Návrh Školení

Základy Google Ads

    Nastavení účtu a správa uživatelů Nejlepší struktura účtu pro rok 2023 Co je skóre kvality a jak ovlivňuje vaše reklamy

Search Nastavení kampaní

    Search přehled kampaní Jak provést průzkum klíčových slov Seznamy vylučujících klíčových slov Značkové a neznačkové kampaně Vytváření struktury kampaní v tabulkách/excelu Jak psát působivé reklamy, které prodávají Jak nahrávat kampaně do Google Ads Editoru
Google Přehled editoru reklam
  • Nastavení dynamických Search reklamních kampaní
  • Přehled a nastavení rozšíření reklam
  • Google Algoritmus a strategie nabídek pro reklamy
  • Pochopení toho, jak funguje Google Algoritmus nabídek pro reklamy Manuální nabízení cen a Maximalizovat počet kliknutí Strategie nabídek Strategie nabídek Maximalizovat konverze Maximalizovat hodnotu konverze pomocí strategie nabídek cílové ROAS Co je to zlomová ROAS a jak vypočítat cílovou ROAS pomocí portfoliových strategií nabídek

      Srovnání strategií nabídek
    Google Nastavení služby Merchant Center
  • Google Nastavení účtu Merchant Center pro reklamy v Nákupech a jeho propojení s Google Proces vytváření zdroje reklam Jak ručně vytvořit zdroj pomocí tabulek Jak vytvořit zdroj na platformách třetích stran a který z nich použít Doporučené postupy Názvy produktů Jak vytvořit obrázky produktů které vynikají
  • Správa programů ve službě Merchant Center

      Nastavení kampaní s maximálním výkonem
    Nastavení a strukturování maximálního výkonu Jak přidat signály publika Nastavení skupin aktiv Správa záznamů o produktech v kampaních s maximálním výkonem
  • Standardní nastavení kampaní v Nákupech Google
  • Proces nastavení standardních kampaní v Nákupech Google Pokročilá technika současného spouštění kampaní s maximálním výkonem a standardních kampaní v Nákupech, abyste zdvojnásobili své tržby

      Nastavení kampaní na YouTube

    Možnosti cílení v reklamách na YouTube – Retargeting a vyhledávání kampaní Nastavení kampaní a strukturování Doporučené postupy pro videokreativy Jak obnovit svá videa

      Nastavení kampaní discovery a obsahových kampaní

    Možnosti cílení v kampaních discovery a obsahových kampaních – Retargeting a vyhledávání kampaní Nastavení kampaní a strukturování osvědčených postupů pro kreativy

      Optimalizace kampaní

    Search optimalizace kampaní Výkon Maximální optimalizace kampaní Standardní optimalizace kampaní v Nákupech Optimalizace kampaní na YouTube Optimalizace kampaní zjišťování a obsahových kampaní Použití nástrojů třetích stran pro optimalizaci kampaní Google Ads

      Google Pravidla a skripty reklam

    Použití pravidel k automatizaci optimalizace účtu Použití skriptu k automatizaci optimalizace účtu

      Google Přehled Správce značek

    Výhody použití Google Správce značek Google Přehled Správce značek

      Google Nastavení značek reklam

    Jak implementovat značku Google Ads na webu Nastavení rozšířených konverzí

      Google Analytics 4 Základy

    Jak založit účet GA4 a propojit ho s Google Ads Nastavení událostí GA4 Nastavení publika GA4 Nesrovnalosti v datech mezi Google Ads a Analytics

    Požadavky

    Žádný

     7 hodiny

    Počet účastníků



    Price per participant

    Reference (2)

    Související kurzy

    Související kategorie