Návrh Školení

Úvod

  • Co je proces Potřeb Management? Proč Agile?
  • Business pohyblivost a agilní dodávka softwaru: Definice
  • Spojování Agile s Business: Model Canvas Business Motivation Model vs. Business,
  • Jak efektivně využít Value Proposition Canvas pro definici Produktové Vizi?
  • Business pohyblivost vs. principy agilní dodávky softwaru
  • Co není Agile? Důsledky shody s strategiemi a schopnostmi
  • Potřeby Management v kontextu Agile
  • Scrum životní cyklus: Otázky úplnosti požadavků a stopovatelnosti
  • Jak produktivní modely zlepšují komunikaci v 'Agile'?
  • Prodloužení Business Agile: Strukturování Business hodnotového přínosu uživatelské historky
  • Panorama diagramů UML pro modelování požadavků
  • Rámce pro sledování požadavků k implementaci a testům softwaru
  • Pět úrovní plánování agilního projektu (od jasné vize a produktové backlogy až ke článkům... a architektura Walking Skeleton)
  • Správa požadavků v rámci metod Agile (Scrum, DAD) vs. Univerzální proces (RUP)
  • Roly, týmy, prostředí
  • Představení případu studie pro strukturování požadavků a jejich správu pomocí iterativního procesu

Jak popsat podnikatelskou vizi a potřeby pomocí sledovatelných modelů?

  • Kvalifikace požadavků: Kano model vs. Value Proposition Canvas
  • Strukturování Vizie Produktu na základě strategií, prostředí a trendů
  • Hodnotový přínos, klíčové aktivity, klíčové zdroje, příjmové proudy a struktury nákladů,
  • Zjišťování oboru podnikání produktu pomocí potřeb uživatelů, výhod a bolestí
  • Popis podnikatelských případů použití pomocí 'hodnotových toků' a 'hodnotových fáz'
  • Spojování oboru podnikání produktu s očekávanými 'hodnotovými přínosy'
  • Případ studie: Popis Vizie Produktu

Jak popsat potřeby uživatelů pomocí agilního modelování uživatelských případů (epik a uživatelské historky)?

  • Agile odhadování a plánování
  • Vytváření a správa produktové backlog / granularita požadavků
  • Před sprint plánováním
  • Vytvoření sprint backlogu
  • Agile vzor uživatelských historek: rozsah systému (subjekt), aktéři, případy použití, uživatelské historky, akceptační kritéria, model INVEST
  • Walking Skeleton pomocí disciplinované Agile dodávky: Od procesů až po technologie 
  • Jak zjistit epiky a uživatelské historky na základě hodnotových toků?
  • Hodnotový přínos epik a uživatelských historek
  • Napsání úkolů: granularita a velikost pomocí SMART modelu
  • Případ studie: Zjišťování epik a uživatelských historek na základě hodnotových toků

Ověření a testování správného pochopení detailních specifikací

  • Použití inkrementálního procesu shromažďování požadavků a sprint backlogu
  • Pravidla pro efektivní popis epik, uživatelských historek a architektury
  • Diagramy pro ověření popisu epik a uživatelských historek 
  • Jak zvolit správný diagram?
  • Vylepšování funkcí pomocí modelování případů použití a vztahů
  • Testování správného pochopení požadavků pomocí Test-Driven Requirements
  • Struktury Given/When/Then a Operační smlouvy pro řízení vývojářů při implementaci požadavků
  • Analýza pokrytí a správa změn
  • Případ studie: Ověřování, testování a komunikace detailních specifikací s vývojáři

Závěr

  • Články efektivního shromažďování požadavků a systémové analýzy procesy 
  • Sledovatelnost mezi požadavky a analytickými modely 
  • Vzory pro shromažďování a testování požadavků 

Upozornění: Výše uvedená školení a mentorování jsou vedena interaktivně pomocí příkladů z nástrojů Requirement Engineering a Modeling, aby byla zajištěna dobrá úroveň sledovatelnosti mezi požadavky a základními řešeními. Pojmy jsou nejprve vysvětleny na základních příkladech a poté následují návrhy řešení vašeho potenciálního případu. Po tomto sezení vás také můžeme doprovázet kontrolou a ověřováním vašich řešení v závislosti na vašich potřebách.

 21 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (5)

Upcoming Courses

Související kategorie