Návrh Školení

Vstup do inženýrství promptů pro marketing a prodej

  • Přehled generování obsahu podporovaného umělou inteligencí
  • Aplikace inženýrství promptů v automatickém marketingu a prodeji
  • Přehled nástrojů umělé inteligence pro digitální marketing a prodej

Obsahová generace podporovaná umělou inteligencí

  • Vytváření konverzních reklamních textů pomocí umělé inteligence
  • Optimalizace promptů pro články blogu, sociální média a e-mailový marketing
  • Generování obsahu SEO a výzkumu klíčových slov podporovaného umělou inteligencí

Zákaznická interakce řízená umělou inteligencí

  • Použití AI chatbotů pro generování potenciálních zákazníků a podporu
  • Automatické osvědčené e-mailové marketingové kampaně
  • Zlepšení interakcí na sociálních médiích pomocí odpovědí generovaných umělou inteligencí

Automatizace prodejních procesů s využitím umělé inteligence

  • Kvalifikace a hodnocení potenciálních zákazníků pomocí umělé inteligence
  • Automatické následné kroky a odpovědi s využitím promptů umělé inteligence
  • Používání prodejních skriptů a promptů pro vyjednávání generovaných umělou inteligencí

Data-orientované AI přehledy pro marketing a prodej

  • Analýza zákaznického názoru pomocí umělé inteligence
  • Použití umělé inteligence pro prediktivní prodejná prognózy
  • Zlepšení optimalizace konverzních sazeb s využitím AI přehledů

Integrace AI do nástrojů pro automatizaci marketingu a prodeje

  • Připojení promptů umělé inteligence k platformám CRM (Salesforce, HubSpot)
  • Automatická práce pomocí nástrojů podporovaných umělou inteligencí (Zapier, Make, nebo Python skripty)
  • Stavové AI-generované zprávy a analýzy

Etnické aspekty a nejlepší praktiky

  • Zajištění shody obsahu generovaného umělou inteligencí s hlasem značky
  • Soulad se směrnicí ochrany osobních údajů (GDPR, CCPA)
  • Nejlepší praktiky pro etické používání AI v marketingu a prodeji

Praktická laboratoře a případové studie

  • Generování reklamních kampaní podporovaných umělou inteligencí
  • Vytváření automatických AI chatbotů pro zákaznickou interakci
  • Rozvíjení e-mailových sérií pro pěstování potenciálních zákazníků podporovaných umělou inteligencí

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní pochopení marketingových a prodejních procesů
  • Zkušenosti s digitálními marketingovými platformami (sociální média, e-mailový marketing nebo CRM)
  • Seznámení se s nástroji podporovanými umělou inteligencí (doporučeno, ale nevyžadováno)

Cílová skupina

  • Digitální marketeři
  • Vytvářející obsah
  • Prodejní odborníci
 14 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (1)

Upcoming Courses

Související kategorie