektů a majitelé produktu
  • Odborníci zabývající se modelováním nebo dokumentací procesů
 14 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (5)

Upcoming Courses

Související kategorie