Návrh Školení

Pozicionování a AI podporované vytváření obsahu

  • Definování akademického, institucionálního a značkového pozicionování
  • Použití AI k vytváření obsahu pro web, e-mail a sociální sítě vedené personami
  • Úprava, kontrola kvality a konzistence hlasu značky pomocí nástrojů AI

Sociální média a manažerská reputace

  • Monitorování online povědomí s nástroji pro naslouchání podporovanými AI
  • Předcházející PR: AI pro komunikaci se sdělovacími prostředky a vytváření tiskových materiálů
  • Plánování krizového reagování podporované upozorněními AI

Optimalizace a analýza digitálního marketingu

  • Segmentace a cílení pomocí clusteringu založeného na ML (machine learning)
  • Testování kampaňů A/B, modelování zvýšení úspěšnosti a atribuční analýzy
  • Automatizované testování creativit a pracovní postupy pro optimalizaci rozpočtu

Inovace v produktech a službách vzdělávání

  • Identifikace produktových příležitostí prostřednictvím datově řízeného objevování
  • Návrh mikropodkladů, kombinovaných nabídek a služeb podporovaných AI
  • Rychlé prototypování a rámce pro hodnocení pilotních projekty

Posílení akademických programů AI rozdíly

  • Zavedení funkcí AI do kurzů a služeb pro studenty
  • Komunikace hodnoty programu pomocí důkazů a výsledků generovaných AI
  • Partnerské modely s průmyslem a dodavateli AI

Vnitřní komunikace, manažerská změna a digitální kultura

  • Stavební vnitřní podporu pro iniciativy AI
  • Trenink, řízení a etické zvážení použití AI
  • Roadmapa pro vytváření schopností a přizpůsobování rolí

Akce, oslovování a angažování stakeholderů

  • Návrh akademických a vychodcových událostí posílených AI (logistika, personalizace)
  • Strategie angažování škol a vztahové mapování s přehledy získanými AI
  • Měření dopadu události a sledování konverze pomocí analýzy

Kamenná část: Strategický plán pro marketingovou iniciativu podporovanou AI

  • Skupinový design: definice cílů, nástrojů, KPI a plánu nasazení
  • Prezentace a peer feedback na strategický plán
  • Roadmapa pro implementaci a rychlá vítězství

Souhrn a další kroky

Požadavky

  • Základní povědomí o marketingových konceptech
  • Zkušenosti s digitálními kanály jsou výhodné
  • Otevřenost k přijetí nástrojů a pracovních postupů řízených AI

Cílová skupina

  • Manažeři marketingu ve vyšším vzdělávání
  • Vedoucí institucionálních komunikací a PR
  • Direktéři programů a inovativní týmy
 14 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (1)

Nadcházející kurzy

Související kategorie