Návrh Školení

Úvod do digitální transformace v pojišťovnictví

  • Důvody digitální transformace v pojišťovnictví
  • Klíčové digitální schopnosti a modely maturity
  • Organizační implikace pro lidi, procesy a technologie

Nové technologie: AI, Big Data, IoT a automatizace

  • Přehled použití AI/ML v odvěru, pojistných případech a detekci podvodu
  • Platformy Big Data a analytika pro ceny a segmentaci
  • Datové senzory IoT pro telematiku, monitorování flotil a prevence poruch
  • Robotic Process Automation (RPA) a možnosti automatizace pracovních postupů

InsurTech a budoucnost ekosystému pojišťovnictví

  • Obchodní modely InsurTech a strategie partnerství
  • Platformové ekosystémy, API a důsledky sdílení dat
  • Zavedené pojištění, uživatelské pojištění a nové distribuční kanály

Zákaznické strategie v digitální éře

  • Návrh digitálních zákaznických cest a omnichannel zážitků
  • Personalizace, měření zákaznického zážitku (CX) a angažovací taktiky
  • Transformace pojistných případů a nástroje pro samostatné služby

Datově řízené rozhodování a řízení rizik

  • Správa dat, kvalita a ochrana dat v kontextu pojišťovnictví
  • Prediktivní analýza pro hodnocení rizik a řízení portfolia
  • Analýza scénářů a stresové testy pomocí datově řízených modelů

Inovační rámce a správa změn

  • Vytváření inovativní schopnosti: laboratoře, piloty a měřítko pilotů na programy
  • Techniky správy změn pro přijetí digitálních technologií
  • Měření dopadu a zarovnání digitálních iniciativ s podnikovou hodnotou

Digitální nástroje pro běžné operace a komunikaci

  • Spolupracovní platformy, low-code/no-code nástroje a automatizace procesů
  • Digitální správa dokumentů, elektronické podpisování a bezpečná komunikace
  • Operační řídicí panely a upozornění pro každodenní monitorování

Případové studie: úspěšné příklady v Latinské Americe a jinde

  • Regionální příklady telematiky, digitální distribuce a automatizace pojistných případů
  • Zkušenosti: partnerství, regulace a škálovatelnost
  • Skupinové cvičení: překlad lekcí z případových studií do místního akčního plánu

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Chápání základních pojistných konceptů
  • Odběžnost s obchodními procesy a digitálními pracovními postupy
  • Zájem o inovace a přijetí technologií

Cílová skupina

  • Profesionální pracovníci v pojišťovnictví a odvěrčí
  • Manažeři produktů a vedoucí inovací v pojišťovnictví
  • Zaměstnanci operačních a IT oddělení podporujících pojistné procesy
 14 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (1)

Nadcházející kurzy

Související kategorie