Návrh Školení
Úvod do Prompt Engineering pro Marketing a Prodej
- Pochopení generování obsahu řízeného umělou inteligencí
- Aplikace rychlého inženýrství v marketingu a automatizaci prodeje
- Přehled nástrojů AI pro digitální marketing a prodej
Generování obsahu založeného na umělé inteligenci
- Vytváření textů reklam s vysokým počtem konverzí pomocí umělé inteligence
- Optimalizace výzev pro blogové příspěvky, sociální média a e-mailový marketing
- Vytváření SEO obsahu a výzkumu klíčových slov pomocí umělé inteligence
Zapojení zákazníků řízené umělou inteligencí
- Používání AI chatbotů pro generování potenciálních zákazníků a podporu
- Automatizace personalizovaných e-mailových marketingových kampaní
- Vylepšení interakcí na sociálních sítích pomocí odpovědí generovaných umělou inteligencí
Automatizace prodejních procesů pomocí AI
- Kvalifikace a bodování vedoucích pomocí AI
- Automatizace následných kroků a odpovědí pomocí výzev AI
- Používání prodejních skriptů a výzev k vyjednávání generovaných umělou inteligencí
Statistiky umělé inteligence založené na datech pro Marketing a prodej
- Analýza sentimentu zákazníků pomocí AI
- Použití umělé inteligence pro prediktivní prognózy prodeje
- Zlepšení optimalizace konverzního poměru pomocí statistik AI
Integrace AI s Marketing a Sales Automation Tools
- Propojení výzev AI s platformami CRM (Salesforce, HubSpot)
- Automatizace pracovních postupů pomocí nástrojů s umělou inteligencí (skripty Zapier, Make nebo Python)
- Přehledy a analýzy generované umělou inteligencí v reálném čase
Etické úvahy a osvědčené postupy
- Zajištění souladu obsahu generovaného umělou inteligencí s hlasem značky
- Soulad s předpisy o ochraně osobních údajů (GDPR, CCPA)
- Nejlepší postupy pro etické používání umělé inteligence v marketingu a prodeji
Praktické laboratoře a případové studie
- Generování reklamních kampaní s umělou inteligencí
- Vytváření automatizovaných chatbotů AI pro zapojení zákazníků
- Vyvíjení e-mailových sekvencí pro vedení řízených umělou inteligencí
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Základní znalosti marketingových a prodejních procesů
- Zkušenosti s platformami digitálního marketingu (sociální média, e-mailový marketing nebo CRM)
- Znalost nástrojů poháněných umělou inteligencí (doporučeno, ale není vyžadováno)
Publikum
- Digitální marketéři
- Tvůrci obsahu
- Prodejní profesionálové
Reference (3)
Irma byla naladěna na nás jako na studenty a na naše obchodní potřeby. Z informované zpětné vazby, kterou poté poskytla, bylo jasné, že nám aktivně naslouchá.
Siobhan - Raintree
Kurz - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Machine Translated
Odpovědi s řešením a praktickým využitím.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurz - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Dokázala snadno odpovědět na otázky každého... Jasný důkaz její odbornosti.
Yunus - Vodacom
Kurz - Digital Marketing
Machine Translated