Návrh Školení

Úvod do Prompt Engineering pro Marketing a Prodej

  • Pochopení generování obsahu řízeného umělou inteligencí
  • Aplikace rychlého inženýrství v marketingu a automatizaci prodeje
  • Přehled nástrojů AI pro digitální marketing a prodej

Generování obsahu založeného na umělé inteligenci

  • Vytváření textů reklam s vysokým počtem konverzí pomocí umělé inteligence
  • Optimalizace výzev pro blogové příspěvky, sociální média a e-mailový marketing
  • Vytváření SEO obsahu a výzkumu klíčových slov pomocí umělé inteligence

Zapojení zákazníků řízené umělou inteligencí

  • Používání AI chatbotů pro generování potenciálních zákazníků a podporu
  • Automatizace personalizovaných e-mailových marketingových kampaní
  • Vylepšení interakcí na sociálních sítích pomocí odpovědí generovaných umělou inteligencí

Automatizace prodejních procesů pomocí AI

  • Kvalifikace a bodování vedoucích pomocí AI
  • Automatizace následných kroků a odpovědí pomocí výzev AI
  • Používání prodejních skriptů a výzev k vyjednávání generovaných umělou inteligencí

Statistiky umělé inteligence založené na datech pro Marketing a prodej

  • Analýza sentimentu zákazníků pomocí AI
  • Použití umělé inteligence pro prediktivní prognózy prodeje
  • Zlepšení optimalizace konverzního poměru pomocí statistik AI

Integrace AI s Marketing a Sales Automation Tools

  • Propojení výzev AI s platformami CRM (Salesforce, HubSpot)
  • Automatizace pracovních postupů pomocí nástrojů s umělou inteligencí (skripty Zapier, Make nebo Python)
  • Přehledy a analýzy generované umělou inteligencí v reálném čase

Etické úvahy a osvědčené postupy

  • Zajištění souladu obsahu generovaného umělou inteligencí s hlasem značky
  • Soulad s předpisy o ochraně osobních údajů (GDPR, CCPA)
  • Nejlepší postupy pro etické používání umělé inteligence v marketingu a prodeji

Praktické laboratoře a případové studie

  • Generování reklamních kampaní s umělou inteligencí
  • Vytváření automatizovaných chatbotů AI pro zapojení zákazníků
  • Vyvíjení e-mailových sekvencí pro vedení řízených umělou inteligencí

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní znalosti marketingových a prodejních procesů
  • Zkušenosti s platformami digitálního marketingu (sociální média, e-mailový marketing nebo CRM)
  • Znalost nástrojů poháněných umělou inteligencí (doporučeno, ale není vyžadováno)

Publikum

  • Digitální marketéři
  • Tvůrci obsahu
  • Prodejní profesionálové
 14 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (3)

Upcoming Courses

Související kategorie