Návrh Školení

Úvod

  • Co je proces Požadavků Management? Proč Agile?
  • Business pohotovost a vytváření softwaru v souladu s agilními metodami: Definice
  • Propojení Agile se Business: Business Motivation Model vs. Model Canvas pro Business
  • Jak efektivně použít Value Proposition Canvas pro definování Produktové Vizí?
  • Agilní pohotovost Business vs. principy agilního vytváření softwaru
  • Co není Agile? Důsledky shody s strategiemi a kapacitami
  • Požadavky Management ve kontextu Agile
  • Životní cyklus Scrum: Otázky o kompletnosti požadavků a stopovatelnosti
  • Jak modely produktivity zlepšují komunikaci ve "Agile"?
  • Rozšíření Business metodou Agile: Strukturování přínosu uživatelského příběhu pro Business
  • Panorama diagramů UML pro modelování požadavků
  • Rámce pro stopování požadavků k implementaci a testům softwaru
  • 5 úrovní plánování agilního projektu (od stanovení Vizí a Produkt Backlog do Úkolů ... a architektury Walking Skeleton)
  • Správa požadavků v rámci metod Agile (Scrum, DAD) ve srovnání se Unified Procesem (RUP)
  • Role, týmy, prostředí
  • Prezentace studijního případu pro strukturování požadavků a jejich správu pomocí iterativního procesu

Jak popsat podnikovou vizí a potřeby prostřednictvím stopovatelných modelů?

  • Kvalifikace požadavků: Model Kano vs. Value Proposition Canvas
  • Strukturování Vizí Produktu na základě strategií, prostředí a trendů
  • Hodnotový přínos, klíčové aktivity, klíčové zdroje, přívody a struktury nákladů,
  • Zjišťování podnikového rozsahu produktu pomocí potřeb, zisků a bolesti uživatelů
  • Popis podnikových užitkových případů pomocí "hodnotových toků" a "stavů hodnoty"
  • Překážení mezi rozsahem produktu a očekávanými 'přínosy hodnot'
  • Studijní případ: Popis vizí produktu

Jak popsat uživatelské potřeby prostřednictvím agilního modelování užitkových případů (epik a uživatelských příběhů)?

  • Agile odhadování a plánování
  • Vytváření a správa produkt Backlogu / zrnitost požadavků
  • Před sprint planningem
  • Vytvoření sprint backlogu
  • Uživatelský příběh Agile Pattern: Rozsah systému (předmět), aktoři, užitkové případy, uživatelské příběhy, kritéria přijetí, INVEST model
  • Walking Skeleton pomocí disciplinovaného Agile doručení: Od procesů po technologie
  • Jak zjistit epiky a uživatelské příběhy na základě hodnotových toků?
  • Hodnotový přínos epik a uživatelských příběhů
  • Napsání úkolů: Zrnitost a velikost pomocí SMART modelu
  • Studijní případ: Odhalení epik a uživatelských příběhů na základě hodnotových toků

Ověřování a testování správného pochopení detailních specifikací

  • Používání inkrementálního procesu shromažďování požadavků a sprint backlogu
  • Pravidla pro efektivní popis epik, uživatelských příběhů a architektury
  • Diagramy pro ověření popisu epik a uživatelských příběhů
  • Jak zvolit správný diagram?
  • Dokončování funkcí pomocí modelování užitkových případů a vztahů
  • Testování správného pochopení požadavků pomocí Test-Driven Requirements
  • Struktury Given/When/Then a Operační kontrakty pro vedoucí vyvíjící implementaci požadavků
  • Analýza pokrytí a správa změn
  • Studijní případ: Ověřování, testování a komunikace detailních požadavků s vyvíjícími

Závěr

  • Kroky efektivního shromažďování požadavků a systémové analýzy procesy
  • Stopovatelnost mezi požadavky a analytickými modely
  • Vzory pro sběr a testování požadavků

Poznámka: Níže uvedené cvičení školitelství se provádějí interaktivně s příklady z Inženýrství a Modelování Požadavků, aby byla zajistila dobrá stopovatelnost mezi požadavky a podkladovými řešeními. Koncepty jsou nejprve vysvětleny pomocí základních příkladů a následně doplněny koncepty různých řešení pro váš potenciální případ. Po této sezení můžeme také provést kontrolu a ověřování vašich řešení podle vašich potřeb.

 21 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (5)

Upcoming Courses

Související kategorie